Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Du fattar väl att det är vi som skulle märka en skillnad? Det kostar skattepengar att ta hand om det i reningsverken t ex? Om det inte fanns där hade det varit betydligt mindre ”massa”. Det kostar pengar med toalettpapper… man hade kunnat använda träet till annat. Eller helt enkelt avverka mindre skog. Kort och gott - det är helt jävla onödigt och äckligt! En dålig och konstig vana helt enkelt. Man blir ju inte ren. Skulle du torka dig med toalettpapper istället för att ta en dusch om du blivit lerig också? Nä… men här gäller det istället bajs.
Vad har detta med bögar och muslimer att göra?
HUr fasiken ser du ut i arslet efter en "skitsession"? Som om du slängt dig i lera - låter inte sunt! Går hur bra som helst att torka/tvätta sig med papper med vatten på - lärde dig inte dina föräldrar detta - är du mongoloid? Vad skulle du använda pappersmassan till, i stället? Vill du ha det som i ex. Indien och deras tvättvanor?
Eller, arabsvinen! Jag jobbade på en institution, för länge sedan, och vi hade självförsvarsövningar. Instruktören gick på toa och återkom. Han skulle då påvisa vilka grepp som var effektiva från sitt djävla arabland, men som var helt förbjudna i Sverige - fråga mig inte varför. Han satte, ståendes bakifrån sin hand över mitt ansikte och tummen under min näsa och tryckte denna bakåt/uppåt - gjorde svinont, men det värsta var att det luktade skit från hans tumme! Fräscht, eller hur - är du en slik äckelmänniska?!