2023-01-18, 23:23
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Varför vill miljögalningarna alltid att vi ska klä oss i gamla pundarkläder "second hand" och nu även med gammalt bajs i röven?!

Klart man börjar undra vad som står till hos de här äckliga sniffare som gillar flera års gammal ingrodd skit i underkläder.

Nej fyyyyyy fan nu får någon ta och styra upp den här BOKSTAVLIGA skiten för nu har ta mig fan alla proppar gått hos de här äckliga kärringarna!
Senast redigerad av Schicklgrubblare 2023-01-18 kl. 23:25.
Citera
2023-01-18, 23:24
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Låt mig gissa, du är miljöpartist...? Ja, så fort ett plagg vidrör ditt kön och/eller arsel så är dessa "kontaminerade"... Inte faan tar du en dusch och drar på dig ett par kalsonger eller trosor som du användt, ett par dagar, eller? Håller med om att man inte behöver byta varje dag om man bara varit och är hemma - detta är bara idiotiskt, men skall du ut och/eller till jobbet så byter man underkläderna - ja, jag gör det i alla fall och då tfättar jag de använda plaggen. Hur svårt skall det vara? Att vädra hjälper inte ett skit om du varit aktiv i dem.
Låt mig gissa, du är hbtq...? Lite känsliga nerver, lite dramaqueen. Sitter ner och kissar. Men stå på er, ni måste också finnas!
Citera
2023-01-18, 23:30
Avslutad
Föredrar det framför .

"Tvätta gärna istället för att vädra "

Ensam om det eller ?
Citera
2023-01-18, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1SickMan
Har inte ens tänkt på det men ja det är snällare mot miljön samt plånboken. När jag har tillgång till vattenslang använder jag faktiskt inget papper alls då det inte behövs.

Jag tror helt enkelt att det är en kulturell sak men lite märkligt är det. Även i vissa europeiska länder är det vanligt t.ex i Italien.

Vi i Sverige är kvar på medeltiden!

Jag vet inte om man hade papper på medeltiden direkt men tja, papper är rätt äckligt hur som helst. Och extremt dåligt för miljön. Vi hade säkert kunnat ha enklare reningsverk om vi slapp pappret med.
Citera
2023-01-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordCuntworthy
Hahahaha....ja dra in på allt! Och tänk på miljön, bögarna och muslimerna! Det är ju det viktigaste vi har här i världen!

Vilka jävla tramsmänniskor tänker ens på sån här jävla dynga? Tror ni utvecklingsstörda miljöfjollor att det gör någon som helst skillnad, någonstans om vi här i Swedistan slutar torka oss i röven med skithuspapper?

Beskriv för oss alla, i detalj hur någon, någonstans i världen skulle märka en markant skillnad på något vis?

Du fattar väl att det är vi som skulle märka en skillnad? Det kostar skattepengar att ta hand om det i reningsverken t ex? Om det inte fanns där hade det varit betydligt mindre ”massa”. Det kostar pengar med toalettpapper… man hade kunnat använda träet till annat. Eller helt enkelt avverka mindre skog. Kort och gott - det är helt jävla onödigt och äckligt! En dålig och konstig vana helt enkelt. Man blir ju inte ren. Skulle du torka dig med toalettpapper istället för att ta en dusch om du blivit lerig också? Nä… men här gäller det istället bajs.

Vad har detta med bögar och muslimer att göra?
Citera
2023-01-18, 23:46
Medlem
Starlinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Åhlens har väl alltid satt upp fingret i luften o försökt känna varifrån det blåser.

Var de inte ute o skippade julen för något år sedan.

Så att i ”Magda vinterns” tid så är det att spara el som gäller.
Att jobba för ett återtåg till skit o snusk sverige tycks inte bekymra dem.

Gick förbi Mästersamuelsgatan för några veckor sedan. Då var det skyltar med 70% REA o att man sålde ut för att man fått nya ägare…
Så så lysande tycks det inte gå…

Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Herregud.

Jag hoppas detta är ett skämt.

Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Varför vill miljögalningarna alltid att vi ska klä oss i gamla pundarkläder "second hand" och nu även med gammalt bajs i röven?!

Klart man börjar undra vad som står till hos de här äckliga sniffare som gillar flera års gammal ingrodd skit i underkläder.

Nej fyyyyyy fan nu får någon ta och styra upp den här BOKSTAVLIGA skiten för nu har ta mig fan alla proppar gått hos de här äckliga kärringarna!

Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Men fy vad äckligt. Jag byter underkläder både morgon och kväll.
Det har naturligtvis blivit fel från Åhlens.

Åhlens har själva gått ut och sagt att trosorna har av misstag fått fel tvättlapp. Tvättlappen ska ha kommit från deras linnen.

Detta meddelade Åhlens till ”Efter fem” på TV4 som var först med att rapportera om detta.
Citera
2023-01-18, 23:55
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Låt mig gissa, du är hbtq...? Lite känsliga nerver, lite dramaqueen. Sitter ner och kissar. Men stå på er, ni måste också finnas!

Haha, du projicerar, din bögdjävel! Det var du som sade att det var okey att vödra underkläder/kallingar, inte jag - glömt detta redan, ditt äckliga fanskap?! Du torkar dig säkerligen inte heller efter att ha skitit...

Äckliga svin som dig kan dra åt helvete - muslim, månne?!
Citera
2023-01-19, 00:13
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Du fattar väl att det är vi som skulle märka en skillnad? Det kostar skattepengar att ta hand om det i reningsverken t ex? Om det inte fanns där hade det varit betydligt mindre ”massa”. Det kostar pengar med toalettpapper… man hade kunnat använda träet till annat. Eller helt enkelt avverka mindre skog. Kort och gott - det är helt jävla onödigt och äckligt! En dålig och konstig vana helt enkelt. Man blir ju inte ren. Skulle du torka dig med toalettpapper istället för att ta en dusch om du blivit lerig också? Nä… men här gäller det istället bajs.

Vad har detta med bögar och muslimer att göra?

HUr fasiken ser du ut i arslet efter en "skitsession"? Som om du slängt dig i lera - låter inte sunt! Går hur bra som helst att torka/tvätta sig med papper med vatten på - lärde dig inte dina föräldrar detta - är du mongoloid? Vad skulle du använda pappersmassan till, i stället? Vill du ha det som i ex. Indien och deras tvättvanor?

Eller, arabsvinen! Jag jobbade på en institution, för länge sedan, och vi hade självförsvarsövningar. Instruktören gick på toa och återkom. Han skulle då påvisa vilka grepp som var effektiva från sitt djävla arabland, men som var helt förbjudna i Sverige - fråga mig inte varför. Han satte, ståendes bakifrån sin hand över mitt ansikte och tummen under min näsa och tryckte denna bakåt/uppåt - gjorde svinont, men det värsta var att det luktade skit från hans tumme! Fräscht, eller hur - är du en slik äckelmänniska?!
Citera
2023-01-19, 00:24
Medlem
Skadans avatar
Fantastiskt initiativ av Åhlens. Nu ska jag smyga omkring på främlingars trädgårdar och sniffa använda trosor. Slurp.
Citera
2023-01-19, 00:46
Medlem
MyJustices avatar
Man tvätter kläder Bla för att få bort bakteria ...
smuts och odör ,,
knappast möjligt att vädra bort det .
Även om en teext påstår det
Vi har ju en tendens att tro på text som en sanning .
mer än det uttalade ordet ..en nej
Det nej går inte bra att vädra kalinger o trosor
Senast redigerad av MyJustice 2023-01-19 kl. 00:49.
Citera
2023-01-19, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
En fin flicka använder inga trosor.
Och en fin flicka tvättar fittan minst 2 ggr dag.
Citera
2023-01-19, 02:30
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SickMan
Jag pratar om avsaknaden av en vattenslang bredvid toaletten som man använder för att skölja rumpan man när man är färdig.

Det är äckligt att inte skölja sig efteråt då man inte blir ren enbart av papper.

Till och med i fattiga länder har man det men i Sverige har jag aldrig sett det och det förstår jag verkligen inte.

Svenskarnas toavanor är ÄCKLIGA!
Såå varför är du här då? Generösa bidragen kanske? Åk hem, hej då! Tänk vilken lycka om alla mena bara självförintades. Toan i menaländer brukar vara ett hål i golvet fullt med bajskorvar.

Vädra trosor känns som en dålig ide, tjejer brukar "läcka"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in