2023-01-18, 13:08
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Inte direkt förvånande, allt med greta™ är hittepå och skådespel. Men om folk inte genomskådade det när hon höll tal inför en tom sal i Polen, så lär de inte genomskåda det nu heller. Eller att det "råkade" finnas en dokumentärfilmare med rullande kamera i bilen, när hon fick inbjudan till Polen. Ärligt talat, är folk verkligen så pantade att de inte förstår att det är skådespel?

Det är ju det jag försöker visa, att det är en jävla charad....

Du ser ju själv avsaknaden av damage control från Gretaisterna..
2023-01-18, 13:18
Medlem
Giant Squids avatar
Greta är inbokad till ett rundabords samtal imorgon Torsdag i Davos.
Där kommer även International Energy Agency (IEA) bossen Fatih Virol delta.
Även FFFarna Neubauer, Nakate, Gualinga kommer finnas på plats.

Edit. Aktivister har redan börjat demonstrera vid en privat flygplats där WEF deltagare anländer i sina privatjets.
Undrar om det blir något speciellt event på fredagen?
Senast redigerad av Giant Squid 2023-01-18 kl. 13:22.
2023-01-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Greta är inbokad till ett rundabords samtal imorgon Torsdag i Davos.
Där kommer även International Energy Agency (IEA) bossen Fatih Virol delta.
Även FFFarna Neubauer, Nakate, Gualinga kommer finnas på plats.

Edit. Aktivister har redan börjat demonstrera vid en privat flygplats där WEF deltagare anländer i sina privatjets.
Undrar om det blir något speciellt event på fredagen?
Så tanken är att Fatih Birol skall sitta med vid barnbordet och låtsas lyssna på greta™:s fantasier? Han verkar vara en snäll farbror, men det förvånar mig inte. Alla turkar som jag känner är väldigt barnkära. Ni som tror att samtalen vid vuxenborden kommer att ta någon hänsyn till greta™:s fantasier, räck upp en hand.
2023-01-18, 19:42
Medlem
Kommer Greta efter senaste tidens civila olydnad önskas vara persona non greta i Tyskland?
Lilla Greta som inte är speciellt bildskön har blivit lyft och bortförd för andra gången av tysk polis.
Greta borde bli bannad och klassas som icke önskvärd i Tyskland.
Hon är en trädkramande miljöterrorist.
2023-01-18, 19:58
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelvs.vltionis
Kommer Greta efter senaste tidens civila olydnad önskas vara persona non greta i Tyskland?
Lilla Greta som inte är speciellt bildskön har blivit lyft och bortförd för andra gången av tysk polis.
Greta borde bli bannad och klassas som icke önskvärd i Tyskland.
Hon är en trädkramande miljöterrorist.

Synd att dom inte tappade vänstermuppen i leran med ansiktet före.
2023-01-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Synd att dom inte tappade vänstermuppen i leran med ansiktet före.

Greta kunde av tyskarna mulas i färskt stinkande koblaja!
Hon har tid att flänga jorden runt och protestera mot allt och alla, varför arbetar inte denna lilla skitjänta 8 timmar som alla andra hederliga människor?
Är det för att mor och far är rika och berömda i Sverige som Greta kan leka rövare och komma undan med det och inte behöva arbeta 8 timmar om dagen?
2023-01-18, 20:07
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelvs.vltionis
Greta kunde av tyskarna mulas i färskt stinkande koblaja!
Hon har tid att flänga jorden runt och protestera mot allt och alla, varför arbetar inte denna lilla skitjänta 8 timmar som alla andra hederliga människor?
Är det för att mor och far är rika och berömda i Sverige som Greta kan leka rövare och komma undan med det och inte behöva arbeta 8 timmar om dagen?
Hon går i skolan.
2023-01-18, 20:19
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Hon går i skolan.

Så pga det så har hon tid att flänga jorden runt och protestera mot allt och alla??

Bra att veta.
2023-01-18, 20:35
Medlem
Citat:
Hon går i skolan.

Greta går i skolan när hon behagar om hon inte sitter utanför Riksdagen och demonstrerar för massa hittepå grejer.
Lilla Greta behöver varken arbeta eller oroa sig för livets skrämmande baksidor för hennes berömda föräldrar betalar för allt.
Greta kommer alltid att glida på en miljövänlig kräkmacka bara för att hon är ett känt namn.
När livet känns trumpet är det bara att ta farsans elektriska Tesla och ta en sväng och njuta av livet sedan är allt som vanligt igen.
Greta kunde istället ägna livet åt att plocka fimpar och hundskit hos parkförvaltningen i Stockholm.

Man kan ju alltid ta en överdos av Ritalin och bli ännu muntrare sa Donald när han pikade Greta
2023-01-18, 20:36
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Så pga det så har hon tid att flänga jorden runt och protestera mot allt och alla??

Bra att veta.
Hon har rest en gång till nordamerika.
Jag förstår inte vad du menar med jorden runt?
Hon reser väl inte mer än en vanlig familj som åker till Thailand och Alperna osv,. Hon fördelar sina vistelser oå ett annat sätt.

Snart dax för senvinter/förvår Global Klimat Strejk 03.03.23. Schemat rullar på.
Lite kul med FFFs pizza flyer.

https://twitter.com/Fridays4future/status/1612151887926640640?s=20&t=sbdD48cdjyYOVO3kYGfaqA
2023-01-18, 21:08
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Hon har rest en gång till nordamerika.
Jag förstår inte vad du menar med jorden runt?
Hon reser väl inte mer än en vanlig familj som åker till Thailand och Alperna osv,. Hon fördelar sina vistelser oå ett annat sätt.

Snart dax för senvinter/förvår Global Klimat Strejk 03.03.23. Schemat rullar på.
Lite kul med FFFs pizza flyer.

https://twitter.com/Fridays4future/status/1612151887926640640?s=20&t=sbdD48cdjyYOVO3kYGfaqA

Du jag pissar på hennes schema,. jävla idiot. Greta kan fan aldrig göra något fel jävla gudinna va???

En pedofils våta dröm är hon, det märks.

Du förstår inte att jag citerar ett citat från föregående skribent....Nä visst reser ALLA barn familjer utomlands IMELLAN skolloven. Pucko....Alla skolbarn reser till USA i segelbåt. 2 månader. Jodå
2023-01-18, 21:21
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Du jag pissar på hennes schema,. jävla idiot. Greta kan fan aldrig göra något fel jävla gudinna va???

En pedofils våta dröm är hon, det märks.

Du förstår inte att jag citerar ett citat från föregående skribent....Nä visst reser ALLA barn familjer utomlands IMELLAN skolloven. Pucko....Alla skolbarn reser till USA i segelbåt. 2 månader. Jodå
Har du hört talas om att hon skolstrejkade, eller sabbatsåret?
Senast redigerad av Giant Squid 2023-01-18 kl. 21:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in