2023-01-18, 20:21
Medlem
VetVemDuArs avatar
Skulle säga att Kristersson gjorde ganska bra ifrån sig medan att det sakta går upp för Ebba att hon är avslöjad, vilket Maggan mindre subtilt smetade in.
Citera
2023-01-18, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Skulle säga att Kristersson gjorde ganska bra ifrån sig medan att det sakta går upp för Ebba att hon är avslöjad, vilket Maggan mindre subtilt smetade in.
avslöjad för vad.
Citera
2023-01-18, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valle75
avslöjad för vad.

Antagligen den bluff hon är. Kan nån förklara hennes svar på varför eldstödet sekretessbeläggs?
Citera
2023-01-18, 20:46
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Jag började nästan gråta över hur dålig hon är såfort hon inte läser in nåt inövat. Blir helt tyst i flera sekunder och ser helt förvirrad ut. Otrevlig i tonen dessutom, hon håller ungefär samma nivå som en niondeklassare som ska leka politik.

Den som tror att snittsvensken skulle haft mer i plånboken med de övriga partierna vid makten måste ha glömt bort den senaste 8 åren.
Ofattbart hur korkade många människor är. Tror de verkligen att det som händer nu inte skulle ha hänt med en S-regering (med Mp, C o ev. V)? Eller tror man på fullaste allvar att detta är något som fixas på "10" min?
Citera
2023-01-18, 20:48
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
kan inte vara annat än super-besviken på den nya regeringen , och jimmie åkesson tyvärr.
Det gör nog inget om du inte röstar något mer på dem, de är nog lika glada för det.
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Började nästan gråta av Magdalenas tal Hon är en statsminister av rang!
Nu gråter höger och säger att de tagit på sig ett ansvar de inte klarar av. usch vad dåligt.
Du skojar med oss?
Citat:
tror det blir omval såsmånningom--frågan är vad rösta på ,jag vet inte längre
Rösta på Mp.
Citera
2023-01-18, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2aFrukosten
Antagligen den bluff hon är. Kan nån förklara hennes svar på varför eldstödet sekretessbeläggs?

Jag tycker det ska redovisas vilka som får socialbidrag m.m också. För då får vi en bra genomlysning eller hur?
Citera
2023-01-18, 21:09
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Jag tycker det ska redovisas vilka som får socialbidrag m.m också. För då får vi en bra genomlysning eller hur?
Jag fattar inte ens hur detta kan vara en fråga, det måste ju finnas massor med tidigare prejudikat att stödja sig på för vad som skall falla under offentlighetsprincipen och vad som skall sekretessbeläggas.
Citera
2023-01-18, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Socialbidrag är behovprövat. Har du egendom av värde får du inget.
Citera
2023-01-18, 21:17
Medlem
Africagonzos avatar
Citat:
Nu gråter höger och säger att de tagit på sig ett ansvar de inte klarar av. usch vad dåligt.

Jag får Mona Sahlin vibbar av Magda. Hon pratar som om hon skulle prata till lågbegåvade eller barn i yngre tonåren.
Citera
2023-01-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Socialbidrag är behovprövat. Har du egendom av värde får du inget.

Konstigt att det inte kollas bättre då, eller bostadsbidrag som det fuskas med. Men det är bättre att göra allt offentligt. Vi har taxeringskalendrar för att folk ska ondgöra sig över hur mycket grannen tjänar.
Citera
2023-01-18, 21:43
Medlem
Citat:
Haha, säger ju mer om dig.. Lipar av fyllemagdas tal, ja gråta av bedrövelse då..
Citera
2023-01-18, 21:51
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africagonzo
Jag får Mona Sahlin vibbar av Magda. Hon pratar som om hon skulle prata till lågbegåvade eller barn i yngre tonåren.

Avskyvärda översittare båda två. Fy faan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in