2023-01-14, 20:29
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Kan du inte lägga upp inspelningen då? Vill gärna se jag också.

Hur då tänker du? Går inte att publicera videos här? :/
Citera
2023-01-14, 20:31
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Hur då tänker du? Går inte att publicera videos här? :/

Använd Anonfile och ladda upp med, och lägg länken du får då här.

https://anonfiles.com/se
Citera
2023-01-14, 23:10
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Använd Anonfile och ladda upp med, och lägg länken du får då här.

https://anonfiles.com/se

https://anonfiles.com/B8f8P3Rfy7/FullSizeRender_MOV

Sådär?
Citera
2023-01-15, 00:13
Medlem
Citat:

Sådär?

Tack så mycket! Tycker ju snarare att det var J som skrek på Kevin. Vad sa de om grejen med att J säger att I skiter i sina socmöten? Är bara nyfiken om de sa nåt om det.
Citera
2023-01-15, 00:33
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Tack så mycket! Tycker ju snarare att det var J som skrek på Kevin. Vad sa de om grejen med att J säger att I skiter i sina socmöten? Är bara nyfiken om de sa nåt om det.

Det vad J som avbokade soc mötena. Förmodligen för hon va bakfull och inte orkade. Detta är bara mer lögner av J, J säger Issys kontrakt går ut nu. Det finns inget kontrakt hon är helt out of line.
Citera
2023-01-15, 00:49
Medlem
Citat:
Det vad J som avbokade soc mötena. Förmodligen för hon va bakfull och inte orkade. Detta är bara mer lögner av J, J säger Issys kontrakt går ut nu. Det finns inget kontrakt hon är helt out of line.

Förstår också att det inte är nåt kontrakt. Hur skulle de lösa det? Ska hon flytta till Elin eller Kevin då eller?
Citera
2023-01-15, 13:21
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Förstår också att det inte är nåt kontrakt. Hur skulle de lösa det? Ska hon flytta till Elin eller Kevin då eller?

Hon har Elin,Kevin och Kevins bästa kompis tills hon fått en soc lägenhet
Citera
2023-01-15, 19:54
Medlem
Kpebetkas avatar
Citat:

Sådär?

Fyfan vad otrevlig hon låter. förlåt men blir förvånad över hur hon beter sig.
Citera
2023-01-16, 01:08
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kpebetka

Hon har alltid betett sig såhär och detta är även en milt samtal. Issy har fått stått ut med betydligt mycket värre..
Citera
2023-01-16, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kpebetka
Värre än så hadde jag låtit om min dotters Pojkvän ringer och säger så där. Som spelar in Porr med min dotter som har hoppat av skolan. Det hon gör mot sin dotter i sig den här gången är helt rätt om man ser på den här händelsen för sig själv. Att morsan är ett fyllo är inte rätt men är hänt men nu är det fan i mig dags att den här tjejen bor själv så att hon en gång för alla bara har sig själv att skylla på det som händer och sker i livet.
Citera
2023-01-16, 12:11
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Värre än så hadde jag låtit om min dotters Pojkvän ringer och säger så där. Som spelar in Porr med min dotter som har hoppat av skolan. Det hon gör mot sin dotter i sig den här gången är helt rätt om man ser på den här händelsen för sig själv. Att morsan är ett fyllo är inte rätt men är hänt men nu är det fan i mig dags att den här tjejen bor själv så att hon en gång för alla bara har sig själv att skylla på det som händer och sker i livet.
Du måste förstå varför det har blivit så här. Jewels har aldrig stöttat Issy i någonting alls. Jewels har isolerat och manipulerat Issy till att tro att hon har en massa diagnoser som gör att hon aldrig kan fungera i samhället. Kommer du inte ihåg inspelning för några år sedan som läcktes? Där Jewels skrek på Issy och sa att Issy har förstört Jewels liv och att Jewels hoppas att Issys år på jorden kommer bli ett helvete. Varför tror du att Issy beter sig som hon gör egentligen..?
Citera
2023-01-16, 13:17
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude

Har du missat att morsan slagit dottern? Psykiskt misshandlat dottern, isolerat henne från omvärlden och utnyttjat henne för pengar hela sitt liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in