Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Begåvningseliten är på plats och briljerar. Jag ska inte gå i polemik med dig utan låter dig vinna. Jag tänker på Mark Twains citat som jag lade ut här igår.
Men till övriga: Ukraina är bara en landmassa där det bor massa olika etniska grupper. Den största gruppen är slaviska ryssar (inkluderat sk "ukrainare") då landmassan Ukraina varit en del av Ryssland och Rus-riket sedan riket uppstod. Ukrainare är DNA-mässigt sett samma folk som vitryssar och ryssar.
Resten är polacker, slovaker, rumäner, ungrare, lite svenskar, lite blandfolk som Bandera var från västra delarna med stort hat mot ryssar, polacker och judar. Och så givetvis har vi den mäktiga minoritetsgruppen, judarna, den sk ashkenazi-khazarjudarna som enligt många profetior vill upprätthålla ett nytt Israel i Ukraina och Kaukasus: Khazarien med andra ord. Hur det ligger till är oklart, men det som är klart är att de är ute efter att stycka upp Ryssland och ta alla råvaror. På den vägen går det för att uppnå världsherravälde och ta styra djurfarmen av goyer.
Nja du visar på hur obevågad du är. Har du lyckats gå ut mellanstadiet med godkända betyg?
Pratar vi genetik är vi i princip samma människor i större delen av världen.
Under åren har vi försökt sammarbeta i större samanhang.
Vi har nu under en längre period försökt lösa detta utan att bomba sönder varandra.
I fallet av Ukraina så fanns en omröstning i samband med Soiets upplösning där Ukraina blev ett eget land med internationellt erkända gränser.
Så sent som 2013 finns undersökningar som visar att det var befolkningens fortsatta vilja, fanns några få % av befolkningen i donbass som inte hade den uppfattningen.
Men skall man ta dig på orden så om vi svenskar får för oss att vi tycker befolkningen i norra Polen är svenskar så har vi rätt att bomba sönder de delarna om vi inte får den landmassan??
Du bör nog skaffa dig en lite mer modernt synsätt, och sluta läsa så mycket från Kreml.