Citat:
Ursprungligen postat av
Conception
Vafan snackar du om. Sluta nu. Ukraina finns som eget land sedan 1991 och ukrainare finns.
Det finns länder som skapas ständigt under historien och det är inget konstigt med det. Men att Ryssland forcerar sig in i ett annat land för att utöka sitt eget territorium är det som alla är emot.
Jag lägger ingen värdering i det. Mycket av territoriet har ju dock varit ryskt i många hundratals år. Tiden sedan 1991 är bara drygt 30 år och rent historiskt så är ju "Ukraina" en extremt ny, historisk och politisk anomali. "Ukrainare" fanns inte innan de blev påhittade och lanserade för ca 100 år sedan. Österrike-Ungerns underrätelsetjänst verkar ha varit de som först drog igång konceptet och började sprida propaganda under 1800-talet.
Här har du förresten dagens skörd av ukrainska lik. Detta är inte "gore". Det är riktiga bilder på riktiga döda människor, men inte gore. Det finns en till bildserie från samma ställe med fler lik och där är det minst en bild som är tämligen gore, så jag postar den länken i gore-forumet.
https://t.me/the_Right_People/12518
Ännu en gång ser det ut som jag beskrev tidigare att det brukar se ut, vilket du, ormen långe m.fl. avfärdade som en målande och fantasifull beskrivning.
Artilleriberikade skyttegravar, värn och bunkrar, söndertrasade trädstammar och träsplitter, jordhögar, skräp och lik huller om buller Jag har sett minst hundratals likartade bilder och de har kommit i ett jämnt flöde sedan i våras. Du menade att om det fanns såna bilder så hade de letat sig fram till, och publicerats i, västerländsk media.