2023-01-17, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Tack, jag ska läsa domen senare ikväll men jag misstänker redan nu att paret hade ömsesidiga problem med alkoholen och att bråk, gräl och provokationer uppstod från båda hållen under rusdryckers påverkan.

Vet du hur och var detta par träffades?

Det är väl ingen ursäkt för att spöa henne så som han har gjort många gånger

Har polisen aldrig blivit utringd dit förr?
Senast redigerad av Goldentie 2023-01-17 kl. 17:19.
Citera
2023-01-17, 17:22
Medlem
Man borde lämna relationen direkt när första tecken på våld uppstår. Finns ju hjälp att få.
Citera
2023-01-17, 17:33
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
[quote=Goldentie|83151241]

Vem har påstått det? M kan gott sitta där han sitter. Såg nu i domen förresten att M uppger att hon brukade bråka och kasta saker på honom när hon hade druckit och sen blev M förbannad.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Jodå det hade dom vilket vi kan läsa lite här och där. De där två skulle aldrig ha flyttat ihop.
Citera
2023-01-17, 17:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Man borde lämna relationen direkt när första tecken på våld uppstår. Finns ju hjälp att få.

Absolut och det gäller från båda hållen.
Ingen kvinna eller man ska behöva bli slagen.

Men när det gäller alkoholister och människor som dricker mycket alkohol så söker de sig ofta till varandra, dåligt ölsinne drabbar både män och kvinnor av. J tex skulle nog aldrig ha valt en lugn och trygg man som inte drack alkohol, nu valde hon istället M och det blev tyvärr hennes öde.
Citera
2023-01-17, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
Tycker ärligt talat att det nästan är mer anmärkningsvärt vilka fega jävla fittor de är.

Jag håller med dig till 100%.
Riktigt fega jävlar som inte agerar när dom vet hur han behandlade henne. Istället så sitter man och snackar bara.
Syftar på arbetskollegor, grannar och vissa polare till Micke.
Vet att några av dom mår dåligt och sover dåligt om nätterna och det hoppas jag att dom gör resten av sina liv.
Äckliga människor.
Citera
2023-01-17, 18:48
Medlem
Tror det det bästa för en kvinnomisshandlare likt Mikael, är att han får ett straff av någon anhörig till kvinnan han misshandlat.
Att han själv får så mycket stryk så han bara kan få i sig föda via dropp och sugrör någon månad efter.
Då tror jag att en kvinnomisshandlare tänker till i framtiden.
Citera
2023-01-17, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delvich
Riktigt fega jävlar som inte agerar när dom vet hur han behandlade henne. Istället så sitter man och snackar bara.
Vet att några av dom mår dåligt och sover dåligt om nätterna och det hoppas jag att dom gör resten av sina liv.
Äckliga människor.

Sen till slut måste ju kvinnan bestämma sig för att lämna karln också annars hjälper det inte hur mycket folk än snackar med kvinnomisshandlaren.
Citera
2023-01-17, 19:04
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delvich
Äckliga människor.
Du gör det väldigt enkelt för dig, hon valde ju själv denna destruktiva relation och du tror att grannar skulle kunna bryta den??
Har du själv försökt medla och bryta upp en sån relation? det är verkligen inte lätt
Citera
2023-01-17, 19:12
Medlem
JustZlatans avatar
En del kvinnor verkar gilla "bad boys". Förstår inte riktigt varför. Han är alltså 9 år yngre än kvinnan. Redan där borde det ringa några signaler att allt inte står rätt till.
Citera
2023-01-17, 19:23
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Jo det har de, flera ggr..
Citera
2023-01-17, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Han är alltså 9 år yngre än kvinnan. Redan där borde det ringa några signaler att allt inte står rätt till.

För att ?
Citera
2023-01-17, 20:08
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: 61-årig kvinna misstänkt mördad, Forsa, Hudiksvall – En man anhållen 2022-07-09

Ny rubrik: 61-årig kvinna mördad i Forsa, Hudiksvall (2022-07-09) – Sambon nu dömd till livstid

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in