Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Ryssarna kan ju bara låta bli att attackera städerna. De bedriver ett olagligt krig som upphör när de åker hem till sitt land.
Men det kan du väl tycka även om en ukrainsk luftvärnsrobot träffat en missil så den slagit ned i hyreshus.
Med ditt sätt att resonera kan Ukraina göra vad som helst (även mot sin egen befolkning) för det är ryssarnas fel att kriget börjat. De kan dessutom ljuga hur mycket de vill verkar det som.
Jag som står på rysslands sida tycker faktiskt inte Ryssland har rätt att bete sig mot civilbefolkning hur de vill eller ljuga.
Tycker faktiskt du taggat ned betydligt i kommentarer och det vill jag berömma dig för. Du vill döda barn kunde det låta och jag tror faktiskt du fattat att rysslandsvänner och ryssar inte är sämre människor än du. Annars hör det faktiskt inte till vanligheterna att Ukraina-"vänner" blir av med sin rasism utan väldigt många blir alltmer skamlösa med att visa den.
Visst finns det idiot-rasister även på ryska sidan som tex anar judar bakom allt ont men tack och lov är de färre än på Nato-sidan.