2023-01-17, 04:27
Medlem
Bianca Ingrosso består utav bloggande.
Jag tar gärna emot skvaller.
Citera
2023-01-17, 10:02
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Bianca hade affärsmän, kunniga sådana, som ingick avtal med henne att starta sminkmärket caia. Utan Mikael Snabb och Jesper Matsch hade inte caia funnits. Det var Snabb och Matsch som kontaktade Bianca inte tvärt om... Bianca är reklampelaren. Om Bianca skulle startat ett företag från grunden med endast 20000 följare på instagram utan kunniga affärsmän bakom sig så hade hon varit i samma position som sin far. Snabb och Matsch såg den enorma fördelen med att kunna marknadsföra ett företag på bästa sändningstid i tv en gång i veckan med många unga tjejer som följde programmet wahlgrens värld och dessutom kunna göra detta utan att betala ett enda öre för det iom att wv filmade Biancas väg att starta företaget. Smarta killar att ta med Bianca på tåget och på så sätt få maximal gratis publicitet och ett stort gäng småtjejer som vill ha allt som Bianca har. Bianca når ut till många det är hennes styrka och det är tack vare sitt medfödda kändisskap och wahlgrens värld.
Samma sak med hennes talkshow. Skavlan kontaktade Bianca för att han trodde att Bianca skulle ge stora tittarsiffror som i sin tur skulle fylla hans fickor med pengar. Nu vet jag inte om talkshowen blev flipp eller flopp men tror att den fick en säsong till men är osäker. Men det är så här det går till. Kändisar blir rika för att de har många följare och för att affärsmän utnyttjar detta via samarbeten med dessa kändisar som inte kan ett skit om affärer!!! Kändisar lyckas till och med komma in i riksdagen för att deras följare röstar in dem. Sinnessjukt. Skulle Bianca ställa upp i riksdagsvalet så skulle hon gå om alla riktiga politiker och få flest röster och därmed komma in i riksdagen utan att ens veta vem som är vår statsminister.

Hon har pengarna, du är bitter.
Citera
2023-01-17, 13:42
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atamon

Pernilla Wahlgrens och Biancas trupper slopas tidigt i verbal retorik med två ord: bitter och avundsjuk. Använda likt Putins beskrivning av kriget inför sitt folk till total hjärntvätt.

Keep it up. 👍
Citera
2023-01-17, 14:08
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Pernilla Wahlgrens och Biancas trupper slopas tidigt i verbal retorik med två ord: bitter och avundsjuk. Använda likt Putins beskrivning av kriget inför sitt folk till total hjärntvätt.

Keep it up. 👍

Hade hon inte varit stenrik så hade folk inte hackat på henne tillnärmelsevis så mycket som de gör nu!
Citera
2023-01-17, 16:18
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Hade hon inte varit stenrik så hade folk inte hackat på henne tillnärmelsevis så mycket som de gör nu!
Det folk stör sig på hur det krävdes little to no effort för att bli så framgångsrik. Jag tror bianca är helt clueless om hur en vanlig människa har det. Tänk om Felica Book skulle få samma chans.

Hursomhelst jag skulle vilja se Bianca och Benjamin i "Alla mot alla", i samma lag då.
Citera
2023-01-17, 17:32
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:

Hur många hackar på Victoria eller Gunilla von Platen? Men de ska inte heller föda i TV eller ha talkshows för att bejaka sin narcissism. Jag älskar att folk blir rika. Ju mer desto bättre. Det är handlar inte om trötta pengar eller status. Hur fan kan det ens vara något folk vill diskutera 2023?
Citera
2023-01-17, 17:34
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Det folk stör sig på hur det krävdes little to no effort för att bli så framgångsrik. Jag tror bianca är helt clueless om hur en vanlig människa har det. Tänk om Felica Book skulle få samma chans.

Hursomhelst jag skulle vilja se Bianca och Benjamin i "Alla mot alla", i samma lag då.

Jag skulle vilja se Bianca driva upp ett bolag på egen hand utan hjälp i ett land där hon är okänd typ hela världen utom de länder i Norden som sänder Discovery + (Wahlgren världs kanal). Ta NYC. Vilken ögonöppnare för folk. Eller nej. De skulle hitta på något om kvinnor i Trump land trots att Biden styr.
Citera
2023-01-17, 17:38
Medlem
Orka bry sig om hennes business , ingen som har lite lättklädda bilder på slynan ?
Citera
2023-01-17, 20:57
Avslutad
Bianca sa hej till mig en gång när jag jobbade, hon hade en supertrevlig aura. Efter det har jag varit lite förtjust i henne.
Citera
2023-01-17, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashriddaren128
Bianca sa hej till mig en gång när jag jobbade, hon hade en supertrevlig aura. Efter det har jag varit lite förtjust i henne.
Var det innan hon blev en vaxdocka?
Citera
2023-01-17, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjocksmocksjocke
Var det innan hon blev en vaxdocka?
Det var i somras, hon hade en svart klänning kommer jag ihåg. Hennes interaktion med mig varade en halv sekund. Hon kollade uppåt mot mig och log medans hon sa hej, hon såg ut som en vanlig brud. Finare i verkligheten än på alla skvallertidningar.
Citera
2023-01-17, 22:27
Medlem
Citat:
Bitter och avundsjuk, det eviga försvarstalet när någon ifrågasätter den stora idolen som bara ska strykas medhårs. Får du inte rätt för att du uppenbarligen har fel så dra fram det kortet. Och frågorna förblir obesvarade med en tystnad som vittnar om hur fel du har.
Återigen:
Du kanske ska dela med dig av hur många procent de olika delägarna har sålt och hur mycket de fått betalt eftersom du påstår att Bianca tjänat mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in