2023-01-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Men att som mature kvinna vara skriven hos sin unga son skapar ju extremt många red flagg.

Sen att bli ihop med en superpundare/psykfall le Grande gör ju att alla undrar vad som fan har hänt.

Antingen fick hon en psykos eller så gick hon in i grovt missbruk av amfetamin.

Kanske en kombination.

Finns många mammor som bor med sina myndiga söner, ser ingen red flag i det. Val av pojkvän är dock en gåta för mig.
Citera
2023-01-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Ta inte i när du inte vet fakta. Gå in på BO:s FB så ser du att flickornas pappa har kommenterat " vackraste kvinnan och finaste mamman till tjejerna" och det är för bara några veckor sen.

Du måste mena BOs pappa.
Citera
2023-01-16, 22:28
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Men att som mature kvinna vara skriven hos sin unga son skapar ju extremt många red flagg.

Sen att bli ihop med en superpundare/psykfall le Grande gör ju att alla undrar vad som fan har hänt.

Antingen fick hon en psykos eller så gick hon in i grovt missbruk av amfetamin.

Kanske en kombination.
Men herregud det var ju bara tillfälligt, hon letade bostad!
Pust!
Citera
2023-01-16, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ddave
Finns många mammor som bor med sina myndiga söner, ser ingen red flag i det. Val av pojkvän är dock en gåta för mig.

Nä inte många. Kanske 4 st i hela Sverige.

Personligen aldrig hört talas om nåt liknande under mina 39 jordesnurr.
Citera
2023-01-16, 22:31
Medlem
Citat:
Ta inte i när du inte vet fakta. Gå in på BO:s FB så ser du att flickornas pappa har kommenterat " vackraste kvinnan och finaste mamman till tjejerna" och det är för bara några veckor sen.
Men det är väl BO:s pappa som kommenterade så? Inte hennes ex. Eller har jag helt missat släktskapet här? Hennes ex heter väl inte Lundb*ck…
Citera
2023-01-16, 22:31
Medlem
Citat:
Nå inte många. Kanske 4 st i hela Sverige.

Haha o det har du koll på? Jag känner fler än 4 ensamstående mammor med söner över 18 som delar lägenhet.
Citera
2023-01-16, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ddave
Haha o det har du koll på? Jag känner fler än 4 ensamstående mammor med söner över 18 som delar lägenhet.

Stort skämt. Jo men då är det pundarmammor från Edefors gatan
Citera
2023-01-16, 22:33
Medlem
Citat:

Eller så lär du dig läsa.

Sen verkar du uppenbarligen inte förstå innebörden av vad jag skrivit, så jag tänker inte ens gå in på det mer än nedan, då du ändå inte skulle fatta, det har du ju visat.

Men försök förstå att vad flickorna än har skrivit eller tycker är orelevant(så klart bra att dom tycker om deras moder, det är inte vad jag menar) annat än att det är bra att dom inte förstår situationen deras mor försätter sig och alla andra i familjen i. Det är inte flickornas uppgift att agera vuxen, det är deras föräldrars uppgift. Flickorna förstår inte problematiken med hennes förhållande med detta psykfall, det har med att dom är barn att göra, om du inte fattar det.
Citera
2023-01-16, 22:41
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför har dessa personer alltid 18 facebookprofiler?

Pundar bort inloggningen och måste göra nya.
Citera
2023-01-16, 22:43
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IronHobbit
Eller så lär du dig läsa.

Sen verkar du uppenbarligen inte förstå innebörden av vad jag skrivit, så jag tänker inte ens gå in på det mer än nedan, då du ändå inte skulle fatta, det har du ju visat.

Men försök förstå att vad flickorna än har skrivit eller tycker är orelevant(så klart bra att dom tycker om deras moder, det är inte vad jag menar) annat än att det är bra att dom inte förstår situationen deras mor försätter sig och alla andra i familjen i. Det är inte flickornas uppgift att agera vuxen, det är deras föräldrars uppgift. Flickorna förstår inte problematiken med hennes förhållande med detta psykfall, det har med att dom är barn att göra, om du inte fattar det.

Allt du skriver är bara trådsanningar, hänvisa gärna till en källa för vad du skriver om en mamma.
Sen kan du återkomma så får vi se om dina "egna antaganden" stämmer!!
Usch, hoppas inte sonen går in här och läser..
Citera
2023-01-16, 22:47
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Men det är väl BO:s pappa som kommenterade så? Inte hennes ex. Eller har jag helt missat släktskapet här? Hennes ex heter väl inte Lundb*ck…
My bad, jag kanske var för snabb där.
Jag visste bara att flickornas pappa var mycket äldre än BO, måste in och kolla igen.
Citera
2023-01-16, 22:52
Medlem
Citat:
My bad, jag kanske var för snabb där.
Jag visste bara att flickornas pappa var mycket äldre än BO, måste in och kolla igen.

Pappan heter Mich*el F*nt, *a, den som kommentera är morfar till flickorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in