2023-01-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Bra, du förstår alltså att man kan vara för att förebygga sexuella övergrepp på barn samtidigt som man inte stödjer dumpens metoder. Då kanske du skulle kunna sluta med barnsliga insinuationer om att man skulle vara pedofil så fort man säger emot dig?
Agera inte som en försvarare av predatorer så kommer jag inte anklaga dig för att vara det.

Dumpen har nått framgångar i att påvisa förekomsten av grooming. Något som beslutsfattare kunnat blunda för, som pressen blundat för och som samhället i stort blundat för.

Patrik började med sin bok i början på 2000-talet medvetandegöra om detta och det blev ett ramaskri med massa skuldbeläggande från friidrottsföreningar, media och allmänhet.

Patrik är inte ensam, detta är vad varenda unge får möta. Tur de är för unga att läsa här
på Flashback för man kan spy 🤮 över all empatilös okunskap som inte passar små barns öron, det skulle vara förödande för deras väg att växa upp till fungerande sunda människor.
Citera
2023-01-16, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Ja, bättre att ge datum och klockslag till inlägget – om man i motsats till mig själv kommer ihåg att "bokföra" det...
Varför krångla till saker? Länka eller citera.

Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Agera inte som en försvarare av predatorer så kommer jag inte anklaga dig för att vara det.
Menar du att alla som är emot dumpens metoder automatiskt är försvarare av predatorer? Ska vi verkligen vara tillbaka på ruta ett efter framstegen du nyss gjorde?
Senast redigerad av SvenHelsing 2023-01-16 kl. 21:05.
Citera
2023-01-16, 21:06
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Varför krångla till saker? Länka eller citera.

Menar du att alla som är emot dumpens metoder automatiskt är försvarare av predatorer?
Har du några förslag på vad som ska göras för att bättre skydda barn och unga från män som söker dessa i sexuellt syfte?
Citera
2023-01-16, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Har du några förslag på vad som ska göras för att bättre skydda barn och unga från män som söker dessa i sexuellt syfte?
En snabb motfråga till det. Menar du att man måste ha det för att få kritisera Dumpen?
Citera
2023-01-16, 21:12
Medlem
Citat:
Menar du att alla som är emot dumpens metoder automatiskt är försvarare av predatorer? Ska vi verkligen vara tillbaka på ruta ett efter framstegen du nyss gjorde?
Precis som jag skrev till dig och nog var jag väl nog tydlig?
Om du inte agerar som en predator så kommer jag inte behandla dig som en sådan.
Citera
2023-01-16, 21:13
Medlem
Den här tråden har spårat ut. Kan vi inte återgå till hur den var från början?
Citera
2023-01-16, 21:14
Medlem
Citat:
En snabb motfråga till det. Menar du att man måste ha det för att få kritisera Dumpen?
Ja det tycker jag!
Om du inte vill framstå som att du tycker att barn ska sakna skydd.
Citera
2023-01-16, 21:14
Avslutad
Citat:
Precis som jag skrev till dig och nog var jag väl nog tydlig?
Om du inte agerar som en predator så kommer jag inte behandla dig som en sådan.
Nej du är inte alls tydlig. Du slingrar dig.

Har jag agerat som en predator? På vilket sätt i så fall?
Citera
2023-01-16, 21:18
Medlem
Citat:
Nej du är inte alls tydlig. Du slingrar dig.

Har jag agerat som en predator? På vilket sätt i så fall?
Du vill inte se till att barn får skydd mot vuxna som söker barn i sexuellt syfte. Och du försöker sabotera tråden genom att försöka nedgöra skribenter som vill stärka barnens skydd.
Citera
Avslutad
Citat:
Ja det tycker jag!
Om du inte vill framstå som att du tycker att barn ska sakna skydd.
Jag är ju inte direkt förvånad över att du kommer med ett så imbecillt inlägg. Funderade på om jag skulle komma med en liknelse, men det har du ju redan bevisat att det är bortom din förmåga att förstå.
Citera
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ok. Då vet jag.
Citera
2023-01-16, 21:20
Avslutad
Citat:
Du vill inte se till att barn får skydd mot vuxna som söker barn i sexuellt syfte.
Har jag sagt det? Citera i så fall.

Citat:
Och du försöker sabotera tråden genom att försöka nedgöra skribenter som vill stärka barnens skydd.
Eftersom du tillhör den goda sidan får du inte kritiseras eller vadå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in