2023-01-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
fiskandet bevisar inte att det finns ett utbud, skrev jag..

Skrev inte; just att fiskandet bevisar detta, utan fiskandet bevisar inget. Det bevisar lika mycket som att fiskandet aldrig gjorts.

Det dumpen visat är att det finns en efterfrågan, men ingen vet hur utbudet är, och jag påstår att det är litet. Dumpens fiskande talar inte om hur stort utbudet är.

Det är vad jag menar med det jag skriver.
Utbud?
Barn är inte till salu så där finns inget utbud din sjuke jävul.
Barn som utsätts har inte bjudit ut sig.
Dumpens fiskare har inte heller utbjudit sig till försäljning.
Var det ditt argument, utbud?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-16 kl. 19:58.
Citera
2023-01-16, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du får tycka vad du vill om att lagen kommer ändras. Det kommer ska räcka med att gäddan tror det är ett barn. Så ta det lugnt på internet.
Ytterligare en patetisk liten dumpling som inte kan hålla sig ifrån att anklaga alla meningsmotståndare för att vara pedofiler.

Varför kan du inte diskutera som folk? Är det verkligen en för utmanande tanke att någon kan ha motsatt åsikt i detaljfrågor utan att för den delen vilja ha sex med barn? Är du även en sådan idiot som tror att alla som vill legalisera knark är knarkare? Eller att alla som vill att bögar ska få gifta sig är bögar?
Citera
2023-01-16, 19:59
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Du snackar skit.
25% av alla barn har råkat ut för predatorer.
Det behövs bara att regga ett konto där du anger att du är ett barn så får du taskiga förslag.
Likaså inom olika aktiviteter riktade till barn och ungdomar. Dumpen visar otaliga exempel men du vill förståss att dessa ska misstros.
Det får en ju onekligen att fundera om du själv ägnar sig åt ljusskygga intressen?
Som svar kan du läsa #48485

Det jag hävdar att ytterst få underåriga reggar sig, de som utnyttjar är främst de som kommer i direkt kontakt med de underåriga. Och om någon reggat sig utan sexuell preferens så kommer de ignorerar en överårigs förslag.

Du som vet, hur många i % av underåriga bjuder ut sig på nätet (för det är vad dumpen gör), nej det vet du inte, du bara tror det är enormt många.

Vart finns det att 25% råkat ut för en predator via nätet, länka om du har länk.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-01-16 kl. 20:06.
Citera
2023-01-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Ytterligare en patetisk liten dumpling som inte kan hålla sig ifrån att anklaga alla meningsmotståndare för att vara pedofiler.

Varför kan du inte diskutera som folk? Är det verkligen en för utmanande tanke att någon kan ha motsatt åsikt i detaljfrågor utan att för den delen vilja ha sex med barn? Är du även en sådan idiot som tror att alla som vill legalisera knark är knarkare? Eller att alla som vill att bögar ska få gifta sig är bögar?
Oj vad du kan vrida dig!
Barn ska få vara fredade från vuxnas snedvridna sexuella böjelser. De ska varken kontaktas sexuellt av vuxna på nätet eller IRL. Vuxna som gör så ska lagföras med hårt straff.
Sug på den!
Citera
2023-01-16, 20:06
Avslutad
Citat:
Oj vad du kan vrida dig!
Barn ska få vara fredade från vuxnas snedvridna sexuella böjelser. De ska varken kontaktas sexuellt av vuxna på nätet eller IRL. Vuxna som gör så ska lagföras med hårt straff.
Sug på den!
Ja, jag håller helt med om att vuxna som kontaktar barn i sexuellt syfte ska bestraffas. Har jag sagt emot det en enda gång eller är det bara något du har hallucinerat ihop att jag inte tycker?

Du hittar ju på en hel del. Det märks även i dina svar till Ankan-mannen där du totalt missförstått det du läst.
Citera
2023-01-16, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Javisst finns det en rebus!
Gäddans återkomst (Napp #120) 16 juli 22
https://dumpen.se/2022/07/16/gaddans-aterkomst-napp-120/

Förnamn 1: Gift med kronprinsessan Victoria.
Förnamn 2: Jungfru Marias far. Stenrik farbror i Kalle Anka.
Efternamn: Längdskidåkare Nils Arne Torgny med ett OS- och fyra VM-guld.
Född samma år som Älskade Spion och Star Wars hade premiär.

Som enligt kommentarerna där var anställd som jurist på Migrationsverket när detta utspelade sig.
Och sedan på grund av detta utköpt därifrån:
24 juli, 2022 kl. 12:41
Han är på Migrationsverket i Kristianstad. Han får jobba kvar trots att han gjorde detta på arbetstid och han får även jobba hemifrån för det är så ”synd” om honom. Jurist i grund & botten

&
25 september, 2022 kl. 14:24
Ja, äcklet fick till sist avsluta sin anställning. Det verkar som att han blev utköpt med alla våras skattepengar. Han påstår sig nu vara på god väg att ”komma ur sitt missbruk” och att han gör “framsteg varje dag”. En saftigt fallskärm från staten, jämte narcissistens offerkofta, gör nog det hela ganska smärtfritt.
Citera
2023-01-16, 20:14
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Du snackar skit.
25% av alla barn har råkat ut för predatorer.
Det behövs bara att regga ett konto där du anger att du är ett barn så får du taskiga förslag.
Likaså inom olika aktiviteter riktade till barn och ungdomar. Dumpen visar otaliga exempel men du vill förståss att dessa ska misstros.
Det får en ju onekligen att fundera om du själv ägnar sig åt ljusskygga intressen?
Med tanke på att människor som har fått ett hej över internet räknas in i Dumpens 25 procent så kan man inte ta den siffran på allvar. Jag har själv råkat ut för sådant i verkligheten när jag var baaaarn i början av 1990-talet. Det var en utvecklingsstörd snubbe som frågade om jag och en kompis ville följa med hem till honom och böga, och trots att vi avböjde så är det ett av mina bästa minnen från ungdomen.
Citera
2023-01-16, 20:17
Medlem
Citat:

Det jag hävdar att ytterst få underåriga reggar sig, de som utnyttjar är främst de som kommer i direkt kontakt med de underåriga. Och om någon reggat sig utan sexuell preferens så kommer de ignorerar en överårigs förslag.

Du som vet, hur många i % av underåriga bjuder ut sig på nätet (för det är vad dumpen gör), nej det vet du inte, du bara tror det är enormt många.

Vart finns det att 25% råkat ut för en predator via nätet, länka om du har länk.
Mörkertalet är stort men denna länk hos riksdagen visar 20%
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/motion/sexuella-overgrepp-mot-barn-och-byxskyddslag_H9023634

Vill du seriöst veta mera så kan du kontakta Sara Nilsson på Dumpen men jag gissar att du mest är ute efter att försöka sönderslå och förneka.
Citera
2023-01-16, 20:18
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Du får tycka vad du vill om att lagen kommer ändras. Det kommer ska räcka med att gäddan tror det är ett barn. Så ta det lugnt på internet.
Du är säker, det har tjatats om att släppa sekretessen mellan myndigheter för att komma åt brott, nästan inget har hänt, tror det är över 30 år det påtalats.

Rättssystemet är annorlunda mot England och USA. Det är svårt att få till en sådan ändring, förmodligen måste grundlagen ändras.
Citera
2023-01-16, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsen-99
Gyn: ditt inlägg här fattar inte jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag påstår att sexbrott primärt inträffar i sektmedlemmars fantasi.
Fattar fan inte fortfarande.
Citera
2023-01-16, 20:20
Medlem
Citat:
Du är säker, det har tjatats om att släppa sekretessen mellan myndigheter för att komma åt brott, nästan inget har hänt, tror det är över 30 år det påtalats.

Rättssystemet är annorlunda mot England och USA. Det är svårt att få till en sådan ändring, förmodligen måste grundlagen ändras.
Förstår att du hoppas det ska vara så svårt.
Men vi som värnar om barnen kommer nu göra det jävligt svårt för förövarna.
Gråt om du vill.
Citera
2023-01-16, 20:21
Avslutad
Citat:
Utbud?
Barn är inte till salu så där finns inget utbud din sjuke jävul.
Barn som utsätts har inte bjudit ut sig.
Dumpens fiskare har inte heller utbjudit sig till försäljning.
Var det ditt argument, utbud?
Om du skulle försöka att lägga känslorna lite åt sidan innan du svarar...

Det som menas med utbud i det inlägget är att det inte bevisar att det finns några barn som nappar på gäddornas inviter. Ta ett par djupa andetag nu och tänk efter lite innan du svarar. Det går att diskutera saken utan att bli hysterisk pga någons ordval.

Citat:
Det räcker med att ett enda inlägg i tråden raderas så slutar en sådan hänvisning att fungera. Ett litet tips bara.

Citat:
Förstår att du hoppas det ska vara så svårt.
Men vi som värnar om barnen kommer nu göra det jävligt svårt för förövarna.
Gråt om du vill.
Du hade inget svar på mitt förra inlägg till dig? Där jag bad dig hitta något jag skrivit som pekar på att jag inte tycker att vuxna som söker sex med barn ska bestraffas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in