2023-01-15, 19:12
Medlem
Har Svensken fått skadestånd för tiden han satt häktad? 7-9 månader. Blev friad som misstänkt och var även målsägande. De tre som blev friade i Husby fallet fick ett par hundratusen kronor var.

Citat:
Rest in peace Alpo, det är en gravedigger

Yasin - Nordvästra
Senast redigerad av TopDogg08 2023-01-15 kl. 19:17.
Citera
2023-01-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Har Svensken fått skadestånd för tiden han satt häktad? 7-9 månader. Blev friad som misstänkt och var även målsägande. De tre som blev friade i Husby fallet fick ett par hundratusen kronor var.

För det lär han få runt 200 lax
Citera
2023-01-15, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
För det lär han få runt 200 lax

Inte mer? I Husby fallet fick de 300 tusen var. Han var skadad med, kan säkert få ytterligare för det. Lär bli en del som brottsoffer också.
Citera
2023-01-15, 20:19
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jag är också säker på att det är tugge eller micke som äger kontot eventuellt någon springis till Micke. Bilderna är typ bara när Micke är med på bild, likadant med Videorna. Och skriver han att Micke är tillbaka i Sverige då är han det för det är någon som är nära honom alternativt han själv.

Kan ju lika väl handla om att han vill få det att det att se ut som att han är hemma i Sverige. Troligen är han inte det.

En annan fråga, har sett att Yasin, Jaffar och Farre umgås mycket med Kurden som fortfarande följer Svensken.

Undrar när vi får veta om han faktiskt är utslängd eller inte.
Citera
2023-01-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jag är också säker på att det är tugge eller micke som äger kontot eventuellt någon springis till Micke. Bilderna är typ bara när Micke är med på bild, likadant med Videorna. Och skriver han att Micke är tillbaka i Sverige då är han det för det är någon som är nära honom alternativt han själv.
Jag kan säga att detta instagram kontot är ett fejk instagram konto, troligen är det ngn som har tagit dessa bilder från deras befintliga instagram, och leker att det är svensken! Svensken har flyttat till turklandet!
Citera
2023-01-15, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Kan ju lika väl handla om att han vill få det att det att se ut som att han är hemma i Sverige. Troligen är han inte det.

En annan fråga, har sett att Yasin, Jaffar och Farre umgås mycket med Kurden som fortfarande följer Svensken.

Undrar när vi får veta om han faktiskt är utslängd eller inte.
Kurden verkar inte ha något beef med någon av de gamla, han verkar vara vän med Ayye också. Jaffar följer ju Ayye och detsamma med Ayye, gillar varandras bilder oså. Men jag är säker på att Micke inte är utslängd, vad jag tror. Men sen får ni andra tro vad ni vill såklart
Citera
2023-01-15, 23:32
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1
Jag kan säga att detta instagram kontot är ett fejk instagram konto, troligen är det ngn som har tagit dessa bilder från deras befintliga instagram, och leker att det är svensken! Svensken har flyttat till turklandet!

Han har inget på sin befintliga Instagram, så det är ju någon som är nära honom om inte han själv.
Citera
2023-01-16, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Han har inget på sin befintliga Instagram, så det är ju någon som är nära honom om inte han själv.
Vad vet vi, hans instagram sida är privat, det kan hända att man lägger ut bilder på händelsen och det syns inte för andra förutom följaren!
Citera
2023-01-16, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffer91
Någon som har fungerande länkar till fup? Har testat de jag hittat här i tråden men verkar vara döda.

Tack så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Jag behöver FUP också!

https://easyupload.io/m/3w37d7
Citera
2023-01-16, 13:39
Medlem
Citat:
Piraten fick en 8a och kawala 6a…
Citera
2023-01-16, 23:08
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Tack så mycket, ska bli intressant att läsa
Senast redigerad av Zvazi 2023-01-16 kl. 23:15.
Citera
2023-01-17, 00:35
Medlem
Zvazis avatar
Båda BO sköt i huvudet. En överlevde och en dog. Talar om Svensken hade så jävla tur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in