2023-01-15, 22:42
Medlem
VolvoSonetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guten36
Hade väl sida på rosa sidorna? Annars finns det väl ingen mer info än det som framkom i filmerna? Finns fler bbws på hans sidor.
Ja , det är jag medveten om. Dock tror jag inte hon heter "Filippa " och kommer från Mora. Utan är oerhört nyfiken på vem hon är. Hon är ju nasty som faan
Citera
2023-01-16, 09:06
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoSonett
Ja , det är jag medveten om. Dock tror jag inte hon heter "Filippa " och kommer från Mora. Utan är oerhört nyfiken på vem hon är. Hon är ju nasty som faan

Varför är du intresserad om hon nu är så nasty?

Men jag tycker det är konstigt faktiskt, brukar vara oerhört svårt med att få fram information om tjejerna, någon, om inte många, borde ju känna igen dom, men kanske har inte Johan vilde så många medlemmar, sen skall dom ju vara medlemmar här plus skriva i den här tråden osv så kanske inte så osannolikt men tråkigt
Citera
2023-01-17, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Varför är du intresserad om hon nu är så nasty?

Men jag tycker det är konstigt faktiskt, brukar vara oerhört svårt med att få fram information om tjejerna, någon, om inte många, borde ju känna igen dom, men kanske har inte Johan vilde så många medlemmar, sen skall dom ju vara medlemmar här plus skriva i den här tråden osv så kanske inte så osannolikt men tråkigt

Jag vet i alla fall två som står med sitt riktiga namn.
Citera
2023-01-17, 09:25
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Jag vet i alla fall två som står med sitt riktiga namn.

Visst händer det. Men vem tänker du på då? Har ju kommit och gått ett par tjejer nu under åren vinballe hållt låda
Citera
2023-01-17, 09:37
Medlem
Citat:
Visst händer det. Men vem tänker du på då? Har ju kommit och gått ett par tjejer nu under åren vinballe hållt låda
Vill inte avslöja det.
Citera
2023-01-17, 09:39
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Vill inte avslöja det.

Fast dom har ju redan avslöjat sig själva genom att välja ha sitt riktiga namn
Citera
2023-01-17, 14:10
Medlem
Citat:
Fast dom har ju redan avslöjat sig själva genom att välja ha sitt riktiga namn

Okej. Men jag vill ändå inte säga vilka😒. Man kan inte få allt serverat på silverfat.
Citera
2023-01-17, 15:50
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Okej. Men jag vill ändå inte säga vilka😒. Man kan inte få allt serverat på silverfat.

Nej men man kan bidra till den här tråden & vara en sjysst användare. Jag är inte jättenyfiken egentligen blir mer nyfiken på varför du inte kan säga, är en av dom din flickvän eller?
Citera
2023-01-17, 16:00
Medlem
Citat:
Nej men man kan bidra till den här tråden & vara en sjysst användare. Jag är inte jättenyfiken egentligen blir mer nyfiken på varför du inte kan säga, är en av dom din flickvän eller?

Haha, nej det är dem inte. Jag har ju redan bidragit med bilder i denna tråd. När ngn frågat. Vad har du varit en sjysst användare och bidragit med? Bara undrar. Har inte hittat ngt.
Citera
2023-01-17, 16:22
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Haha, nej det är dem inte. Jag har ju redan bidragit med bilder i denna tråd. När ngn frågat. Vad har du varit en sjysst användare och bidragit med? Bara undrar. Har inte hittat ngt.

Har skrapat fram en del, däremot har jag aldrig undanhållit viktigt information till övriga i gruppen & bettet mig som en moralfitta mot luder som själva valt knulla framför kameran & dessutom gått ut med eget namn.
Citera
2023-01-17, 16:29
Medlem
Citat:
Har skrapat fram en del, däremot har jag aldrig undanhållit viktigt information till övriga i gruppen & bettet mig som en moralfitta mot luder som själva valt knulla framför kameran & dessutom gått ut med eget namn.

Så jag skulle va en moralfitta? Haha. Ingen i filmerna har gått ut med att deras riktiga namn, men de var otroligt lätta att hitta. Jag tror du fixar det (om du vill). Lycka till.
Citera
2023-01-17, 19:18
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Så jag skulle va en moralfitta? Haha. Ingen i filmerna har gått ut med att deras riktiga namn, men de var otroligt lätta att hitta. Jag tror du fixar det (om du vill). Lycka till.

Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in