2023-01-16, 08:17
Medlem
braatthas avatar
Jag har varit med i Iniziopanelen 2 ggr och efter ca en månad så får jag inga fler undersökningar.
Varför blir man utslängd där?

Och i dagens mätning om förtroendet så är det konstiga % siffror i staplarna ( blir ju över (100 %)
brukar dom ha detta?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/15jM9B/rekordstort-gap-mellan-andersson-och-kristersson
Citera
2023-01-16, 08:40
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Jag har varit med i Iniziopanelen 2 ggr och efter ca en månad så får jag inga fler undersökningar.
Varför blir man utslängd där?

Och i dagens mätning om förtroendet så är det konstiga % siffror i staplarna ( blir ju över (100 %)
brukar dom ha detta?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/15jM9B/rekordstort-gap-mellan-andersson-och-kristersson

Jag tror inte alla är med på alla undersökningar utan man väljs ut att få deltaga slumpmässigt för varje undersökning.
Om förtroendeundersökningen så räknar man 100% på varje person och inte för alla.
Citera
2023-01-16, 09:05
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jag tror inte alla är med på alla undersökningar utan man väljs ut att få deltaga slumpmässigt för varje undersökning.
Om förtroendeundersökningen så räknar man 100% på varje person och inte för alla.

ok men var med 4 v i rad i augusti sen inget mer, kanske var för höger
Citera
2023-01-16, 09:29
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
ok men var med 4 v i rad i augusti sen inget mer, kanske var för höger

Kan vara så också, stämmer du inte in i vilket resultat de vill ha i sin omröstning så kanske du försvinner
Citera
2023-01-16, 09:34
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Kan vara så också, stämmer du inte in i vilket resultat de vill ha i sin omröstning så kanske du försvinner

Ja jag misstänkte det för jag gjorde en test denna gången, gav svar som var röda och sen bytte jag sida och fick svara två gånger sen var det över..
Citera
2023-10-22, 08:07
Medlem
Merwinnas avatar
Jag kom just att tänka på att jag inte fått någon undersökning på dem för länge. Kollade i min inkorg, och mycket riktigt var sista gången i början av året. (Jag har koll på junkmailen, så det är inte där de har hamnat.)

Det verkar inte bättre, än att jag har rensats bort p.g.a. mina sverigedemokratiska åsiker! Undrar hur många med "fel" åsikter som försvunnit? Demoskops resultat är ju inte att lita på alls!
Citera
2023-10-22, 08:27
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ja jag misstänkte det för jag gjorde en test denna gången, gav svar som var röda och sen bytte jag sida och fick svara två gånger sen var det över..

Precis. Det kom en undersökning nu i veckan efter ett långt uppehåll sedan förra valet i princip. Hur ska åsikter kunna redovisas om urvalet respondenter inte är stabilt? Och det går att utesluta åsikter man inte vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in