2014-05-30, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Gott om moralkärringar i den här tråden...

Klart sundhetstecken att hon får hyfsat respektabla jobb och chanser av olika slag, trots sin bakgrund. Det är i alla fall knappast tack vare; i princip alla som deltagit i tillställningar typ BB får en D-kändisplattform även om de inte utmärkt sig på CG's speciella sätt. Sedan lyckas ju väldigt få använda det till något bra. Man kan säga att hon lyckats hantera dubbla stigmatiseringar på ett beundransvärt sätt.

Är du Gynnings fanboy no. 1?

Vad är de dubbla stigmatiseringarna? Att hon är stor, vulgär, gapig, skånsk och dessutom visat pattar och mutta och blivit pullad i TV?

Vad menar du är beundransvärt, vad gör henne till en önskvärd programledare??????
Citera
2014-06-02, 17:55
Medlem
roger, ledsen om det blev för svårt för dig där.

Dubbla i bemärkelsen deltagare i D-kändismaskinen BB, och dessutom offentligt sex framför kameran. Som sagt: så jävla många moralkärringar av bägge könen, så det är ett smärre under och beundransvärt att hon klarat sig så bra som hon gjort.

Jag har inte sagt att hon är "en önskvärd programledare", vet inte om hon är bra eller dålig för jag tittar inte på den typen av program, men många andra gör det tydligen. Det var inte det jag skrev om. Med "något bra" menade jag att hon får en helt annan publicitet och HELT andra erbjudanden idag än när hon blev känd, även om Flashbacks moralkärringar garanterat inte är ensamma om att ständigt försöka dra ner henne i skiten. Bra jobbat uppför.
Citera
2014-06-02, 19:18
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Tycker det är fascinerande att Carolina Gynning har blivit såpass känd som hon är idag. Såg den BB-säsongen live och minns mycket väl när Olivier de Paris (lol) brutalpullade henne så blodet skvätte. Underbart Kollade på talang lite igår innan CL-finalen och vem fan satt i Juryn om inte våran gamla Gynning.

Hur kunde hon lyckas att gå från att bli halvfistad i BB till att få programledarjobb? Är det vad kanalerna vill förknippas med?

Hon var med i en populär TV-serie. Om inte svagsinta som du och andra här i tråden suttit i soffan och flåsta framför BB så hade hon inte blivit känd. Enkelt!
Citera
2014-06-02, 22:40
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Hon var med i en populär TV-serie. Om inte svagsinta som du och andra här i tråden suttit i soffan och flåsta framför BB så hade hon inte blivit känd. Enkelt!

Mest korkade jag har läst idag. Vad har det med saken att någorlunda seriösa program vill förknippas med en dåvarande b-kändis som blir fistad i tv? Kan du vänligen förklara hur det hoppet gick till. Varför ser vi inte Robban Andersson eller andra dokukändisar i stora kanaler på bästa sändningstid i någorlunda seriösa tv-produktioner.
Citera
2023-01-07, 12:34
Medlem
Har hon naturliga bröst Carolina?
Citera
2023-01-07, 12:48
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Har hon naturliga bröst Carolina?
Jag vill dra mig till minnes att hon hade silikonpattar när hon var med i Big Brother 2004. Hon tog väl ut silikonet för 10 år sedan om jag inte minns helt fel.
Citera
2023-01-10, 01:15
Medlem
"brutalt" fingerpullad, nej, det var inte brutalt.
Citera
2023-01-14, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Jag vill dra mig till minnes att hon hade silikonpattar när hon var med i Big Brother 2004. Hon tog väl ut silikonet för 10 år sedan om jag inte minns helt fel.

Hon hade sillisar i big brother ja, på den tiden vad som ansågs som rätt stora.
Jag tror inte hon har naturliga bröst nu men väldigt mycket mindre/ mer naturligt formade.

Hon pratade nått om att hon ville ha större igen hos ”intimt med björken” så får hoppas det sker en rejäl förstoring
Citera
2023-01-14, 23:37
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
"brutalt" fingerpullad, nej, det var inte brutalt.

Finns filmen kvar någonstans? Förmodligen inget att se med tanke på hur du uttrycker dig..
Citera
2023-01-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Finns filmen kvar någonstans? Förmodligen inget att se med tanke på hur du uttrycker dig..

Vet ej, det är absolut inget speciellt, fransmannen typ försöker strula med henne i soffan, han lutar henne bakåt och pullar henne i fittan, Gynning har inga trosor på.
Citera
2023-01-15, 20:07
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Vet ej, det är absolut inget speciellt, fransmannen typ försöker strula med henne i soffan, han lutar henne bakåt och pullar henne i fittan, Gynning har inga trosor på.

Tror jag har sett den nu när jag tänker på det & jo det var inget speciellt

Edit: men hade gärna sett en Carolina Gynning blir rejält knullad på film
Citera
2023-01-15, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Tror jag har sett den nu när jag tänker på det & jo det var inget speciellt

Edit: men hade gärna sett en Carolina Gynning blir rejält knullad på film

Hon känns som en typisk person som borde ha en onlyfans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in