2023-01-15, 14:57
Medlem
Tylfos avatar
Hans livestreams på facebook sommaren 2016 var riktigt underhållande, 2017 körde han väl twitch? Finns typ inget liknande idag tyvärr. Han brukar vara live på tiktok men han ligger typ bara i sängen och svarar på kommentarer.
Citera
2023-01-15, 15:00
Medlem
frozens avatar
Har ätit korv av honom några gånger (atom tror jag den hette) och var mycket god. Jesper var väldigt trevlig.

Dock verkar han självantända så fort det blir diskussion med någon som har andra åsikter.
Citera
2023-01-15, 15:01
Medlem
immenhusens avatar
2017-2018? 2011-2012, snarare. Nej, jag saknar honom inte. Visste inte ens att han höll på så pass länge, där han stod med sin vagn på Kornhamnstorg, utanför den mogna köttmarknaden Engelen.

/AI
Citera
2023-01-15, 15:31
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Vem glömmer våran Korvjude Jesper

Han och Lennart Bladh var flashbacks följetong då

Nu äre Olof K, Gräddrumpan, Bumbi och Ceesay med jumbon Rasmusson. Något mer tragisk uppsättning även om Ceesays Meckaäventyr och Breakup video var otroligt underhållande så när det inte ändå hela vägen fram som Bladh och och Jespers största bravader.

Äckelpäckel en fras som aldrig kommer glömmas
Du har väl inte missat DogHouse?
Citera
2023-01-15, 15:38
Medlem
Contragulationss avatar
It was all just an act

Minns när någon dreglade ut korv på hans vagn och han nitade honom, varpå dreglande killens kompis säger "vagööööru din jävla mongohooora".
Citera
2023-01-15, 15:38
Medlem
fan vilka minnen år 2011.. Jesper fick mig att slicka upp mina fingrar när såsen rann över efter att jag ätit upp hela harakirikorven. Dum som man va så slicka jag exakt allt jag kunde medans jag knappt kunde andas. Fick min jävla tröja till slut men motvilligt från Jespers håll och polarna låg på marken i smärta efter att ha misslyckats så det fick psykfan nöja sig med säkert hahah. Mådde inte bra alls halvtimman efter och kröp på marken. Det kom stark spya och kunde inte skita på en vecka och pruttarna lukta stark chili. Helt klart som fan är han saknad.
Citera
2023-01-15, 15:57
Medlem
Mikkkas avatar
Ja korvhitler är djupt saknad. Härliga minnen då man vid sin sida i nattsuddet kunde ha korvarslets lajvs i bakgrunden.

En av de roligaste händelserna är när han skulle bojkotta Youtube pga anonyma användare samt att han ej kunde kontrollera chatten tillräckligt och enbart köra på sin egen hemsida. Tjocktv gjorde då en spegelstream med chat vilket förargade gubben 1 hel del.

https://youtu.be/4GYkx9vSIas

Trollen vinner inte!
Senast redigerad av Mikkka 2023-01-15 kl. 16:14.
Citera
2023-01-15, 16:00
Medlem
DynamoBeiruts avatar
Var otroligt roligt att följa han! Extra kul när Petter skämde ut sig hahaha det är nog mitt favoritklipp med Jeppe
Citera
2023-01-15, 16:07
Medlem
Autobahn76s avatar
Det finns något väldigt underhållande med en försäljare som fullkomligt avskyr sina kunder. Jag tror att det är det paradoxala fenomenet i det hela som gör det så roligt och dråpligt.
Citera
2023-01-15, 16:12
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Han blev ju känd tack vare Hoffa Kaos då han höll på som youtuber och tog rekord i fyra harakiri-korvar på kortast tid eller vad fan det var.
Anledningen han försvann var väl att han fifflat med skatten och tappade tillstånd, sedan drev han ju runt genom sverige med vagn och släp och sålde korv, om han nu inte gör det fortfarande?
Citera
2023-01-15, 16:13
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegreus
Måste alla vara så jävla frustrerade och tråkiga såhär många år senare. Som om man har någon särskild personlig vendetta med Jesper. Vafan släpp och gå vidare. Låt oss som verkligen blev underhållna få njuta av det. Vi är otaliga som vill ha tillbaka Jespers livesändningar. Till er som inte tål honom-ni är helt enkelt inte tvungna att kolla!
Du får säkert suga av din idol om du bara frågar.
Citera
2023-01-15, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Han blev ju känd tack vare Hoffa Kaos då han höll på som youtuber och tog rekord i fyra harakiri-korvar på kortast tid eller vad fan det var.
Anledningen han försvann var väl att han fifflat med skatten och tappade tillstånd, sedan drev han ju runt genom sverige med vagn och släp och sålde korv, om han nu inte gör det fortfarande?

Stämmer. Vi borde ta reda på vilka de anställda var och fråga de om deras tid på vagnen och vad de egentligen gick igenom som anställda. Tänker denna tjejen som var anställd av Jesper ett tag; https://www.youtube.com/watch?v=J-lPPlxhKaQ&ab_channel=Tajmz

Men även Basse som fick sig en redig utskällning i direktsändning (länkats tidigare i tråden)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in