2023-01-15, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
👍 ja så är det, avslöjande från typ Dumpen är " risky " för dessa predatorer, risken för straff via rättsväsendet är för tillfället minimal. Det kommer att ändras just pga. Dumpen, snart kommer starkare lagstiftning med bättre skydd för barn.

Pedofilerna krigar nästan ihjäl sig på forum av rädsla för starkare lagstiftning med bättre skydd för barn och vi har Dumpen att tacka för den utvecklingen. Stötta Dumpen, det är faktiskt de som fört det och hela problematiken framåt.
Ja det är fantastisk hur fort uppvaknandet gått sen Dumpen kom in.

En tidigare starkt rådande tystnadskultur har blivit allvarligt naggad i kanten.
Det talas om detta på arbetsplatser och politiker kan inte längre stillatigande blunda.

Media har motsträvigt börjat vända och du ska se att snart är även Janne på plats som mannen som vänder kappan efter vinden.

Man ser hur det sprattlar här i tråden av gäddor som skriker efter djupare vatten. Över 4000 sidor talar sitt tydliga språk.

Heja Dumpen! Ni är alla våra barns hjältar ❤️
Citera
2023-01-15, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Ingen kollrar någonting. Det var ju precis det polisens utredning visat, att ingen risk för barnet någonsin förelegat och därav en nedlagd utredning. i det motsatta fallet hade åtal om försök till våldtäkt mot barn upprättats. Vi måste lita på våra dugliga poliser och att sanningen om deras oskuld bevisats.
Jo du kollrar och är omåttligt okunnig dessutom.
Tragiskt att du inte förstår det själv.
Jag är glad att du inte jobbar på soc för då hade inte barnet varit i säkerhet idag.
Citera
2023-01-15, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegreus
felpost
Synd för jag höll på svara dig att just reaktioner likt dina bevisar bara att Dumpen är på rätt väg.

Sen hade jag förhoppningar om det kunde vara möjligt att du hade den emplicita bomben med dig? 💣
Citera
2023-01-15, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jo du kollrar och är omåttligt okunnig dessutom.
Tragiskt att du inte förstår det själv.
Jag är glad att du inte jobbar på soc för då hade inte barnet varit i säkerhet idag.

Det är mycket man kan beskylla mig för, men okunnig och kollrig är jag långt ifrån. Jag ser alltid sanningen i alla sammanhang och det är oerhört viktigt att man inte skapar sina egna sanningar från uppdiktade villfarelser, något du min käre vedklyv, är något av en expert på.

Hade jag jobbat på soc så hade pojken nu varit återförenad med sina föräldrar och fortfarande varit trygg och säker. Tack och lov 🙏
Citera
2023-01-15, 15:06
Medlem
Citat:
Det är mycket man kan beskylla mig för, men okunnig och kollrig är jag långt ifrån. Jag ser alltid sanningen i alla sammanhang och det är oerhört viktigt att man inte skapar sina egna sanningar från uppdiktade villfarelser, något du min käre vedklyv, är något av en expert på.

Hade jag jobbat på soc så hade pojken nu varit återförenad med sina föräldrar och fortfarande varit trygg och säker. Tack och lov 🙏
Du är helt vilse och inte ens polisen som skött förhören skulle hålla med dig.
Tur att du inte jobbar på soc, barn behöver bättre skydd än du kan ge.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-15 kl. 15:10.
Citera
2023-01-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du är helt vilse och inte ens polisen som skött förhören skulle hålla med dig.
Tur att du inte jobbar på soc, barn behöver bättre skydd än du kan ge.

Jag vet precis vart jag är och vart jag ska. Polisen som ledde förhören hade definitivt hållit med mig. Om ett barn är tryggt med sina föräldrar så måste dessa återförenas. För barnens skull!
Citera
2023-01-15, 15:25
Medlem
Dumpen fångar i huvudsak bottenskrapet av pedofiler och snuskgubbar. De flesta, med vissa undantag, tillhör inte samhällets intelligentia för att utrycka mig med en underdrift. De är slarviga, naiva och låter sig lätt infångas. De riktigt smarta och rutinerade håller säkerligen till på helt andra forum. De gäddor som ändå åker fast utsätts för social skam och folket får sitt skådespel. Någon jämförde med offentliga avrättningar förr. Det är en bra jämförelse. Avrättningarna blev makaber underhållning. Man kan förstås på goda grunder hävda att gäddorna får vad de förtjänar, men problemet är att Dumpens metoder kan leda till att fler övergrepp mot barn inte avslöjas, eftersom man kan förmoda att pedofiler blir mer försiktiga i sin jakt, utan att för den skull få tag på färre barn. De kommer bara att gå under Dumpens radar.
Citera
2023-01-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ingen kollrar någonting. Det var ju precis det polisens utredning visat, att ingen risk för barnet någonsin förelegat och därav en nedlagd utredning. i det motsatta fallet hade åtal om försök till våldtäkt mot barn upprättats. Vi måste lita på våra dugliga poliser och att sanningen om deras oskuld bevisats.

Ingenting kunde bevisas. Men det betyder inte att dom är oskyldiga.
Citera
2023-01-15, 15:36
Medlem
Citat:

Alltså kolla in hongäddans sambos flashbackkonto (som han outade själv) så ser du att dom inte är lämpliga att ha barn över huvudtaget. Inget barn ska behöva växa upp med dagligen missbrukande föräldrar som dessutom skickar bilder på barnet till pedofiler
Citera
2023-01-15, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko

Samhället ska i detta fall betrakta dem som oskyldiga.
Citera
2023-01-15, 15:48
Medlem
Citat:
Alltså kolla in hongäddans sambos flashbackkonto (som han outade själv) så ser du att dom inte är lämpliga att ha barn över huvudtaget. Inget barn ska behöva växa upp med dagligen missbrukande föräldrar som dessutom skickar bilder på barnet till pedofiler

Vet vi att de skickat bilder på barnet till pedofiler?
Citera
2023-01-15, 15:53
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Kan du bevisa att du inte har satt på en femåring idag? Fram till att du bevisar det så bör du betraktas som barnknullare enligt ditt eget resonemang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in