2023-01-15, 11:38
Medlem
Hvordan var disse berg-og-dal-bane turene TH og RU fikk, rent følelsesmessig ?
Citera
2023-01-15, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hvem har produsert konspirasjonsteorien TH/RU ? Hvem var produsenten og koreografen bak operasjon Frank ? Hvor RU først blir ført opp i skyene, for så til slutt bli kastet ut av bilen i et felles garasjeanlegg.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7doapK/operasjon-frank

Jeg diskuterer ikke på dette grunnlaget. Du har tydeligvis noen egne ideer rundt begrepet konspirasjonsteorier da er dette lite fruktbart.
Citera
2023-01-15, 11:59
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Nettopp, det blir motsatt av det TT påstår

Ingen bilder, hadde han blitt arrestert i S4 så hadde bilder av TH vært på førsteside i alle aviser

Det var nog pressen polisen ville undvika. Här i Sverige griper beväpnad polis folk olika GM´s (och vi har många GM´s i Sverige) i villaområden och i lägenhetsområden.

Sen är ju vår polis alltid beväpnad och, tyvärr, mycket vana vid tunga våldsbrottslingar och farliga mördare.

Finns det några bilder, så beror det oftast på att någon privatperson tagit dem.

Men med TH var det något annat, då pressen låg (ligger?) i buskarna dygnet runt. Risken var stor att pressen skulle ta en massa bilder och kanske direktsända händelsen, eller vara i vägen.

Personligen hade jag gärna sett bilder när TH gå walk of shame, efter ett beväpnat polistillslag snarast.
Citera
2023-01-15, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dlanod
Jeg diskuterer ikke på dette grunnlaget. Du har tydeligvis noen egne ideer rundt begrepet konspirasjonsteorier da er dette lite fruktbart.
Ingen komentar, er altid det beste forsvaret.
Citera
2023-01-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Du veit du diskuterer med ett troll, som mest sannsynligvis ikke har noe form for liv, eller venner.
Er vel mest synd på slike, de tar en rolle i en diskusjon som er helt tilbakestående, dette for å få mest mulig oppmerksomhet, som de ikke får i det vanlige liv.. Dont feed the trolls pliz
Skjønner ikke helt innlegget ditt. Har jeg et liv eller har jeg ikke et liv ? Vet du i det hele tatt hva liv er ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2023-01-15 kl. 12:29.
Citera
2023-01-15, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH brukte tid på å lære seg krypto. Og han bruke enda mer tid på Monero.
Gjennom over 1 år måtte RU finne ut ulike ting, bl.a anonymiteten krypto gir.
Du fremstiller både TH og RU som helt blåst i hode.

Hensikten med deres møter var en mulig investering i kryptovaluta, ikke noe annet.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2023-01-15 kl. 12:46.
Citera
2023-01-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH brukte tid på å lære seg krypto. Og han bruke enda mer tid på Monero.
Gjennom over 1 år måtte RU finne ut ulike ting, bl.a anonymiteten krypto gir.

Citat:
Du fremstiller både TH og RU som helt blåst i hode.

Hensikten med deres møter var en mulig investering i kryptovaluta, ikke noe annet.
Vil det si at det som Jayce skrev er Jayces spekulasjoner/eventyr som han/hun forsøker å fremstille som fakta?
Citera
2023-01-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Vil det si at det som Jayce skrev er Jayces spekulasjoner/eventyr som han/hun forsøker å fremstille som fakta?
Ja det blir vel det mest nærliggende.
Citera
2023-01-15, 13:00
Medlem
Citat:
Ja det blir vel det mest nærliggende.
Takk Jeg hadde en mistanke om det da jeg leste hens innlegg tidligere. Enkelte burde lære seg å tilføye "jeg tror" i sine setninger, eller eventuelt merke sine innlegg med "Eventyr" eller "Spekulasjon".
Citera
2023-01-15, 13:15
Medlem
Fra det ene til det andre. Jeg leste at THs bil ble igjen på bensinstasjonen. Så da er nok teorien om at hun var i bagasjerommet på bilen, da han møtte politiet, feil.

Det er en McDonald's på den bensinstasjonen også. GM har sikkert hatt spise pauser der, mens han planla det hele. Sånn 10 kroners Cheeseburger. Hvem vet hvor mange ganger han har gått brua over Strømsveien og antagelig spist den billige burgeren mens han til fots sonderte terrenget.

Det er vel også fri wifi på McDonald's ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2023-01-15 kl. 14:10.
Citera
2023-01-15, 13:35
Medlem
Citat:
Fra det ene til det andre. Jeg leste at THs bil ble igjen på bensinstasjonen. Så da er nok teorien om at hun var i bagasjerommet på bilen, da han møtte politiet, feil.

Det er en Mc Donalds på den bensinstasjonen også. GM har sikkert hatt spise pauser der, mens han planla det hele. Sånn 10 kroners Cheeseburger. Hvem vet hvor mange ganger han har gått brua over Strømsveien og antagelig spist den billige burgeren mens han til fots sonderte terrenget.
Jeg har spekulert på om GM kanskje kan være en person som hadde gått mange turer ved Langvannet og som hadde kommet i snakk med AE og blitt kjent med henne. Kanskje hadde GM hund også? Mange hundeeiere har lett for å komme i prat.
AE fortalte som kjent mange detaljer om seg selv og TH til noen av de håndtverkerne som var på befaring i Sv4, og dette var fremmede mennesker (se sitater under). Hvor mye detaljer om seg selv og TH kan hun da eventuelt ha fortalt til en eventuell GM (som eventuelt var hundeeier) som hun eventuelt hadde blitt kjent med?
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
VG har idag et oppslag om diverse håndverkere på befaring på eiendommen i Slotaveien 4 rett før AEH forsvant:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1kawwG/haandverkere-paa-befaring-tok-bilder-av-hagens-hus?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Interessant, de la ut på mitt anbud og koblet også malerjobben hjemme med næringsbygget til TH.

– Vi kjente ikke Anne-Elisabeth eller familien på forhånd, men vi satt igjen med mye informasjon om dem etter befaringen, blant annet at Hagen er en holden mann, sier han, som på generelt grunnlag advarer folk mot hvem de tar inn på befaring.

– Det er mye rart der ute, og man kjenner ikke motivet til alle som kommer på befaring. Det var flere firmaer som var og rekognoserte, og det kan ha gitt tilgang til å inspisere huset og eiendommen.
Senast redigerad av z-z-z 2023-01-15 kl. 13:45.
Citera
2023-01-15, 13:47
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Snackade med en norsk kille nyligen, och det man tror är att Anne blivit (usch, kan knappt nämna det.) ingjuten i ett betonggolv i ett köpcenter. Norsk politi må ta till alla medel för att lösa detta ILLDÅD!!

Gikk tidlige rykter om at hun er innstøpt i betongfundamentet til et gigantisk innendørs
skisportsenter som var under bygging i 2018, ikke langt fra THs bolig. Det heter "Snø".

Polisen har søkt etter henne mange steder. Om det også gjelder dette stedet, vites ikke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in