2023-01-15, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Det var ett bedrägeriförsök. Så barnet var aldrig i fara till att börja med. Tack och lov 🙏
Hur vet du det? För att de sa så efteråt
Citera
2023-01-15, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Huvudet på spiken! 👏

Tack Vedklyv1980, det är första gången någon som håller med mig postat, jag har läst det du postat också, tack för att du finns och tack för att du skriver från hjärtat.

Dumpen behövs och Dumpen förebygger.
Citera
2023-01-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Osäkerhet min vän, osäkerhet stoppar mången förövare, det är nu allmänt känt att de kan bli avslöjade, det är preventivt i allra högsta grad.
Barnsuktare fruktar uthängning mer än vad de fruktar fängelsestraff.
Citera
2023-01-15, 12:50
Medlem
Citat:
Hur vet du det? För att de sa så efteråt

Både hon o sambon har varit häktade utan möjlighet att prata ihop sig om en story. Det enda de kan ha varit samstämmiga om i förhör med polisen är sanningen. Eftersom polisen lade ner ärendet är sanningen således att det aldrig var någon fara för pojken.
Citera
2023-01-15, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Tack Vedklyv1980, det är första gången någon som håller med mig postat, jag har läst det du postat också, tack för att du finns och tack för att du skriver från hjärtat.

Dumpen behövs och Dumpen förebygger.
Tillsammans jobbar vi för en proaktiv lagstiftning som verkligen kan skydda allas våra barn.
Det finns inte på kartan att någon ska kunna söka barn i sexuellt syfte.
De som skriker högt mot detta avslöjar sin egen skit som de inte vill ska uppdagas.
Citera
2023-01-15, 12:56
Medlem
Citat:
Både hon o sambon har varit häktade utan möjlighet att prata ihop sig om en story. Det enda de kan ha varit samstämmiga om i förhör med polisen är sanningen. Eftersom polisen lade ner ärendet är sanningen således att det aldrig var någon fara för pojken.
Jösses
Ett förnekande likt detta behöver man inte prata ihop sig om för att säga likadant.
-Jag menade det inte på riktigt”
Sanning?
Tur att barnet är omhändertaget och i säkerhet.

Vi behöver verkligen en proaktiv lagstiftning.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-15 kl. 12:58.
Citera
2023-01-15, 12:59
Medlem
@Eskalera avstängd.

Förvånad att bomben inte kom trots allt. Världens längsta cliffhanger.
Citera
2023-01-15, 13:02
Medlem
Citat:
Jösses
Ett förnekande likt detta behöver man inte prata ihop sig om för att säga likadant.
-Jag menade det inte på riktigt”
Sanning?
Tur att barnet är omhändertaget och i säkerhet.

Vi behöver verkligen en proaktiv lagstiftning.

Du har nog dålig insikt i hur förhör genomförs. Deras intentioner är bevisade och vi får hoppas att barnet återförenas till sina föräldrar så att pojken kan återfå sin trygghet.
Citera
2023-01-15, 13:07
Medlem
Bomb?
En ensam stackars loser som vill göra sig viktig med sina emplicita påståenden. Vi har sett många sådana komma och gå och en del har gått på det och till och med velat göra sig vän med dem 🤮

Dumpen stör och ska störa de som söker barn i sexuellt syfte. Det är självklart att det blir obekvämt för somliga.
Därför utlovar en del sjuka att de har en bomb som kommer störta Dumpen. Detta bara för att uppblåsa sitt eget skadade ego. Trist hur de faller…
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-15 kl. 13:50.
Citera
2023-01-15, 13:12
Medlem
Citat:
Du har nog dålig insikt i hur förhör genomförs. Deras intentioner är bevisade och vi får hoppas att barnet återförenas till sina föräldrar så att pojken kan återfå sin trygghet.
Och vilken insikt har du i dessa förhör?
Hur kan du påstå att deras intentioner är bevisade? Ditt svar här kräver mer än bara dina egna antaganden. Lägg ut ett förundersökningsprotokoll så får vi avgöra sanningshalten själva.
Citera
2023-01-15, 13:13
Medlem
Citat:

Nu säger jag inte att det var så, men man kan prata ihop sig om vad man ska säga om något går snett. Kvinnan är väldigt speciell om man säger så men om hon ville sälja sin son eller inte ska jag låta vara osökt. Att de försökte sig på utpressning är väl mer troligt ändå. Hur går det med hennes stämning av Sara och Patrik?
Citera
2023-01-15, 13:20
Medlem
Citat:
Bomb?
En ensam stackars loser som vill göra sig viktig med sina emplicita påståenden. Vi har sett många sådana komma och gå och en del har gått på det och till och med vill göra sig vän med dem 🤮

Dumpen stör och ska störa de som söker barn i sexuellt syfte. Det är självklart att det blir obekvämt för somliga.
Därför utlovar en del sjuka att de har en bomb som kommer störta Dumpen. Detta bara för att uppblåsa sitt eget skadade ego. Trist hur de faller…

De har ju i regel en konstig uppfattning om saker och ting, de har dåligt med kunskaper, dåligt med logiskt tänkande och hittar på vad som helst för att rättfärdiga sig själva. De gäddor som inte kan sluta med att grooma barn i sexuellt syfte får förstås lite ångest och blir lite svimfärdiga.

Det kommer förr eller senare bli något rejält fel med Dumpen, vad de gör eller säger. Det är ju oundvikligt när man gör svåra saker men frågan är hur bra de kommer igen. Hur de hanterar det. Det kommer väl att jublas i vissa läger förstås.

Sara och Patrik har säkerligen pratat om såna saker och gör allt för att undvika det, men de har många fiskare och saker går fel. Så då är det upp på hästen igen och skritta runt lite och så sen hoppa över hindren och galoppera vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in