2023-01-15, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LondiniumsFenix
Grejen är att det är så svårt att avgöra om killen är skön eller psyk, enbart grundat på videos. För mycket sker troligtvis på plats - däremot kan jag tycka att harakiri-gubben har rätt i många konfrontationer, fulla människor är fan inte kul eller lätt att hantera alla gånger

Tycker fortfarande inte att det han gjorde förtjänade alla hot och skit han fick som faktiskt var en stor anledning till att han la ner. De ville förstöra för honom till varje pris. Kolla amerikanen i klippet från första inlägget (minut 3.00), att stå och fightas med en sådan människa. Vem som helst blir ju galen till slut.

Vet någon vad som hände med Basse efter att Jesper skällde ut honom i direktsändning? Fick han sparken därefter?

Klipp på Jespers utskällning på Basse som var anställd; https://www.youtube.com/watch?v=RPQTWiACtzY&ab_channel=JimpaKing
Senast redigerad av Stegreus 2023-01-15 kl. 02:15.
Citera
2023-01-15, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LondiniumsFenix
Grejen är att det är så svårt att avgöra om killen är skön eller psyk, enbart grundat på videos. För mycket sker troligtvis på plats - däremot kan jag tycka att harakiri-gubben har rätt i många konfrontationer, fulla människor är fan inte kul eller lätt att hantera alla gånger

Hans korvvagn stod i Gamla stan. Helt ok om han trycker till några blöjor. 90 % av fallen så hade han ju rätt. Älskade hans live-sändningar. Nästan nostalgi

Petter ville leka världskändis men det gick så där. Petter är lika känd som Will Smith

Kan rekommendera alla att kolla hårdingen Petter som inte vill bli filmad när han äter korv. Han ska ta dit folk
Senast redigerad av Gipsy-tears 2023-01-15 kl. 02:33.
Citera
2023-01-15, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hans korvvagn stod i Gamla stan. Helt ok om han trycker till några blöjor. 90 % av fallen så hade han ju rätt. Älskade hans live-sändningar. Nästan nostalgi

Petter ville leka världskändis men det gick så där helt underbart

Tyvärr har vi massa sårade typer som inte verkar hålla med dig. De fattar inte än idag att Jesper bara drev med allt och alla.
Citera
2023-01-15, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegreus
Tyvärr har vi massa sårade typer som inte verkar hålla med dig. De fattar inte än idag att Jesper bara drev med allt och alla.

Exakt så är det. Han trollade inte bara fyllona som köpte korv utan alla oss som följde honom. Han lurade skjortan av oss alla. Det var coolt och jag kan förlåta honom för den underhållningen var världsklass.

Dessa jäkla klipp kommer bli kult. Jesper
Citera
2023-01-15, 02:45
Avslutad
Klippen där han bråka va roliga men skulle aldrig sitta en hel natt för att kolla live.
Citera
2023-01-15, 02:48
Medlem
Sommarvikingens avatar
Han la ned för att han förlorade tillstånd att ha sin vagn på den första platsen vid gamla stan eller var det var.
Citera
2023-01-15, 02:50
Medlem
TotalWars avatar
"Står du och hotar mig i TV"
Citera
2023-01-15, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarvikingen
Han la ned för att han förlorade tillstånd att ha sin vagn på den första platsen vid gamla stan eller var det var.

Hur fan vågade Jesper jiddra såhär med en polis? En polis som knappast är purung utan verkar ha vart i gemet i jävla massa år? Jävlar, här lekte Jesper verkligen med elden. Kanske var det han som till sist förstörde Jespers karriär?

Här är klippet. Jag förstår faktiskt att polisen blir arg. Jesper nedvärderar polisens jobb och man märker verkligen hur less mannen blir till sist så han kastar korven rakt på Jesper.

https://www.youtube.com/watch?v=zPt6d6Wmijc&ab_channel=Efraim%2aBarkbit
Citera
2023-01-15, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Klippen där han bråka va roliga men skulle aldrig sitta en hel natt för att kolla live.

Fast tro mig, satt du en kvart kunde det lätt gå en timme också. Det var fart och så jävla mycket underhållning. Du blev mer och mer häpen för varje gång, att vanliga Svenssons betedde sig som de gjorde hade man aldrig trott. Jag tycker livesändningarna gav bra sken om hur folk beter sig när de är onyktra. Men även bra samtal, det blev bra diskussioner emellanåt.
Citera
2023-01-15, 02:54
Medlem
Citat:
Petters insats var sjukt patetisk. Är det någon som borde ha blivit cancellad efter den insatsen så är det Petter. Gör bort sig och hotar med maffian. Den killens karriär borde ha varit förstörd efter det klippet men uppenbarligen gör folk skillnad på folk.

Vill ni se Petter hota med maffian?

Här har ni klippet;

https://www.youtube.com/watch?v=-UpEIXUE5y4&ab_channel=Turbo

Tack gjorde min kväll. Ryska maffian åkte dit och snackade med korvgubben så Petter kunde få käka sin korv ifred men ca 200.000 hann se köpet.

Han skulle ut på världsturné så självklart såg det inte bra ut just då. Har inget emot honom men det där var så löjligt. Skicka maffian på korvgubben, världsklass

Idag är det mellanöl
Citera
2023-01-15, 03:05
Avslutad
För ca två år sedan sa han att han skulle sälja glass istället, vet inte hur det blev med det.
Citera
2023-01-15, 03:08
Medlem
Citat:
Hur fan vågade Jesper jiddra såhär med en polis? En polis som knappast är purung utan verkar ha vart i gemet i jävla massa år? Jävlar, här lekte Jesper verkligen med elden. Kanske var det han som till sist förstörde Jespers karriär?

Här är klippet. Jag förstår faktiskt att polisen blir arg. Jesper nedvärderar polisens jobb och man märker verkligen hur less mannen blir till sist så han kastar korven rakt på Jesper.

https://www.youtube.com/watch?v=zPt6d6Wmijc&ab_channel=Efraim%2aBarkbit

Hahaha hade nästan glömt bort den här Vad jag vet så förlorade han tillståndet för sin plats när den skulle förnyas, sen fick han ett nytt temporärt tillstånd en bit bort som räckte i ett par månader innan han fick lägga ner och bege sig ut i landet med bilen. Det ryktades ett tag om att en av kvinnorna som tjafsade med honom satt i kommunfullmäktige och att hon sett till och få tillståndet indraget. Men återigen det var bara rykten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in