Citat:
Ursprungligen postat av
sv3rigegatis
Du är min broder. Det finns så jävla många nato-runkare här som fattar ingenting, man börjar undra hur långt huvudena är uppe i deras arslen. Sverige och västeuropas största hot är den stora massinvandringen eller invasionen från tredje världen. Man kan inte återhämta sig demografisk från det. Det finns städer och orter i Sverige där vi inte ens har kontroll över och samtidig så har man ett gäng stoltenberg-kuksugare här som har inget liv och spammar "ryZZland, Putler, pisssryzz" medan mohammed och ahmed gruppvåldtar deras trans dotter i arslet och samtidig så deras söner ställer sig i kö för sin femte boosterdos. Så jävla pinsamt

Jag tror som du att orsak till den ryska invasionen med följande bombningar av Ukrainas städer hänger samman med att många av Sveriges invandrare begår övergrepp mot natorunkarnas döttrar- dessutom i grupp! bara den saken anser jag legitimera förstörelsen av Mariuopol. Där fick sig Mohammed och Ahmed- den stackar'n, verkligen sig en läxa som heter duga. Det är svårt tro dom nu vågar sig på nya våldtäkter- åtminstone inte av den mer anala sorten. Få begriper vilket djävla besvär det varit att utröna vilka av- de till män utklädda döttrarna som varit avkommor till just natorunkare- det har varit ett digert forskande- framför allt för Ahmed som hade den uppgiften och sedan informera Mohammed om saken. Döttrarnas utklädnader till män underlättade ändå något av de båda gruppvåldtäckarnas vedermödor. Men ändå!
Att herr Stoltenbergs söner ställer sig villiga till vaccinering- dessutom av boostertyp! Va' fan? Både du och jag anser nog att detta tilltag legitimerar den där bombningen av skolungarna som sökte sig skydd i operahusets källare- där fick sig Stoltenbergs söner en riktig näsbränna.
Visst har jag fattat din postning rätt? Du har iallafall resonerat som vårt eget keltroll Psychicsailor- det är precis sån't här hela kriget handlar om... inte att Ryssland vill stjäla delar av (eller helst hela) Ukraina. Djävla korkade natorunkare! Djävla USA och fan ta Nato- och EU också.