Citat:
Ursprungligen postat av
2023-01-01
Jag säger ju att jag inte blir negativt påverkad, tvärtom så precis som majoriteten så är operativsystemet snabbare. Att det skulle vara fakta att Win11 är en sminkad Win10 är lika mycket fakta som att Win10 är en sminkad Win8. Det är nämligen fakta. Ville du att det nya operativsystemet skulle ha samma gamla tema, inga nya funktioner och inga uppgraderingar? Vad skulle då vara vitsen med ett nytt operativsystem?
Väntar fortfarande på att få höra åtminstone en process som tillkommit som ställer till med problem.
(Ditt resonemang är ungefär som att säga att en motortillverkare släpper en ny motor som presterar sämre än föregående modell, det fungerar inte så)
Totalt orelevant vad jag vill och inte, du ville ha en process och det har jag skrivit, men nu har du lagt till en process som är problematiskt, vad nu det har att göra med hela diskussionen.
Dom har lagt in en hel del funktioner, som i mitt tycke är onödigt, detta resulterar såklart i fler processer som tynger ner OS, även allt grafiskt som ser ut som skit tar onödigt med kraft.
11 är en sminkad 10, det kan du läsa själv och inget renodlat nytt OS.
Win 12 , next valley ryktas släppas Q3-4 2024, och blir troligtvis ett helt nytt OS