Ryssland skjuter ihjäl toknazisterna i Soledar.
Dom tokvaccinerade dårarna i NATO har fullständigt tappat förståndet så nu kör dom på med allt dom har.
UK ska skicka hela 10 rostiga challenger tanks.
Dom dekadenta skitländerna uppe i norr som Finland och dom där andra skitländerna litauen, estonien ska skicka en eller två, men det är bara för att dom inte har några fler.
Hoppet är det sista som lämnar toknazisten, det såg vi i Berlin 1945 och vi kommer se det i Ukraina 2023.
Nu kommer det lite tanks från tyskland, så nu kan dom låtsas som att dom är tillbaka under Hitlers tid.
Drömmen har gått i uppfyllelse hos NATO trollen, äntligen tanks från tyskland. Äntligen är nazisterna på frammarsch igen.
Rond 2! Jag gissar på att Nazisterna blir utrotade igen. Dom flesta verkar vara vaxxade, så stupar dom inte av vaxxet, så stupar dom av en rysk kula.
Snart kommer det en ny offensiv från ryssland också. Vi kommer höra mycket gråt och självmordstankar från NAFO trollen. "Sjukhus, barn, skolor, civila, massmord, folkmord" osv osv osv är det dom kommer börja gråta om.
Jag pissar på Ukraina, Jag pissar på Zelensky, jag pissar på Den ukrainska flaggan, jag pissar på EU och jag pissar på NATO trollen.
Här kommer lite rysspropaganda från Soledar. Horjävlar.
https://twitter.com/squatsons/status/1614258691833987078?s=20