2023-01-13, 20:19
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggaBlood
varför har han ärr i ansiktet?

Raffa shankade honom när de satt på Hall.
Citera
2023-01-13, 20:26
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Vad fan gör de här;D stannar med sj tåget som åker förbi om fem minuter , ska kolla om jag ser dem

Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Då sitter vi på samma

Ska också slänga ett getöga

Haha sluta sitter ni på samma tåg Kan ni inte snälla gå av där och göra ett litet flashbackspionage över helgen?
Hade nog inte varit så mycket action tyvärr dock. De sitter ju hos en barnfamilj och pundar just nu...
Citera
2023-01-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Vad fan gör de här;D stannar med sj tåget som åker förbi om fem minuter , ska kolla om jag ser dem

Citat:
Då sitter vi på samma

Ska också slänga ett getöga

Kan ni inte mötas upp i bistron om typ 10 minuter och hälsa på varann?
Citera
2023-01-13, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Kan ni inte mötas upp i bistron om typ 10 minuter och hälsa på varann?

Hahaha, snälla - säg att Ni gjorde det!!! 😁

Jag äälskar denna tråd!! Ni är för sköna😁❤
Citera
2023-01-13, 23:42
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Hahaha, snälla - säg att Ni gjorde det!!! 😁

Jag äälskar denna tråd!! Ni är för sköna😁❤

Aj fan vilket roligt förslag! Jag klev av strax efter Kristinehamn så jag missade allt. Det hade varit riktigt kul, jag hade inte bangat
Citera
2023-01-14, 08:38
Medlem
Citat:
Aj fan vilket roligt förslag! Jag klev av strax efter Kristinehamn så jag missade allt. Det hade varit riktigt kul, jag hade inte bangat

Typiskt! Jag trodde att jag skulle vakna upp till något kul här 😉
Citera
2023-01-14, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja han blev nog lite medtagen efter den kvällen! Men idag taggade han Berg och tyckte alla skulle följa denna "Askar" Allt för att smöra och suga ut lite mer gästvänlighet. Som tack får väl Paret Berg hundra orosanmälningar då det knarkas runt barnen. Och ett tomt konto. Men då tuffar bara Bonnie and Schlajf vidare mot nästa värdpar...rör inte dem i ryggen vad de utsätter andra för..
Jo men jag tänker att Alva styr hans Instagram. Jag har inte sett ngn levandes bild på honom sen limousinen? Men sen har jag inte TikTok iheller, så andra kanske sett mer?
Undrar om Bergs brud är lika under begåvad som honom? Hon liknar en tjack pundare verkligen! Vad jag sett av Bergs senare intervjuer är han bara en drickare "nuförtiden"

Nåja, ngn som följde Alvas "tjej kväll"
Alva är verkligen den typen som aldrig någonsin haft eller kommer ha en nära tjej vän! Hal som en orm är hon, redo att hugga direkt! Usch obehaglig människa
Citera
2023-01-14, 10:00
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jo men jag tänker att Alva styr hans Instagram. Jag har inte sett ngn levandes bild på honom sen limousinen? Men sen har jag inte TikTok iheller, så andra kanske sett mer?
Undrar om Bergs brud är lika under begåvad som honom? Hon liknar en tjack pundare verkligen! Vad jag sett av Bergs senare intervjuer är han bara en drickare "nuförtiden"

Alva är verkligen den typen som aldrig någonsin haft eller kommer ha en nära tjej vän! Hal som en orm är hon, redo att hugga direkt! Usch obehaglig människa
Han skäms för att lägga upp ngt
Citera
2023-01-14, 10:56
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack

Tror du har helt rätt kring det. Alex verkar ha mobilförbud, kanske för att Alva försöker undvika mer skeva livesändningar med "vill ni se mig dööö?"
Man märker det på de kommentarer som helt plötsligt börjat komma till Alva från honom också. Han har aldrig gjort sånt innan. Och det är exakt samma saker som läggs upp på bägge profiler samtidigt. Så ja, det enda hon är manager över nuförtiden är Alex mobiltelefon...

Ja hal som en äcklig orm. Hon leker bästis med varje ny brud i sällskapet de snyltar hos för stunden. De blir bara lurade. Som N*ssa blev. Hon fanns där för henne under breakupet, fick vara hennes soptunna. Sedan var det som att hon aldrig fanns när hon valde gå tillbaka till grisen.
Alva och Alex "hör ihop" är lika ruttna som människor. Men det kommer inte sluta bra direkt..
Citera
2023-01-14, 10:58
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Han skäms för att lägga upp ngt

Exakt. Alva är stolt och känner sig snyggare än nånsin(pga selfies där hon inte ens visar sitt riktiga utseende, delusional). Men jag tror Alex fattar hela bilden innerst inne och faktiskt skäms. Han är dessutom fast i ett ÄKTENSKAP nu som han inte ens vill ha.
Citera
2023-01-14, 12:03
Medlem
BlueGazellas avatar
Ännu en story med tvivelaktigt erbjudande ”vi har vänner i banker” 🤔🤯 Någon som har någon idé om vad för typ av bedrägerier de sysslar med? Hur kan de gå ut med dessa ”erbjudanden” helt öppet??

Hoppas det kommer fram och att dessa ”vänner i banker” förlorar sina jobb. Man förstår ju att det är något olagligt som pågår..
Citera
2023-01-14, 12:17
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGazella
Ännu en story med tvivelaktigt erbjudande ”vi har vänner i banker” 🤔🤯 Någon som har någon idé om vad för typ av bedrägerier de sysslar med? Hur kan de gå ut med dessa ”erbjudanden” helt öppet??

Hoppas det kommer fram och att dessa ”vänner i banker” förlorar sina jobb. Man förstår ju att det är något olagligt som pågår..

”VI HAR VÄNNER I BANKER.
Finns de nån som har inkomst eller noll inkomst oavsett vad kan vi göra millar om ni inte Har kronan. Skriv DM om de intressant nigguuuuuh.”

Förstår inte heller vad han dillar om. Insider rån på gång 😁.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in