Citat:
Ursprungligen postat av
HIMAR56
Ja det krävs inte mycket för att få en foliehatt att tro att Ryssland vunnit kriget!
Om man sen frågar hur de ska hantera vinsten och sanktionerna, svarar de bara BRICS utan att förstå vad detta är och innebär samt möjlighet att det kan bli av.
Ja, alltså övriga länder som gått in i Brics-projektet har nog haft förväntningar på att Ryssland på något sätt skall vara drivande i det.
De bör vid det här laget ha insett att Ryssland inte är att lita på, varken som organisatör eller partner i ett högriskprojekt. Det blir ju svårt att skapa förtroende i ett sådant när ena parten alltid ljuger. Troligen visste de övriga om redan innan kriget att ryssen är en notorisk falskspelare som konstant fabulerar ihop sin egen verklighet.
Det går helt enkelt inte att göra affärer med Ryssland. Ryssen är helt oförmögen att låta bli att narras, stjäla och att sko sig på andras bekostnad. Jämför man Kinas och Rysslands industri och företagsklimatet så är ryssen ljusår efter. Kineserna köper upp västerländska företag, har en stor inhemsk industri, tillverkar hyfsat avancerade produkter, är helt enkelt en spelare på den internationella marknaden.
Vad gör då sodomiterna ifrån Ural? Jo, den enda metod de tror sig behärska för att skapa rikedom är att våldföra sig på sina mindre grannländer samt utvinna naturresurser. Det stannar där, längre än så är bajspackarna inte i stånd att abstrahera.
Bara se på kriget nu, bögarna har bestämt sig för en viss, dessutom väldigt simpel, strategi
Vad gör man då när det visar sig att den har allvarliga brister?
Bara mer av samma sak
Kreativiteten lyser med sin frånvaro, iof den enda strrimman av ljus i det kolsvarta mörker som bögarmén befinner sig i.
Wagner har haft en del framgångar senaste dygnen. Faghagsen vädrar morgonluft
Jag är inte så orolig över att de lyckats med att i stort inta den söndersprängda byhålan. Däremot känner jag ju starkt med de ukrainska soldater som vad det verkar blivit fast därinne.
Jag hoppas att de på något sätt lyckas ta sig därifrån med livet i behåll