Jag har en laptop vars 3,5 mm kontakt glappar så jag undrar vad det finns för alternativ att koppla via usb uttaget istället. Högtalarna är aktiva studiomonitorer (krk) med både RCA och balanserad ljudingång.
Jag har en laptop vars 3,5 mm kontakt glappar så jag undrar vad det finns för alternativ att koppla via usb uttaget istället. Högtalarna är aktiva studiomonitorer (krk) med både RCA och balanserad ljudingång.
Förutom föregående tips: Anslut högtalarna till ditt wifi om du inte redan gjort det. Då kan du använda dem som ljudkällor för både teve, lur och dator.
Syns inte mitt inlägg? Det står inlägg=0 under nya ämnen. Am I ghosted.
Tack för tipsen!
Citat:
Ursprungligen postat av Ramsvik
Förutom föregående tips: Anslut högtalarna till ditt wifi om du inte redan gjort det. Då kan du använda dem som ljudkällor för både teve, lur och dator.
Syns inte mitt inlägg? Det står inlägg=0 under nya ämnen. Am I ghosted.
Jag ser dig.
Jag tänkte att TS kan gå ett steg längre och skaffa en Bluetooth till 3,5 vilket jag inte ens vet om det ens existerar över huvud taget. Jag bara chansar vilt att en sådan produkt borde finnas.
Låt mig utsätta min spekulation för den vetenskapliga metoden med hjälp av Anka anka tagga...
Fan att man är incel och kvinnohatare och därför har jag fel. Tyvärr TS, den kritiska teorin dikterar att det är helt kört för dig. Du får leva med glapp eller utan ljud i jämlikhetens namn för att man ska hata personen och alla hens tankar.