Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Du fattar att jag raljerade lite kring lunchandet va? Jag vet inte vad de höll på med. Jag har jobbat militärt i flera år och vet att soldater ofta tenderar att samlas i klungor i olika sammanhang. Det är nån mänsklig instinkt som verkar vara svår att jobba bort. Det finns massor av filmer på ukrainska skytte-/spaningsgrupper som framrycker 8 man i helt öppen terräng med knappt ett par meter mellan gubbarna och sen kommer en pv-robot med termobarisk laddning eller en kamikazedrönare flygande och tar allihop i en smäll.
Du är helt jävla otrolig.
Du vänder det igen mot att Ukrainare gör samma sak men kan inte visa något på "drösar av döda ukrainare" som du själv uttrycker det.
Om du nu inte visste att de dog under ett lunchande, vafan skriver du det för?
De ligger inte heller i en hög som du ser på bilden. Det ligger 52st spridda över ett fält. Det är inte
en artilleriattack som orsakar detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Du är ruskigt naiv. Givetvis når det vissa aktörer och journalister inom västlig media. Det publiceras dock inte och mörkas medvetet. Västerländsk media är extremt politiskt styrd, vinklad och samordnad. Det är därför de t.ex. i alla år har ljugit om att vi "tjänar pengar" på massinvandringen från tredje världen fastän alla insatta i decennier har vetat att det är en katastrof.
Det är ditt jävla favoritargument.
Att jag är naiv.
Du är hjärntvättad av rysk propaganda. Jag tror det kommer att bli mitt favoritargument.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Du har tyvärr helt fel. Jag kan ju dock inte bevisa detta, eftersom de är just borta. Vi kan ju dock testa tillsammans framöver.
Ok. Du kan inte bevisa något och då faller hela argumentet du har. Du begriper hur en diskussion fungerar hoppas jag.