2023-01-13, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Jag vet att du tror det går att Googla till sig en verklighetsförståelse men det visa bara hur dum du är. Du är en nyttig idiot och inget annat.
Ja det måste ju vara som så att analysmetoder för DNA, undersökningar för kompatibilitet för organ, släktforskning mm har blivit sämre de senaste 25 åren.

Allt är en konspiration.

När majoriteten män inte har några problem med att få barn och ha relationer med kvinnor.
Ja då måste det finnas ett annat svar till att ica Lasse lyckas bättre med familjelivet.
Citera
2023-01-13, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Ett samhälle utan kvinnor går under inom ca 70-80 år pga att det saknas barn.

Inte säkert alls. Skulle alla kvinnor plötsligt försvinna skulle män satsa allt på teknikutveckling för att lösa detta.

Citat:
Ett samhälle utan män går under inom en vecka.
Slutsatser utifrån detta får ts och andra dra själva.

Detta är dock givet.
Citera
2023-01-13, 12:46
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Nu har jag inte startat den här tråden men jag har kvinnor omkring mig som jag älskar och alltid haft det. Det är inte psykopater som du dock utan den mer hederliga sorten.

Du kör sedvanlig shaming på alla män för att tysta dom, vi vet vad du gör ...

Jag är ingen feministfitta men jag vill ändå påpeka att männens hederlighet i beteende och värderingar också sjunkit groteskt.
Citera
2023-01-13, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindraindra
Jag är ingen feministfitta men jag vill ändå påpeka att männens hederlighet i beteende och värderingar också sjunkit groteskt.

Det du ser är nog att fler män ser vad kvinnor går för och väljer att hantera dem som de förtjänar.
Citera
2023-01-13, 12:49
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är inte alls speciellt märkligt. En normalfördelning definieras av två parametrar, väntevärde och standardavvikelse. Det enda som krävs är att de har olika standardavvikelse.
Jag menade inte att det är märkligt hur det rent statistiska fungerar, det är klart att det finns en färdig teoretisk modell för det.

Däremot generaliserade jag lite för mycket och tänkte att den grupp med flest utövare rimligen torde ha högst andel elitpreserande också.
Men så var det kanske inte inom matlagning.
Citera
2023-01-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
KI är ett PK-institut som ger de svar PK vill ha med blodgrupper som metod.
Jaha så man fejkar analyser?
Varför skulle man göra detta?

Även om det skulle vara sant och vi säger att 20% av männen inte är far till något av sina barn, så kvarstår fortfarande faktumet att den stora majoriteten män får barn.
Vidare så är ju män otrogna med andra mäns kvinnor som deras kvinnor är.

Så även om du inte far till ett av dina barn så kan du lika gärna vara pappa till någon annan mans förmodade barn.

Folk knullar runt helt enkelt.
Citera
2023-01-13, 12:52
Avslutad
Citat:
Ett samhälle utan kvinnor går under inom ca 70-80 år pga att det saknas barn.
Ett samhälle utan män går under inom en vecka.
Slutsatser utifrån detta får ts och andra dra själva.

Antyder du att kvinnor som inte skaffar barn är värdelösa?
Citera
2023-01-13, 12:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det är som sagt inget att hålla med om, antingen klarar du att visa två inlägg som säger emot varandra eller inte. Varför inte bara citera dessa två inlägg istället för att tjafsa?

För att jag vill tillse att det leder till något bra, såklart. Så vad händer om/när du inte delar min bedömning kring inläggen?

Och för att förbli ärlig med dig: Ett annat motiv är att ytterligare synliggöra att du bara försöker undvika att svara på min fråga. Vad kan bli tydligare än att du inte ens är villig att konkretisera din begäran, som du (oärligt) påstår är det som hindrar dig från att svara?
Citera
2023-01-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Antyder du att kvinnor som inte skaffar barn är värdelösa?
Ja, absolut.
Citera
2023-01-13, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Jaha så man fejkar analyser?
Varför skulle man göra detta?

PK vill tolka allt i sin riktning, hur kan det vara nytt för dig?

Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Även om det skulle vara sant och vi säger att 20% av männen inte är far till något av sina barn, så kvarstår fortfarande faktumet att den stora majoriteten män får barn.
Vidare så är ju män otrogna med andra mäns kvinnor som deras kvinnor är.

Då är det en kraftig slagsida som visar just på att alfamän knullar de flesta kvinnorna som det alltid varit i djurlivet och som är just det naturliga för artens fortlevnad.

Det är sannolikt en klar skillnad på generationerna också då de djuriska drivkrafterna delvis har kunnat tyglas med religion under stark press. Nu i dagens moderna samhälle utan denna moraliska press går kvinnorna tillbaks till vad som är gynnsamt för dem, nämligen att knulla med alfamän men låta simps stå för försörjningen senare.

Simps = incels
Alfa = masterknullare
Citera
2023-01-13, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
För att jag vill tillse att det leder till något bra, såklart. Så vad händer om/när du inte delar min bedömning kring inläggen?

Och för att förbli ärlig med dig: Ett annat motiv är att ytterligare synliggöra att du bara försöker undvika att svara på min fråga. Vad kan bli tydligare än att du inte ens är villig att konkretisera din begäran, som du (oärligt) påstår är det som hindrar dig från att svara?

Citera nu dessa två inlägg som du påstår säger emot varandra och sluta tramsa som en obstinat feministkärring, om du kan vill säga
Citera
2023-01-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Du konstaterar att 80 % av alla kvinnor i en grupp har barn trots att bara 20 % av männen blir fäder.

Av det drar du slutsatsen att det riskerar att bli 50 % kvinnor som inte får barn om för få män blir fäder.

Håll dig till att studera jordens form säger jag.

För det här var du ännu sämre på.
Låt inte din avsky för mig dra felaktiga slutsatser om min text. Jag skrev att i gruppen svarta amerikaner
är 20% av männen fäder till barn födda av 80% av kvinnorna i denna grupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in