2023-01-12, 07:47
Medlem
Hej,
Jag har tidigare installerat Jnssonligan Jakten p Mjlner. Efter att ha tvingats installera om den funkar det pltsligt inte: Efter att jag klickar p installera str det director player error string expected. Har laddat ner senaste QuickTime men utan att det lses.
Tacksam fr svar
Citera
2023-01-12, 09:26
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sluggo1988
Hej,
Jag har tidigare installerat Jnssonligan Jakten p Mjlner. Efter att ha tvingats installera om den funkar det pltsligt inte: Efter att jag klickar p installera str det director player error string expected. Har laddat ner senaste QuickTime men utan att det lses.
Tacksam fr svar

Prva ndra system kompatibelt system frn windows 10-7 till 98-95 eller testa dig fram, du hger klickar p spel genvgen egenskaper & kompatibelt prva klicka i minsta fnster.
Citera
2023-01-12, 11:30
Medlem
Hej.
Tror inte det r problemet, eftersom jag tidigare installerat detta utan problem med kompabilitet. Tror det r ngot annat fel.
Citera
2023-01-12, 15:30
Medlem
SockAccounts avatar
Citat:
Hej,
Tacksam fr svar

du kanske ska nmna spelet i titeln elle
Citera
2023-01-12, 19:50
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Hej.
Tror inte det r problemet, eftersom jag tidigare installerat detta utan problem med kompabilitet. Tror det r ngot annat fel.

Testa iallafall :rollingeyes:
Citera
2023-01-12, 19:52
Medlem
Ingen som vet i hela forumet vad DIRECTOR PLAYER ERROR avser? Har som sagt uppdaterad QuickTime installerad.
Citera
2023-01-12, 20:01
Medlem
Citat:
Har som sagt uppdaterad QuickTime installerad.
Eftersom spelet r 24 r gammalt r det fga troligt att en dagsaktuell QuickTime-version r det bsta alternativet.
Testa istllet att installera Windows 98/Me i VirtualBox och jobba vidare med mjukvara frn samma epok som spelet.
Citera
2023-01-12, 21:48
Medlem
Felmeddelandet jag fr fram vid installation r allts STRING EXPECTED <VOID>
Citera
2023-01-13, 12:41
Medlem
Jag installerade om datorn, efter det lyckades jag lsa problemet. Moderator kan lsa trd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in