2023-01-13, 09:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Hej!
Finns det studier på de som dumpen publicerat, det har jag aldrig sett.
Du får visa mig den studien.

Flera har ju sexualbrott mot barn i tidigare domar. Visst är man pedofil om man letar barn?

Var har jag sagt att någon studie gällde Dumpens uthängda? Hur många av dem är dömda i domstol, förresten. Du får leta själv – den senaste studien är inte så långt bak i tråden.

Såvitt jag minns, gällde den drygt 150 personer som var dömda för sexualbrott mot barn. Av dem var c:a 16% diagnostiserade pedofiler. Resten var missbrukare, hade diverse psykiatriska diagnoser, var socialt missanpassade av någon anledning eller "vanliga" våldsverkare.
Citera
2023-01-13, 09:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Länk till studier som påvisar det tack.

Så kan man också uttrycka det!
Citera
2023-01-13, 09:13
Bannlyst
Patrik går runt med sin mössa ” kill your local pedophile” vilken hjärntvättad loser.Det är väldigt liten procent som faktiskt är Pedofiler som han och crack horan hängt ut.

I denhär tråden ser ingen skillnad på en 5 åring och en 14 åring.Inte bara är Dumpen fans dumma de verkar också vara blinda.
Citera
2023-01-13, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Såvitt jag minns, gällde den drygt 150 personer som var dömda för sexualbrott mot barn. Av dem var c:a 16% diagnostiserade pedofiler. Resten var missbrukare, hade diverse psykiatriska diagnoser, var socialt missanpassade av någon anledning eller "vanliga" våldsverkare.
Intressant. Borde enkelt gå att räkna baklänges gällande gäddorna då. Hur många är dömda, och sedan samma metodik.
Citera
2023-01-13, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Patrik går runt med sin mössa ” kill your local pedophile” vilken hjärntvättad loser.Det är väldigt liten procent som faktiskt är Pedofiler som han och crack horan hängt ut.

I denhär tråden ser ingen skillnad på en 5 åring och en 14 åring.Inte bara är Dumpen fans dumma de verkar också vara blinda.
Gissar att det inte är överdrivet många högskolepoäng, varesig i dumpens inre krets, eller i skaran av dumplingar...
Citera
2023-01-13, 09:16
Avslutad
Citat:
Intressant. Borde enkelt gå att räkna baklänges gällande gäddorna då. Hur många är dömda, och sedan samma metodik.

Ja, som jag själv anmärkte då jag lade in länken, är det ju en liten studie - men dock bättre att stödja sig på än en gissning.
Citera
2023-01-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ja, som jag själv anmärkte då jag lade in länken, är det ju en liten studie - men dock bättre att stödja sig på än en gissning.
Helt korrekt. Indikativ, men inte vild spekulation.
Citera
2023-01-13, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru
Nä, faktiskt inte. Jag kallar det inte heller för budskap.
När man får huvudbry av att sammansätta meningar åt folk, så förlorar man budskapet längs vägen på grund av resursbrist. Alla resurser går till att korrigera idiotens text man läser.

Det enda som skiljer de individer som blivit ertappade av dumpen, och de som är lagförda, är att solen inte stod i zenith just vid tillfället. Det är den enda lilla skillnaden.

Man förstår fortfarande poängen av det jag skriver. Det är det viktigaste
Senast redigerad av 60minuter 2023-01-13 kl. 09:52.
Citera
2023-01-13, 10:43
Medlem
Citat:
Men vad är det du säger?
Om 25% av barnen har blivit utsatta för sexuella övergrepp hur kan du då hävda att det knappt finns pedofiler?
På riktigt? Du har inte läst tråden länge nog för att se allt om att inte alla som begår övergrepp är pedofiler, och inte alla pedofiler begår övergrepp?
Alternativt: är din färmåga begränsad till övergrepp = pedofil?
Citera
2023-01-13, 10:44
Medlem
Citat:
Var har jag sagt att någon studie gällde Dumpens uthängda? Hur många av dem är dömda i domstol, förresten. Du får leta själv – den senaste studien är inte så långt bak i tråden.

det verkar finnas tusentals pedofiler där ute.
tror du inte det själv om 25 % av barnen i Sverige har varit utsatta.

visa studien eller håll käften.
Citera
2023-01-13, 11:06
Medlem
Citat:
Tsck. Där bevisar du din totala brist på insikt i frågan.

Det tycker du? Och hur argumenterar du för det?
Citera
2023-01-13, 11:06
Avslutad
Citat:
det verkar finnas tusentals pedofiler där ute.
tror du inte det själv om 25 % av barnen i Sverige har varit utsatta.

visa studien eller håll käften.

Jag är inte din springpôjke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in