2023-01-13, 07:25
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
https://www.instagram.com/p/CnSpPnaIfGC/

När ska kvinnor som kollektiv grupp erkänna att makt, status och pengar är viktigare än personliga attribut när det kommer till partner? Att vara snäll är underordnat?
Varför lär vi inte våra unga pojkar att jaga efter makt, status och pengar när snälla män ändå inte får partner eftersom kvinnor är ultraradikalt ytliga och bara vill åt status makt och pengar?

Jag hoppas få bevittna den totala lögnen skåda ljuset i framtiden när kvinnor som kollektiv grupp blir uthängda för detta enorma hyckleri som plågat män i årtioden.

Kvinnor är mycket mer ytliga, irrationella, falska och oetiska än män - alla kategorier.

En man med makt och pengar kan hitta en kvinna som har en bra insida och falla i kärlekens tunnel.
En kvinna med makt och pengar kan inte hitta någon som är lägre ner i socio hiearkin ens...
Läs: https://en.wikipedia.org/wiki/Hypergamy

Inte nog med att de är djupt oetiska i sitt val av partners tänkte jag snabbt skapa en lista över saker dom är sämre än män på som kollektiv:

* Sporter, finns det någon sport kvinnor är bättre än män?
* Träning, fysiskt sämre rustade men sämre på i princip allting som går att utföra i världen.
* Humor, alla de bästa komikerna är män och det är alltid en man som du vet som är roligast i din umgängeskrets.
* Jobb, inom alla branscher är det män som är i toppen.
* Högre neuroticism inom big 5, tendens till att uppleva negativa tankar som är kopplat till allt negativt i livet. (Frånvaro från jobb, sämre uppfostran, tråkigare person, SSRI missbruk, mer sjuk på alla sätt)

Jag kan inte komma på något kvinnor är bättre än män på? De bästa kockarna i världen är bevisligen män. Det finns knappt någon kvinna som har ett egen matprogram eller är stjärnkock för den delen.
Män är mer kreativa på alla möjliga mått mätta.

Artister? Konstnärer? Alla kända konstnärer är män i princip.

Här har vi en typisk kvinna som nu blivit ihop med en bunt pengar:
https://www.instagram.com/p/CnSpPnaIfGC/
Bara den här synen på stan i verkligheten är overklig. Du hade aldrig sett en kvinna vara ihop med en sån här man irl om han inte har pengar och makt.

Här är en bättre bild på dom:
https://preview.redd.it/3bna6e4gguw41.jpg?auto=webp&231358c2

Vad är kvinnor bättre då tänker ni, prata känslor kanske?
Världens bästa Psykologer alltså? Alla män. Titta på h-score professorer inom psykologi och särskilt klinisk- män män män.

SERIÖS Fråga, vad är kvinnor bättre än män på egentligen? Jag kan inte hitta något.

Varför är män i er generation så kassa på att få tjejer? Varför klara ni inte av att växa upp?
Det är frågan du egentligen bör ställa dig.
Citera
2023-01-13, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Som sagt, fisken vet inte vad som får dem att nappa. Detta är vad alla kvinnor säger men det är inte så de väljer.

Ingen idé att diskutera. De tror att vi menar 100% av alla kvinnor i samhället. Men vi pratar inte om det utan vi pratar om rätt många och den här ökningen kommer bara att öka ju mer vi låter biologiska drivkrafter avgöra snarare än kulturella.
Citera
2023-01-13, 07:36
Medlem
Jag har ju ärligt talat lite svårtatt förstå resonemanget att nått är skräp bara för att den inte är bäst faktiskt.

Det gör liksom dig till lika mkt skräp som kvinnor i allmänhet och det finns liksom hur många kvinnor som helst som är bättre än mig på typ det mesta, vet inte om jag är skräp för det.

Släpp det svartvita tänket en smula säger jag, det är fullt möjligt att vara asbra på nått utan att va bäst liksom.
Citera
2023-01-13, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Varför är män i er generation så kassa på att få tjejer? Varför klara ni inte av att växa upp?
Det är frågan du egentligen bör ställa dig.

Titta på följande video och sedan kan vi diskutera om du fortfarande tycker att dagens generation är dåliga.
https://www.youtube.com/watch?v=rkZPu1b29ew&ab_channel=DoseofTruth

Det är inte bara män i ung ålder som nu för tiden är dåliga på att ragga. Det är även svårt att ragga på dagens unga kvinnor.

DU får se parning och sociala sammanhang som att spela tennis och det är svårt att spela tennis med en hel generation av unga tjejer som inte vill spela tennis med något annat än killen med magrutor, perfekt hy, bra utbildning och rika föräldrar. Det är verkligheten. Har du inte minst 3 av detta är du körd med 80% av alla tjejer i princip i åldern 30 och neråt.
Men ni fattar ju inte det, och ni vill inte lyssna på professorer (som i det klippet jag länkade precis) också berättar om HUR det ligger till.

Datan är KRISTAL klar om det jag försöker säga eftersom alla använder sociala medier kan man undersöka det mycket mer grundligt än vad man kunde göra förr!

https://www.youtube.com/watch?v=rkZPu1b29ew&ab_channel=DoseofTruth
https://www.youtube.com/watch?v=UtcUOEIM7E0&t=8s&ab_channel=EssentialTruth
https://www.youtube.com/watch?v=dGV-UJQzCII&ab_channel=JPZone
https://www.youtube.com/watch?v=A-Wyn3qSwMg&ab_channel=PowerofFocus

Titta på allt snälla!
Citera
2023-01-13, 07:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag har ju ärligt talat lite svårtatt förstå resonemanget att nått är skräp bara för att den inte är bäst faktiskt.

Det gör liksom dig till lika mkt skräp som kvinnor i allmänhet och det finns liksom hur många kvinnor som helst som är bättre än mig på typ det mesta, vet inte om jag är skräp för det.

Släpp det svartvita tänket en smula säger jag, det är fullt möjligt att vara asbra på nått utan att va bäst liksom.
Sååå typiskt svar från dig. Du och tomatbögen ger alltid samma typer av svar. Ni vet båda att kvinnor är underlägsna på alla sätt ändå ska ni sitta som två mongon och släta ut skillnader. Det gör inte alls honom till skräp, det gör dig till skräp som kommer med så efterblivna slutsatser om uppenbara saker. Typer som du lurar unga killar och är medkollaboratörer till feminismen och förtjänar nackskott. Värdelösa lögnare med skev verklighetsuppfattning har ni.
Citera
2023-01-13, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
Sååå typiskt svar från dig. Du och tomatbögen ger alltid samma typer av svar. Ni vet båda att kvinnor är underlägsna på alla sätt ändå ska ni sitta som två mongon och släta ut skillnader. Det gör inte alls honom till skräp, det gör dig till skräp som kommer med så efterblivna slutsatser om uppenbara saker. Typer som du lurar unga killar och är medkollaboratörer till feminismen och förtjänar nackskott. Värdelösa lögnare med skev verklighetsuppfattning har ni.

O h det finns garanterat en jävla massa folk som är smartare, starkare och mer framgångsrika ön dig, mig och Ts. Alltså måste vi ju vara skräp. Det är ju det hela tråden bygger på.

Jävla pajas.
Citera
2023-01-13, 07:47
Avstängd
LuiLuis avatar
Kära TS nu får du tänka till lite.
Om alla kvinnor vore skräp, då tycker du även att din egen mor är skräp? Helt oduglig?
Din mor har fött dig, ammat dig, bytt blöjor, badat, uppfostrat, guidat dig och gett dig all omsorg du kan tänkas behöva.
Tycker du att hon är skräp? Borde du inte högakta henne?
Eller vad säger det om DIG som krystades ur hennes sköte, blir DU då SKRÄPETS SKRÄP?

Va?
Citera
2023-01-13, 07:59
Medlem
mhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Lyssna på Jordan Petersson då får du förklaringar på det. Kvinnor som individer är mer samlade kring snittet och därför är det ytterst få som är extrema begåvningar.

Därför är män bäst på allt, även på det kvinnor ägnar sig mer åt som tex matlagning.
Förutom dressyr då, där är kvinnor bäst.

Ja, jag har lyssnat en del på JP, och han har även lagt fram något om att män generellt är mer benägna att "grotta ner sig" i saker på ett nästintill maniskt sätt. Att kvinnor är, generellt, mer intresserade av människor och relationer, och har större behov av social interaktion än män, och är inte villiga att lägga tusentals timmar på att "stänga in sig i kammaren" för att intensivt hänge sig i åratal åt t ex en uppfinning.

Och som du nämner så finns det fler överintelligenta män än kvinnor. Men också fler lågbegåvade män än kvinnor.
Citera
2023-01-13, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mhn
Förutom dressyr då, där är kvinnor bäst.

Ja, jag har lyssnat en del på JP, och han har även lagt fram något om att män generellt är mer benägna att "grotta ner sig" i saker på ett nästintill maniskt sätt. Att kvinnor är, generellt, mer intresserade av människor och relationer, och har större behov av social interaktion än män, och är inte villiga att lägga tusentals timmar på att "stänga in sig i kammaren" för att intensivt hänge sig i åratal åt t ex en uppfinning.

Och som du nämner så finns det fler överintelligenta män än kvinnor. Men också fler lågbegåvade män än kvinnor.

Ja att grotta ner sig, dvs spendera mycket på något är en förutsättning för att bli bäst. Man måste helt enkelt vara beredd att göra den uppoffringen och män är mer benägna att göra det.
Citera
2023-01-13, 08:23
Medlem
idiamindadas avatar
Konstigt. Jag känner en massa kvinnor som inte passar in på beskrivningen. Har jag missat något? Skamset måste jag erkänna att jag fullkomligt älskar kvinnor.
Citera
2023-01-13, 08:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
När ska kvinnor som kollektiv grupp erkänna att makt, status och pengar är viktigare än personliga attribut när det kommer till partner? Att vara snäll är underordnat?
Varför lär vi inte våra unga pojkar att jaga efter makt, status och pengar när snälla män ändå inte får partner eftersom kvinnor är ultraradikalt ytliga och bara vill åt status makt och pengar?
Jag tror anledningen till att många män växer upp med skeva föreställningar om kvinnor är dels för att vi lyssnar för mycket på vad kvinnor säger istället för att observera deras faktiska beteende. Något som också spelar roll är hur kvinnor porträtteras som logiska och moraliskt ofelbara i media/popkultur. Man tror att en god gärning kan vinna en kvinnas kärlek, men sedan möts man av verkligheten där kvinnor skickar kärleksbrev till seriemördare som sitter i fängelse. Reaktionen från vanliga män på denna "disconnect" mellan idéer och verklighet blir att man antingen förnekar verkligheten (bluepill) eller hatar kvinnor (blackpill).
Citera
2023-01-13, 08:40
Medlem
Alepherons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Konstigt. Jag känner en massa kvinnor som inte passar in på beskrivningen. Har jag missat något? Skamset måste jag erkänna att jag fullkomligt älskar kvinnor.
Det räcker med att ge sig ut en stund på stan och beskåda alla par. Ser kvinnorna ut att gå hand i hand med rika knösar hela bunten? Nej, knappast då de flesta människor inte är rika.

Männen som skriver i trådar med mycket kvinnohat är såna som letar upp och bara fokuserar på just golddiggers och ytliga instagram-modeller. En liten minoritet av miljarder kvinnor.

Sen att tävlingar ofta vinnes av män är något som säger väldigt lite om folkets förmågor i allmänhet. Även där handlar det om ytterst liten grupp. Precis som att samhällets bottenskikt också består av män och inte kvinnor.

Blir så trött på obegåvade autistmän (OBS - inte alla autister) som snöar in sig på extremer och inte förmår se The Big Picture här. De drar ner kvaliteten på forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in