2023-01-12, 22:34
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Det är vad du önskat, men tyvärr är han inte dömd än!
Men du är väl för trög att fatta det?
Jag instämmer i att det är "tyvärr"
Det borde blivit gjort redan före jul.
Citera
2023-01-12, 22:38
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Dom gjorde ett försök efter att Lukas hade varit otrogen och dom två gjort slut.
Hon var alltså inte ihop med Lukas då.
Jag tycker det är sjukt att folk i tråden ihärdigt försvarar en vuxen man som dödat ett barn.
Det är vidrigt.
Nu har du läst dåligt igen. Lässvårigheter? L var inte otrogen men hjälpte en tjej med problem i relationen.

Vem försvarar L? Inte jag iallafall. Han har begått ett fruktansvärt brott som han förhoppningsvis döms för.

Men det är enkelt att utläsa vilken vidrig empatilös störd människa I är
Citera
2023-01-12, 22:49
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Nu har du läst dåligt igen. Lässvårigheter? L var inte otrogen men hjälpte en tjej med problem i relationen.

Vem försvarar L? Inte jag iallafall. Han har begått ett fruktansvärt brott som han förhoppningsvis döms för.

Men det är enkelt att utläsa vilken vidrig empatilös störd människa I är
Lukas var otrogen.
Dom gjorde slut
Det är väl du som läst dåligt om du inte fattat att det var slut mellan henne och Lukas när hon och J funderade på att försöka igen.
Empatislös är man när man sitter spyr på en mamma som förlorat sitt barn och försvarar aset som tog livet av barnet.
Det är empatilöst.
Citera
2023-01-12, 22:51
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Att hyenor jagar i flock är inget nytt.
Den som tråden borde handla om är Lukas eftersom det är Lukas som dödat barnet och inte hon.
Så 99% är hyenor i tråden men du är klarsynt? Vilken avsaknad av självinsikt
Tråden handlar om hela fallet vilket inbegriper I oavsett vad du tycker
Citera
2023-01-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Tyvärr. Vad har barnen lärt sig när J flyttar in i sängkammaren och L får sova på soffan? Och när I släpar med en av sönerna till nya pojkvännen, och sen åker de hem till huset där L fortfarande bor.
Stackars barn!

Dessutom säger yngsta barnet att dom inte ska berätta något för Lukas?
Citera
2023-01-12, 22:57
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Dessutom säger yngsta barnet att dom inte ska berätta något för Lukas?
Det gäller glassturen med V.
Det var nog smart för Lukas var ju helt klart inte stabil
Han gav sig ju på barnet den helgen
Citera
2023-01-12, 22:59
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Lukas var otrogen.
Dom gjorde slut
Det är väl du som läst dåligt om du inte fattat att det var slut mellan henne och Lukas när hon och J funderade på att försöka igen.
Empatislös är man när man sitter spyr på en mamma som förlorat sitt barn och försvarar aset som tog livet av barnet.
Det är empatilöst.

Känns lönlöst att diskutera med dig. Empatilös är den som saknar medkänsla för andra eller inte kan sätta sig in i andras situationer. Alltså exakt såsom I är. Dessutom en patologisk lögnare. Men inte ens det ser du.
Citera
2023-01-12, 23:01
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Jag instämmer i att det är "tyvärr"
Det borde blivit gjort redan före jul.
Nu är ju inte alla medicinska undersökningar klara, så du likt som oss andra får bärga dig till att rättegången börjar och är över.
Just nu räknas han som oskyldig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Vilken grabb?
Ja, tjejen då. Tack.

Tråkigt nog finns det tillräckligt många mördade barn för att det skall vara möjligt att tillfälligt blanda ihop dem.
Citera
Medlem
Citat:
Dom gjorde ett försök efter att Lukas hade varit otrogen och dom två gjort slut.
Hon var alltså inte ihop med Lukas då.
Jag tycker det är sjukt att folk i tråden ihärdigt försvarar en vuxen man som dödat ett barn.
Det är vidrigt.

Fast hade han ens varit otrogen? Jag tolkar det som i FUP att:

- i sms "bekräftar" han att han varit otrogen.

- när jag sedan läser ett av förhören, minns ej vilket, så tolkade jag det som att det var hennes vanföreställningar och att han tidigare i sms har bekräftat att det är ett svek från hans sida att hon ens hamnade i situationen att behöva tveka på han.
Tror det var den aktuella kompisens förhör och hans egna faktiskt.

Så frågan är om han ens var otrogen, jag är inte så säker. I så fall tror jag snarare hon startade det för att kunna ta hem J på ett "försvarbart" sätt.
Alltså utstuderat för att han då lever på hoppet så lämnar han kanske inte heller. Så får hon chans att trycka ner han lite extra när hon ändå har chansen.

Vidrigt är det oavsett men jag tolkar det ärlig talat som att han inte alls varit otrogen utan enbart hennes vanföreställning.
Citera
2023-01-12, 23:05
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Fast hade han ens varit otrogen? Jag tolkar det som i FUP att:

- i sms "bekräftar" han att han varit otrogen.

- när jag sedan läser ett av förhören, minns ej vilket, så tolkade jag det som att det var hennes vanföreställningar och att han tidigare i sms har bekräftat att det är ett svek från hans sida att hon ens hamnade i situationen att behöva tveka på han.
Tror det var den aktuella kompisens förhör och hans egna faktiskt.

Så frågan är om han ens var otrogen, jag är inte så säker. I så fall tror jag snarare hon startade det för att kunna ta hem J på ett "försvarbart" sätt.
Alltså utstuderat för att han då lever på hoppet så lämnar han kanske inte heller. Så får hon chans att trycka ner han lite extra när hon ändå har chansen.

Vidrigt är det oavsett men jag tolkar det ärlig talat som att han inte alls varit otrogen utan enbart hennes vanföreställning.

Ja exakt så tolkar jag också alla förhör kring detta. Hon tog sin chans trots han inte var otrogen. Usch !!!!
Citera
2023-01-12, 23:08
Medlem
Citat:
Det gäller glassturen med V.
Det var nog smart för Lukas var ju helt klart inte stabil
Han gav sig ju på barnet den helgen

Va? Vad snackar du om nu?
Vilket barn gav han sig på den helgen?

Det är väl inte ens i närheten av samma helg.
Våffel eller glassturen eller vad det nu var, va flera veckor innan om jag inte minns fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in