Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Nej, tvåsamhet i flera år är det som skapar flest barn som överlever.
Barn som dör för att de har en ensamstående våldtagen mamma som är tolv eller fjorton år har inte så stora överlevnadschanser här i världen. Har aldrig haft.
Det är därför kärleken finns och dessutom nöjet att ha sex utav känslan av kärlek.
De flesta kärleksfulla föräldrar och människor ser till att mota ut eller rent av döda de som våldtar barn. Det är därför Dumpen finns. Vi har blivit mindre våldsamma nu för tiden och det är väl tur för gäddorna. Men det finns så klart våldtagna vuxna som läser om dem och ... ja det är hotfullt för gäddorna. Kanske en bra anledning att hålla sig från att våldta barn?
Dumpen har uppmärksamt något som vårt samhälle har glömt, att värna om barn och mota ut gäddor ur gruppen. Bra av Dumpen!!!
Dumpen har uppmärksammat att så här kan det inte gå till och att rättssäkerheten behöver stärkas.
Ett land ska byggas på genomtänkta brottförebyggande lagar, inte utifrån medialt skvaller.
Och måhända även att lagen vad gäller sökande efter barn i sexuellt syfte ändras. Det är rimligt för straffkåta personer men jag tycker att proaktiv lagstiftning i form av brottsprovokation är en dålig idé.
Det blir ett sluttande plan som kommer spåra ut till ett nytt kriminellt Detroit, Michigan, St Louis osv. Överallt där brottsprovokationer pågår blir det till polisstater, utan för den sakens skull minska kriminaliteten.
Brottsprovokation är inget varken för Sverige eller EU och jag tror att de flesta är överens även om få vågar tycka och uttrycka annorlunda i en så här känslig fråga som barn är.
Det är populism och det är inget som jag vill veta av. Folk har inte förnuft nog att tänka självständigt utifrån flera perspektiv. Folk kan helt enkelt inte det. Det är bara så det är.
Dumpen spelar på känslor, ungefär på samma sätt som den drunknade pojken Alan Kurdi gjorde att svenska folket tappade sans och balans 2015.
Alla nu levande män tillhör uteslutande homo sapiens med en skvätt neandertal och denisova gener i sig. Så är det Raymond-Chow. Lura dig inte till att tro något annan. Det vore självbedrägeri.