2023-01-11, 23:27
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Blev ni åså kåt? av att se Mischa i 70-tals jeans

Fan vad bra musik det är i det här programmet, handlar det om mat också?

Fanny verkar onödigt kåt på Tom
"Här kommer långe mannen"

Årets knulldocka är alltså Micka med dom mäktigt tjocka ögonbrynen som kommer gå långt pga av utseende och utstrålning men kan laga mat också! så hon är garanterat utvald i förväg, hon ska få oss att hålla intresset uppe! ett maskulint ansikte med rosa läppstift, det tyder på smakträffsäkerhet

Tom är vrålkåt på henne, jag såg blicken & tog ett foto
Vad tycker du om Vickan då? Hon med det orangea håret. Armbryterskan från Piteå. Bastant kvinna!
Senast redigerad av S.O.Stolp 2023-01-11 kl. 23:29.
Citera
2023-01-11, 23:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Vad tycker du om Vickan då. Hon med det orangea håret? Armbryterskan från Piteå. Bastant kvinna!
Hon skulle kunna få styra & ställa i en manligt passiv sexakt helt klart, hon såg ut som Kindberg Batra i ansiktet.
Undra om hon la sig för Tom i armbrytning med flit? för att kunna gå längre i tävlingen

Nästa (mat)rätt som jag har provsmakat med ögonen är Fanny Werngren, normalt sätt
inget ansikte att falla för men den lite vidare omkretsen på halsen kompenserande.

Men det får inte gå till såhär!
https://imgbox.com/gcKyeuhF
https://imgbox.com/njzxfxeA

Nästa vecka eller imorgon kommer det ännu fler heta lite för unga tjejer + årets auto-friendzonade asiattjej

Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Instämmer, hade dock förväntat mig lite mer sting och profession i hans bedömningar.
Han kunde ju pressa ner sin mentala erektion för att hon sa den där kommentaren som jag inte riktigt fattade "ny på jobbet" och han svarade "det var självförtroende"
Han gillar inte när kvinner tror att dom är nått på hans bekostnad så därför dissade han henne efter att ha fått en plötsligt bi-smak i munnen

Folk försökte smickra honom genom att laga hans recept, hur dumt är inte det
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-12 kl. 00:35.
Citera
2023-01-12, 11:27
Medlem
Hur kan Nazur Turdieva få delta? Hon har ju redan vunnit Vi lagar bästa maten i SVT och gett ut en kokbok och jobbar numera som avlönad kock.
Citera
2023-01-12, 11:42
Medlem
ziggarillens avatar
Tycker Micha har blivit fnittrig och fixat till sig. Den lilla krulltotten och gamle grågossen var nog inte mycket att piffa upp sig inför. Dom där utsvängda byxorna gick inte heller av för hackor.
Citera
2023-01-12, 11:44
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Har inte sett Myllimäki i andra sammanhang, men otroligt vilken skön och behaglig människa! Alldeles för få av den varan i TV, respekt!
Kan rekommendera hans kokböcker. Den mest genuina och inga buljongtärningar så långt ögat når. Han verkar inte sponsrad av Knorr som dom flesta andra.
Citera
2023-01-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Kan rekommendera hans kokböcker. Den mest genuina och inga buljongtärningar så långt ögat når. Han verkar inte sponsrad av Knorr som dom flesta andra.
Han har ju varit tv-kock i olika sammanhang länge. Hur kan man inte veta vem han är?
Jag vet att han är jävligt duktig och inte bara på tävlingar. Om det är någonting jag inte lagat förut eller på länge, så brukar jag utgå från hans recept först när jag jämför recept på nätet.
Citera
2023-01-12, 13:41
Medlem
Persimååns avatar
Vilket köpcenter är det dom spelar in på? Vi har spekulerat i både Mall och Sollentuna. Men troligen är det fel.
Citera
2023-01-12, 14:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Vilket köpcenter är det dom spelar in på? Vi har spekulerat i både Mall och Sollentuna. Men troligen är det fel.
Tyckte dom sa Täby?
Citera
2023-01-12, 14:20
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Han har ju varit tv-kock i olika sammanhang länge. Hur kan man inte veta vem han är?
Jag vet att han är jävligt duktig och inte bara på tävlingar. Om det är någonting jag inte lagat förut eller på länge, så brukar jag utgå från hans recept först när jag jämför recept på nätet.
Har aldrig följt svensk matrelaterad TV tidigare. Nog vet jag vem han är från andra medier, men detta är första gången jag ser honom tala och kan bara konstatera att jag gillar både det han säger och hur han säger det!
Citera
2023-01-12, 14:26
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tycker Micha har blivit fnittrig och fixat till sig. Den lilla krulltotten och gamle grågossen var nog inte mycket att piffa upp sig inför. Dom där utsvängda byxorna gick inte heller av för hackor.
Hon såg ju förjävlig ut i dom kläderna,, inte för att hon ser nå bättre ut med andra kläder heller.
Citera
2023-01-12, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamlingen66
Hon såg ju förjävlig ut i dom kläderna,, inte för att hon ser nå bättre ut med andra kläder heller.
Jag får asexuella vibbar av henne. Är hon hoptorkad eller är jag snett ute?
Citera
2023-01-12, 14:55
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamlingen66
Såg ganska kul ut med dom byxorna i hennes ålder. Undrade direkt om hon fått nys om kommande mode och att utsvängda kommer tillbaka? Hon är väl på resande fot kanske och har luktat på vin i både Milano och Paris. Hon var i alla fall piggare i år och jag blev själv glad över att slippa den krullhåriga dvärgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in