2023-01-11, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronu
När du säger sjuk drift pratar du definitivt inte utifrån biologi, evolution och vetenskaplig konsensus, utan bara utifrån nutida trend och moral, och säkerligen även din egen falskhet.
Grötmyndig är du som inte kan föra en vuxen debatt utan tillmälen och påhopp. Nej det är aldrig fiktiva barn som är brottsoffer. Däremot alltid dom som förtalas. Försvinn.

Det där tog skruv. Förstår att du förespråkar Bacha Bazi som i Afghanistan också. Det är ingen vuxen debatt att försöka ha en dialog med en förespråkare för sexuella övergrepp på barn. Tycker man som du att det är överordnat att skydda en gädda för lite kort obehag vid publicering efter att den försökt krossa ett barns liv är man förståndshandikappad.
Citera
2023-01-11, 22:16
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronu
När du säger sjuk drift pratar du definitivt inte utifrån biologi, evolution och vetenskaplig konsensus, utan bara utifrån nutida trend och moral, och säkerligen även din egen falskhet.
Grötmyndig är du som inte kan föra en vuxen debatt utan tillmälen och påhopp. Nej det är aldrig fiktiva barn som är brottsoffer. Däremot alltid dom som förtalas. Försvinn.
Nej när man säger sjuk drift är det för att det alltid varit sjukt att ge sig på barn.
När man kunde gifta sig med tolvåringar i Sverige så var medelåldern runt trettio år..
Räkna om nu ditt as.
Citera
2023-01-11, 22:18
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Det där tog skruv. Förstår att du förespråkar Bacha Bazi som i Afghanistan också. Det är ingen vuxen debatt att försöka ha en dialog med en förespråkare för sexuella övergrepp på barn. Tycker man som du att det är överordnat att skydda en gädda för lite kort obehag vid publicering efter att den försökt krossa ett barns liv är man förståndshandikappad.
Jag tror mindre på förståndshandikappad och mer på att det handlar om en pedofil som blir rädd och arg när det blir jobbigt att jaga
Citera
2023-01-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Evidensbaserat är ett skitord som betyder ingenting.
Det som man får i sin utbildning mot polis kommer från Kriminalvården och BrÅ.
BrÅ använder sig av kriminalvårdens undersökningar i det jag sett men med en politisk tvist.
Brå har också någon allmän undersökning där folk får tycka lite och som anses skitviktig av någon anledning.

Jag är mer lagd åt den empiriska hållet och där är evidens av saker viktigt och gissningar/spekulationer har föga värde.. Men alla är vi olika och båda sidor behövs väl antar jag

NTU (som jag tror du syftar på) är en riktigt dålig undersökning och brukar få kritik också. I mängder. Men regeringen vill mäta saker och då är det väl vd som finns till buds..

Om du lägger av dig predikar hatten för en stund, vad konkret är det för lagändringar osv du skulle vilja se i Sverige? Är mest nyfiken så är inte kritik av dig på något sätt, bara inte fått en bild av vad du tycker bör göras
Citera
2023-01-11, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Tack!
Det är ju fan Vinslöv. Det är mycket barnfamiljer som bor där också.
Man borde fan spärra in denna snubben för alltid.
Samma ställe som där de tagit fritidsledarna på skolan nu?
Citera
2023-01-11, 22:24
Medlem
Citat:
Nej när man säger sjuk drift är det för att det alltid varit sjukt att ge sig på barn.
När man kunde gifta sig med tolvåringar i Sverige så var medelåldern runt trettio år..
Räkna om nu ditt as.
De enda som kunnat gifta sig med tolvåringar var adel och då skulle det inte vara "fullbordade" äktenskap på några år.
Citera
2023-01-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Nej, dom är fortfarande gifta enligt Ratsit.

Han borde söka till Dramaten, skulle gärna se honom som skådis i en dramatisk film i framtiden. En av dom mest minnesvärda och på något sätt minst äckliga av gäddorna. Nästan så man får sympatier för honom under detta eviga upprepande av "snälla ta inte upp det här.."

https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/
Verkligen inte.
Citera
2023-01-11, 22:26
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexa
Om du inte vet de blev han knullad själv som ung av sin mammas pojkvän och till lika tränare.
Nej,det blev han inte alls.
Citera
2023-01-11, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
De flesta här inne roar sig över att män får sina liv förstörda och blir psykiskt nedtryckta av både Sara och Patrik vid konfrontationer.Fast den där Tweedy va en av de få som inte lät sig tryckas ner och va dryg tillbaka man märkte hur lack Patrik va i slutet på den den videon över att han inte kunde trycka ner honom psykiskt.

På tik tok laddas det till och från upp skämt vidios om dumpen.Vissa kanske undrar varför frågan är om det kan vara så att dumpen faktiskt är ett skämt?Enda anledningen till att Johanna 14 skulle vilja träffa Karl Bertil 68 skulle vara hot eller betalning.Annars existerar inte det scenariot som dumpen hävdar att det gör.
Tweety var ju största tönten, helt sönderpundad hjärna, skitäcklig och jag såg inte att Patrik blev irriterad på något annat sätt än han är mot andra gäddor. Vad håller du på med?
Citera
2023-01-11, 22:40
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Jag är mer lagd åt den empiriska hållet och där är evidens av saker viktigt och gissningar/spekulationer har föga värde.. Men alla är vi olika och båda sidor behövs väl antar jag

NTU (som jag tror du syftar på) är en riktigt dålig undersökning och brukar få kritik också. I mängder. Men regeringen vill mäta saker och då är det väl vd som finns till buds..

Om du lägger av dig predikar hatten för en stund, vad konkret är det för lagändringar osv du skulle vilja se i Sverige? Är mest nyfiken så är inte kritik av dig på något sätt, bara inte fått en bild av vad du tycker bör göras
Allmänt är det större rätt att ingripa och göra husis.
I just det här ämnet är det att själva försöket kriminaliseras och att polisen får rätt att göra samma typ av provokationer som Dumpen gör.
Jag har skurit ner en tolvåring jag har sökt i skogen i efter tretton och fjortonåringar och fått gå tillbaka och veta att föräldrarna aldrig får tillbaka sina barn.
Jag har sökt högt och lågt och funnit sönder skurna eller sönderknarkade barn
Jag har sett självskadebeteenden som ni inte kan drömma om.
Jag har kollegor som fick ta han om en liten flicka utsmetad av tåget dagarna före rättegång för hon orkade inte vittna
Jag anser att den här frågan är jävligt viktig och att det viktigaste av allt är stoppa pedofilerna före dom skadar barn.
Citera
2023-01-11, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Tweety var ju största tönten, helt sönderpundad hjärna, skitäcklig och jag såg inte att Patrik blev irriterad på något annat sätt än han är mot andra gäddor. Vad håller du på med?

Tweedy är ju störtskön med sin kommentar ”Ah soft vart då någonstans ”

På Tik Tok skämtar jätte många om Dumpen varför är det så?För att Dumpen är ett skämt.
Citera
2023-01-11, 22:57
Medlem
Citat:
Allmänt är det större rätt att ingripa och göra husis.
I just det här ämnet är det att själva försöket kriminaliseras och att polisen får rätt att göra samma typ av provokationer som Dumpen gör.
Jag har skurit ner en tolvåring jag har sökt i skogen i efter tretton och fjortonåringar och fått gå tillbaka och veta att föräldrarna aldrig får tillbaka sina barn.
Jag har sökt högt och lågt och funnit sönder skurna eller sönderknarkade barn
Jag har sett självskadebeteenden som ni inte kan drömma om.
Jag har kollegor som fick ta han om en liten flicka utsmetad av tåget dagarna före rättegång för hon orkade inte vittna
Jag anser att den här frågan är jävligt viktig och att det viktigaste av allt är stoppa pedofilerna före dom skadar barn.

Ack så nära.. Men har fått en bild av vad det är för ändringar du vill se och de är rimliga. Att polisen skulle få göra samma typ av provokationer som Dumpen gör, alltså att poliser får spela barn på internet för att kunna gripa en gädda, tycker jag är helt rimlig då det de facto är polisen som gör det och bör då leda till att det sker under korrekta former där de kan påvisa en bevis kedja vad den misstänkte faktiskt hade tänkt göra. Men jag vet inte, kanske hade blivit pannkaka av det hela också. Vet du om detta används (alltså polisen utger sig för att vara barn på nätet) i andra länder och hur utfallet är där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in