2023-01-11, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbs2022
Hur vet du att INGEN visste säkert? Det behöver inte bekräftas av AB eller polisen.
Tror du på fullaste allvar att media samt Polisen är så korkade att dom går ut med att någon är död innan det är 100 procent bekräftat?
Citera
2023-01-11, 19:12
Bannlyst
Undrar om dom har något äktenskapsförord?
Citera
2023-01-11, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Tror du på fullaste allvar att media samt Polisen är så korkade att dom går ut med att någon är död innan det är 100 procent bekräftat?

Dom har ju inte gjort så det så du slår in öppna dörrar min vän, det var FB som fixade fram namn, regnummer osv osv
Citera
2023-01-11, 19:14
Medlem
Citat:
Hur kom du fram till 30 ggr mer vanligt? Betänk att det är ett TV kille halv alko som alltid tar chansen att tafsa på brudar, det är dokumenterat att det är så 100% säkert.

Det inträffade 14700 st bilolyckor 2020.

Det är mer troligt att den här olyckan tillhör mängden vanliga olyckor än någon annan mindre volym av olyckor.

Det finns inget som talar för något annat.

Det är muppigt och trollmässigt att tjata om något som det inte finns några belägg för.
Citera
2023-01-11, 19:16
Medlem
Citat:
Dom har ju inte gjort så det så du slår in öppna dörrar min vän, det var FB som fixade fram namn, regnummer osv osv
INNAN han var bekräftat död ja. Kan lova dig att det blivit ett jäkla liv om det hade varit en lögn alltihop.
Citera
2023-01-11, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Det inträffade 14700 st bilolyckor 2020.

Det är mer troligt att den här olyckan tillhör mängden vanliga olyckor än någon annan mindre volym av olyckor.

Det finns inget som talar för något annat.

Det är muppigt och trollmässigt att tjata om något som det inte finns några belägg för.

Så kan du inte räkna, statistik kan man förvränga som du nu gör.

Men väger du in vem Patrick var, ett översittar kändis fyllo som alltid raggade på brudar, körde snabba bilar, nyss varit på värsta brakskivan med hockey killar och körde hem relativt tidigt efter denna fest med en skitsnabb bil och säkert hade värsta ångesten när han började komma ihåg vad som hände på kvällen då är det inte 30 ggr längre utan perfekt match.
Citera
2023-01-11, 19:20
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Undrar om dom har något äktenskapsförord?

kommit fram om det var olycka eller självmord
Citera
2023-01-11, 19:23
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Du har fel.

15 personer per år är inte en stor siffra i sammanhanget.

Jag skrev att det är vanligare än vad folk tror. Vad är fel med det?
Välkänt inom tungtrafik för oss som varit med ett tag. Inte för inte att man lär sig att aldrig söka ögonkontakt med mötande eller att stirra dem i ansiktet. Kan vara det sista man gör och det ansiktet vill man inte se komma farande i sina drömmar.

Tyvärr så får jag leva med det, liksom vänner och kollegor.
Citera
2023-01-11, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
kommit fram om det var olycka eller självmord

Frågar du mig?
Citera
2023-01-11, 19:37
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Jorgen
Vet inte exakt hur rutinerna för alkotest via blodprov fungerar vid sådana här händelser. Om nu Patrick festat hela natten och dragit i sig sista ölen/groggen runt 02-03 så måste väl ett test visa positivt?
Hur påverkar det utredningen isåfall?
Finns inget intresse att utreda då misstänkte är död. Ingen annan har drabbats, förutom mindre skador på lastbilen, knappast värt att driva skadestånd då försäkring lär gälla från det hållet. Sara är av förmögen judisk släkt, tentakler både här o där, tror du hon bryr sig om bilvärdet kontra att promillehalten kommer ut? Dessutom var Porschen helt mos o kan man hitta rent blod för analys?
Citera
2023-01-11, 19:44
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vad är det du inte förstår? Det jag reagerar på är att folk skrev ut både här och på sociala medier att han var död långt innan det bekräftats och det INGEN visste säkert om det verkligen var Grimlund det handlade om. Hade det visat sig att Grimlund varit livs levande och inte alls omkommit så hade det varit ett solklart fall av förtal. Det behöver man inte vara någon jurist för att räkna ut
Tydligen visste någon att han dött och det är därför man går in på Flashback för att få veta. Är du någon slags konstapel eftersom du börjar tjafsa om förtal? Läs Aftonbladet istället och om Grimlund gått in i tråden så hade han ju varit överlycklig över att leva om det varit fel. Pajas! Vad är det för fel på dig??
Citera
2023-01-11, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyclone-B
Jag skrev att det är vanligare än vad folk tror. Vad är fel med det?
Välkänt inom tungtrafik för oss som varit med ett tag. Inte för inte att man lär sig att aldrig söka ögonkontakt med mötande eller att stirra dem i ansiktet. Kan vara det sista man gör och det ansiktet vill man inte se komma farande i sina drömmar.

Tyvärr så får jag leva med det, liksom vänner och kollegor.

Men vad är det som får dig att tro att det skulle vara självmord i just det här fallet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in