2023-01-11, 17:16
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
GW s uttalande tror jag inte ett skit på! Han har tippat helt fel i tidigare fall. Äldre, gemytlig som alla gärna tror på allt han säger. Rullman har säkert bra på fötterna utan raggsockan.
Den där djävla försupne mytomanen ska bara hålla käften. Så trött och äcklad av att se vraket raljera i TV-soffor och mummla utan att titta folk i ögonen. Begriper inte att någon ens orkar höra på fanskapet.
Citera
2023-01-11, 17:18
Medlem
Citat:
Du/vi har inte en aning om vad han har för bevis.
JJ’s medgivande gjorde bara saken enklare för åklagaren än för henne själv, vilket hon trodde skulle ge henne en sorti ut.

Kan ju vara så att det kunde handlat om en 3:e gärningsman ..då blir det svårt. MEN jag fick höra.. hörsägen att polisen hittat spår efter Tove i bilen.
Citera
2023-01-11, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Har GW utalat sig idag på nyhetsmorgon?
Han pratade om misshandel och vållande till hans död att Johanna skulle bli dömd för det, vilket jag inte tror hon kommer bli, GW vet väl inte vilken teknisk bevisning polisen har mot JJ och vad åklagaren kommer lägga fram i den kommande tingsrättsförhandlingen.
Citera
2023-01-11, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Jag tror inte det är möjligt att döma någon av dom till mord, det behövs mer bevis
Bevisningen kommer åklagaren lägga fram under den kommande tingsrättsförhandlingen.
Citera
2023-01-11, 17:25
Medlem
Hur tänker ni att mordet skett?
Jag tänker utifrån de tre dunsarna som skulle varit så höga som att 60-100 kg föll i golvet…. Kan de stått upp och ramlade tillsammans i golvet tänker jag men har de ställt sig upp igen för att slå ner i golvet igen två ggr…. Får inte ihop hur det kan ha skett?! Låter som MH kastat henne i golvet 3 ggr… eller sparkat henne alt. Slagit hennes huvud i golvet fruktansvärt hårt..
Citera
2023-01-11, 17:30
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanOwe
Hur tänker ni att mordet skett?
Jag tänker utifrån de tre dunsarna som skulle varit så höga som att 60-100 kg föll i golvet…. Kan de stått upp och ramlade tillsammans i golvet tänker jag men har de ställt sig upp igen för att slå ner i golvet igen två ggr…. Får inte ihop hur det kan ha skett?! Låter som MH kastat henne i golvet 3 ggr… eller sparkat henne alt. Slagit hennes huvud i golvet fruktansvärt hårt..

Hypotes:
Någon flyger på T - de båda faller till golvet = första dunsen. T gör motstånd, JJ dunkar hennes skalle i golvet = resten av dunsarna.

Har glömt... Var den stora dunsen först? Sedan tre dunsar efter? För i så fall är nog detta scenario fullt möjligt.
Citera
2023-01-11, 17:32
Medlem
Intressant att många tror GW har rätt.Han kulle kunna ha det, absolut men han ska ju inte kunna ha tillgång till ngt från FU som inte är släppt eller som vi andra vet. Att M hållit tyst eller inte berättat sanningen låter otroligt i mina öron om hon varit oskyldig.Hade väl bara varit o berättat sanningen från början om det nu var JJj ensam som låg bakom misshandeln.M's tystnad talar för att båda varit med på detta. Vet GW mer än oss? Det kanske finns jättestarka bevis som vi inte vet någonting om. Annars kanske det är så illa att R.F's jaktresa var en vinst för G.W (skulle vara tragiskt)men taijmingen är lite sjuk.Igår lades fallet met G.W o R.F ner o idag så gör G.W detta självsäkra uttalande.
Citera
2023-01-11, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putte322
Intressant att många tror GW har rätt.Han kulle kunna ha det, absolut men han ska ju inte kunna ha tillgång till ngt från FU som inte är släppt eller som vi andra vet. Att M hållit tyst eller inte berättat sanningen låter otroligt i mina öron om hon varit oskyldig.Hade väl bara varit o berättat sanningen från början om det nu var JJj ensam som låg bakom misshandeln.M's tystnad talar för att båda varit med på detta. Vet GW mer än oss? Det kanske finns jättestarka bevis som vi inte vet någonting om. Annars kanske det är så illa att R.F's jaktresa var en vinst för G.W (skulle vara tragiskt)men taijmingen är lite sjuk.Igår lades fallet met G.W o R.F ner o idag så gör G.W detta självsäkra uttalande.

GW vet inte vilket straff TR eventuellt kommer att utdela, Han gissar som vi andra.
Citera
2023-01-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
"Clea Sangborn uppger också att 20-åringen mått mycket dåligt i häktet."

Vem fan bryr sig om hon mår dåligt?!

Ja det är klart hon mår dåligt och är störd i huvudet, det var hon ju uppenbart innan fängelset också eftersom hon mördade.
Citera
2023-01-11, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Han pratade om misshandel och vållande till hans död att Johanna skulle bli dömd för det, vilket jag inte tror hon kommer bli, GW vet väl inte vilken teknisk bevisning polisen har mot JJ och vad åklagaren kommer lägga fram i den kommande tingsrättsförhandlingen.
Så han förutsätter att JJ inte blir dömt för mord?
Citera
2023-01-11, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Ja det är klart hon mår dåligt och är störd i huvudet, det var hon ju uppenbart innan fängelset också eftersom hon mördade.
Det är bara ett uträknat försvar fr advokaten
Citera
2023-01-11, 17:59
Medlem
Rengens avatar
Citat:
Och vad har du hört om MH’s pappa? JJ’s empatilöshet, nedärvd kanske.
Som du märkt så är det knappt några rykten i tråden om närstående trots det ”snackas” mkt. Och även jag är försiktig. Men jag kan ge en, inte speciellt spännande smula av vad jag hört. Och lite diplomatiskt säga att det stöd hans dotter behövde hemifrån var inte hans ”grej”. Fanns annat att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in