2023-01-11, 14:25
Medlem
Babbelurings avatar
Vilka har han mördat?
Citera
2023-01-11, 14:38
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Vilka har han mördat?

En som vi har namn på, det han satt häktad för. Han sköt honom i pannan.. Men blev friad pga att vårt rättssystem är ett skämt.
Sedan sa han, eller skrev, i en apatisk psykoslive att han jappat tre personer.
I ett annat klipp från butik i Turkiet hör man honom skryta något i stil med "här har ni en mördare" "med liv på samvetet" "förståååår niii walllaaaaa"
Citera
2023-01-11, 14:43
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jaa asså jag är rätt chockad faktiskt över mänskligheten. Alex och Alva är ju totalt öppna med sitt miserabla liv. Hemlöshet, crack rökande, linor, habbar. Äger endast det dom har på sig. Varit på luffare/snyltar turne sen han släpptes, utan en krona på fickan. Dessutom har Alex alltid haft ett rykte om sig att vara en totalt skuldsatt, oberäknelig pundig blåsare! Utöver det en helt jävlig människa som har mördat och misshandlat otaliga kvinnor och gamlingar. Har 2 barn som han pissar på. Jaaa det finns ju så mycket mer, totala mytomaner.
Förunderligt att folk blandar sig och "samarbetar" med honom, när allt detta sker inför öppen ridå. Väljer du att jobba med honom är det liksom att ta 100 steg tbx i karriären. Men ändå gör folk om dessa misstag och blir besvikna varje gång. De kan ju inte säga att de aldrig visste, eftersom allt finns ute för dokumentation. Inte annat än att de faktiskt får skylla sig själv. Tom folk som är lite mindre begåvade kan ju se att Alex är Poison för människor i hans närhet.
Skrämmande.

Ja man undrar verkligen. Men jag tror det blir allt svårare för dem att hitta folk att blåsa nu. Ordet sprider sig snabbt. Och Anine känner många. Han är inte så nöjd nu om man kollar kommentarerna. De är dumpade som managers och han har sett igenom dem helt.
Tror det är lätt för många att dras med, Alex kan verka så charmig och "känd", och andra vill också bli kända och rika. Sedan rasar fasaden och de märker att han är en mytomantönt utan en spänn på kontot. Drogerna lär hjälpa till att sudda deras omdömen.

Hoppas Anine kan gå ut med lite info. Och Nicole.
Citera
2023-01-11, 14:47
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Det kryper i hela kroppen på mig när dessa ”100 gubbar” ”G’s” ”thuglife” ”vatos locos” herrar ska hävda sig med sin tuffa rap. Vi fattar ni är från förorten ,ni är tuffa, ni röker brass, ni är kapabla till att begå våldsbrott, ni har en vidrig kvinnosyn, ni bär riktigt bögiga märkeskläder blablablabla…

I get it , jag har med varit 14år men kom igen är inte den här jävla dängan uttjatat nu?
Låter som en och samma jävla evighetslåt som satts på repeat.

Förbluffar mig hur dessa talanglösa människor kan få sånt utrymme och fame och många drar in stora summor. ALLT LÅTER LIKADANT INGET ÄR UNIKT!
Och vad var det för clown i vitt linne som satt och agerade fanboy?

Man skulle ge samtliga högmodiga idioter en stadig örfil med ett platt brännbollsträ så trumhinnan vändes ut&in på dom tillsammans med ett gott råd, GET A FUCKING GRIP.

You and me both. Hatar allt vad livsstilen heter. De kan varken rapa eller sjunga. Men de tror de har gåvan
Brännbollsträ vore något ja! Skönt fler känner som jag.

Fanboyen var han som heter något med Korven. Han som var på hotellrummet när Alva skulle poppa en skumpa när man såg linorna tydligt. Och på kalaset med barnet. Han vill också vara med på ett hörn och bli känd
Citera
2023-01-11, 14:50
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
En som vi har namn på, det han satt häktad för. Han sköt honom i pannan.. Men blev friad pga att vårt rättssystem är ett skämt.
I ett annat klipp från butik i Turkiet hör man honom skryta något i stil med "här har ni en mördare" "med liv på samvetet" "förståååår niii walllaaaaa"

Shiiit, hur kunde han bli friad? Fanns inga bevis?
Citera
2023-01-11, 14:56
Medlem
Citat:
Hahahaha det klippet dök upp i mitt flöde idag, ikoniskt! När han sitter där o skryter om sina mord i en liten "butik" med endast fejk kläder på hyllorna runt honom! Där satt han o prova sina coola falska kläder heel påtänd o sköt om morden hahahahaha finner inga ord!
Citera
2023-01-11, 15:01
Medlem
Citat:
Läs fup. Det va han o en till på platsen, i stugan, och offret såklart. De kunde inte bevisa vem av de 2 som höll i vapnet. Först peka andra killen ut Alex, för att sen ta tbx det. Sen efteråt kalla Alex ihop sitt Clown gäng för att göra sig av med kroppen. Sluta med att de tog kroppen till någon Random trädgård och försökte sätta fyr på den! En kille tog på sig detta med kroppen och fick sitta för det, men han är död idag.
För övrigt ett helt oskyldigt offer. De satt o festa o va habbade och "lekte" med ett vapen. Fanns inget motiv alls. (Vad som framkommit iaf)
Citera
2023-01-11, 15:07
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

De kunde inte bevisa vem av de två som sköt tror jag det var... Men han erkänner ju att han vet vem det var, och att han ringde dit folk för att hjälpa dumpa kroppen. Var visst en fin kille som blev dödad också. Synd att Alex inte sköt sig själv istället.
Citera
2023-01-11, 15:16
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
De kunde inte bevisa vem av de två som sköt tror jag det var... Men han erkänner ju att han vet vem det var, och att han ringde dit folk för att hjälpa dumpa kroppen. Var visst en fin kille som blev dödad också. Synd att Alex inte sköt sig själv istället.

Ja nu minns jag, jag tror jag har läst den fupen, det var nåt om att nån av dem lekte med pistolen som råkade gå av va? Undra om det var en olyckshändelse eller om det var planerat
Senast redigerad av Babbeluring 2023-01-11 kl. 15:18.
Citera
2023-01-11, 15:17
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Läs fup. Det va han o en till på platsen, i stugan, och offret såklart. De kunde inte bevisa vem av de 2 som höll i vapnet. Först peka andra killen ut Alex, för att sen ta tbx det. Sen efteråt kalla Alex ihop sitt Clown gäng för att göra sig av med kroppen. Sluta med att de tog kroppen till någon Random trädgård och försökte sätta fyr på den! En kille tog på sig detta med kroppen och fick sitta för det, men han är död idag.
För övrigt ett helt oskyldigt offer. De satt o festa o va habbade och "lekte" med ett vapen. Fanns inget motiv alls. (Vad som framkommit iaf)

Okej shit vadå han som tog på sig det och är död, vilket fall är det??
Citera
2023-01-11, 17:12
Medlem
se8035s avatar
Chanta Para Entertainment Handelsbolag
Citera
2023-01-11, 17:55
Medlem
bellesbluess avatar
QUOTE=Babbeluring|83076549]Okej shit vadå han som tog på sig det och är död, vilket fall är det??[/quote]

(FB) Ung man hittad död utomhus i Söder i Gävle (2022-11-15)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in