2023-01-10, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hon kanske försöker skaffa dreads? Då tvättar man inte håret.

Det kommer hon nog ha snart oavsett om hon vill eller inte
Citera
2023-01-10, 20:45
Medlem
CommonSenses avatar
Hur går det för Bonnie & Slajf?
Citera
2023-01-10, 21:20
Medlem
MrsLibras avatar
Anine försöker komma över sina fd managers svek. Nu har han släppt en låt om det, hur blåst och utnyttjad han blev(vi varnade):

https://www.instagram.com/reel/CnPS2q2rLmx/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

"hur kan du säga att du älskar mig.."

Han är ju riktigt sårad!
Citera
2023-01-10, 21:37
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Nae någon spegel verkar hon inte äga med tanke på hur hon går ut. Hon ser ju för fan inte ens att håret är som ett jävla smörpaket

Håret har vart lite extra flottigt över jul och nyår vilket många påpekat här i tråden. Då började hon låna Alex mössa helt plötsligt eller köra med luva när hon la upp sina ig storys där hon mimar till skitmusik åmandes med 20 filter.
Varför inte bara tvätta håret istället. Totalt ofattbart
Citera
2023-01-10, 21:44
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Anine försöker komma över sina fd managers svek. Nu har han släppt en låt om det, hur blåst och utnyttjad han blev(vi varnade):

Han är ju riktigt sårad!

Oj. Så kränkt. Tycker lite synd om stackaren. Han blev lovad guld och gröna skogar och hyllade Alex öppet, öppnade sitt hem för honom och tog hand om honom. Undrar vad som hände mellan dom för att han skulle bli så här sårad. Snodde Alex hans Spotifycash?
Citera
2023-01-11, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag förstår inte varför hon har magtröjor med den där kaggen?! Magen hänger ju fan ut över jeansen! Vad fan är detta! Har hon ingen helfigursspegel där hon byter om?
Det e fan inte bara kaggen, hela buken och lite till väller ut där nere!
Jag älskar alla sorters former. Dont get me wrong. Men finns en anledning till att kläder görs i olika storlekar. Såg förresten idag att Skims släppt en ny kollektion från strl 0-100 typ! Förstår att Alva inte har råd med Skims, men även HM har kläder som passar alla, till ett pris av vad en bag in box kostar!
Citera
2023-01-11, 00:37
Medlem
Citat:

Han är ju riktigt sårad!
Hahaha är det på riktigt att den handlar om Alex?! Hahaha HAHAHA så tragikomiskt isf, usch stackars lilla Anine
Det flöt ändå på rätt bra för honom i låten, och ingen jävla låtsas Autotune, a la Alex!
Citera
2023-01-11, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hahaha är det på riktigt att den handlar om Alex?! Hahaha HAHAHA så tragikomiskt isf, usch stackars lilla Anine
Det flöt ändå på rätt bra för honom i låten, och ingen jävla låtsas Autotune, a la Alex!

Nog för att det är bra tragiskt oavsett. Men den låten handlar om en tjej. Om det inte är så att Anine ”jappat” Alex då.
Citera
2023-01-11, 03:42
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack

Nja jag gjorde kanske min egna tolkning där🥲 Men tyckte det blev vackert!

Däremot verkar det fnurrat sig på tråden, för vad hände med att det hederliga paret var Anines managers? Ser inte att de likear varandras inlägg längre eller minsta lilla "Eeey brooooor" så jag tror han fick upp ögonen och nu känner sig lurad av dem. Blev säkert lovad guld och gröna skogar med dem som "managers". Han lär bjussat på exakt allt han hade i gengäld.(bara se shoppingturen, och linorna på hotellet) Sedan pep de vidare till PrehabAndreas istället när de inte kunde betala Anine tillbaka. Blev för mycket skulder som i alla orter de hängt i ett tag. Så vi får se hur länge Kristinehamn håller! De öppnar varje ort med varsitt besök hos barberare och nagelsalong som deras värdoffer får stå för. Lite fina restauranger, hotell och limo med småbarn i knät , snart blir allt billigare ju längre de stannar, lånar soffor och köper hem pizza. För att till slut dra när värdoffren börjar inse. Pinsamma snyltare.
Citera
2023-01-11, 03:44
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM
Nog för att det är bra tragiskt oavsett. Men den låten handlar om en tjej. Om det inte är så att Anine ”jappat” Alex då.

Aj då, ja jag tyckte det lät så passande bara Jappat har de säkert gjort däremot, det var en del halvnaket filmande där i starten när de började hänga Men ja, nåt verkar ha gjort dem ovänner. Han har dem inte heller som managers längre. Iofs en bra idé, han har större chans utan.

Plus att Anine nu raderat bilden/inlägget på instagram där han är brevid Alex.... Nåt har helt klart hänt!
Senast redigerad av MrsLibra 2023-01-11 kl. 04:01.
Citera
2023-01-11, 08:50
Medlem
Citat:

Han är ju riktigt sårad!

Det kryper i hela kroppen på mig när dessa ”100 gubbar” ”G’s” ”thuglife” ”vatos locos” herrar ska hävda sig med sin tuffa rap. Vi fattar ni är från förorten ,ni är tuffa, ni röker brass, ni är kapabla till att begå våldsbrott, ni har en vidrig kvinnosyn, ni bär riktigt bögiga märkeskläder blablablabla…

I get it , jag har med varit 14år men kom igen är inte den här jävla dängan uttjatat nu?
Låter som en och samma jävla evighetslåt som satts på repeat.

Förbluffar mig hur dessa talanglösa människor kan få sånt utrymme och fame och många drar in stora summor. ALLT LÅTER LIKADANT INGET ÄR UNIKT!
Och vad var det för clown i vitt linne som satt och agerade fanboy?

Man skulle ge samtliga högmodiga idioter en stadig örfil med ett platt brännbollsträ så trumhinnan vändes ut&in på dom tillsammans med ett gott råd, GET A FUCKING GRIP.
Citera
2023-01-11, 12:44
Medlem
Citat:
Nja jag gjorde kanske min egna tolkning där🥲 Men tyckte det blev vackert!

Däremot verkar det fnurrat sig på tråden, för vad hände med att det hederliga paret var Anines managers? Ser inte att de likear varandras inlägg längre eller minsta lilla "Eeey brooooor" så jag tror han fick upp ögonen och nu känner sig lurad av dem. Blev säkert lovad guld och gröna skogar med dem som "managers". Han lär bjussat på exakt allt han hade i gengäld.(bara se shoppingturen, och linorna på hotellet) Sedan pep de vidare till PrehabAndreas istället när de inte kunde betala Anine tillbaka. Blev för mycket skulder som i alla orter de hängt i ett tag. Så vi får se hur länge Kristinehamn håller! De öppnar varje ort med varsitt besök hos barberare och nagelsalong som deras värdoffer får stå för. Lite fina restauranger, hotell och limo med småbarn i knät , snart blir allt billigare ju längre de stannar, lånar soffor och köper hem pizza. För att till slut dra när värdoffren börjar inse. Pinsamma snyltare.
Jaa asså jag är rätt chockad faktiskt över mänskligheten. Alex och Alva är ju totalt öppna med sitt miserabla liv. Hemlöshet, crack rökande, linor, habbar. Äger endast det dom har på sig. Varit på luffare/snyltar turne sen han släpptes, utan en krona på fickan. Dessutom har Alex alltid haft ett rykte om sig att vara en totalt skuldsatt, oberäknelig pundig blåsare! Utöver det en helt jävlig människa som har mördat och misshandlat otaliga kvinnor och gamlingar. Har 2 barn som han pissar på. Jaaa det finns ju så mycket mer, totala mytomaner.
Förunderligt att folk blandar sig och "samarbetar" med honom, när allt detta sker inför öppen ridå. Väljer du att jobba med honom är det liksom att ta 100 steg tbx i karriären. Men ändå gör folk om dessa misstag och blir besvikna varje gång. De kan ju inte säga att de aldrig visste, eftersom allt finns ute för dokumentation. Inte annat än att de faktiskt får skylla sig själv. Tom folk som är lite mindre begåvade kan ju se att Alex är Poison för människor i hans närhet.
Skrämmande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in