Citat:
Ursprungligen postat av
amado88
Morsomt å se hvor mange tullinger som fullstendig avviser det virkelige forløpet som politiet nå har fått servert fra det tyrkiske vitnet. Har man tunnelsyn så har man det. Innse hvor dårlig dømmekraft dere har utvist, og skam dere for smerten dere har påført de pårørende! Fy skam.
Det er ekstremt positivt at saken nå kommer til å bli løst - jeg vil anta at politiet vil kunne sjekke nok fakta til å bli overbevist om at fortellingen er riktig. Det gjenstår selvfølgelig å se, men dette er lovende. Jeg fryktet at kidnapperne hadde klart å skjule seg så godt at familien aldri ville få svar på hva som skjedde.
Vi får se hva som kommer ut av dette. Jeg tror det ikke før jeg får se det.
Hvis du selv satt på faktisk informasjon som du visste ville føre til oppklaring, ville
du latt deg intervjue av media, og i tillegg faktisk gi dem sentrale opplysninger før
politiet hadde fått sjansen til å ettergå dem?
Jeg synes det virker tvilsomt. Men som sagt, vi får se.
Du kan uansett ikke legge noe ansvar for anklager mot TH på deltagere i forumet.
Det er ingen her som har funnet på at han bør mistenkes. Det følger av politiets
etterforskning, og de påstandene som kommer fra dem.
Forøvrig sjekket jeg adressen dette såkalte vitnet står oppført på.
Det er, som jeg mistenkte, et asylmottak:
https://udi.no/uk/asylum-reception-centres/ayslum-reception-centre-addresses/viken/
Det tolker jeg som at han har til hensikt å søke opphold i Norge. Med andre ord er han
ikke her kun for å avlegge politiforklaringer i forsvinningssaken.