Citat:
Ursprungligen postat av
hank1338
Över 30% av jordens befolkning lider utav psykisk ohälsa så du är inget litet unikum som sitter där bakom skärmen. Förutom gråtrunkare som dig så ser man inte på utsidan om någon lider av psykisk ohälsa. Tvärtom så finns det massor av högfungerande personer som tar på sig den där masken varenda dag och beger sig till jobbet, leker med barnen, träffar vänner och släkt etc. Dom lider i det tysta och slänger inte på sig en offerkofta i första taget. Precis som Svullo och numera också Patrik. Stabila och hårdhudade alfamän med ett mjukt inre.
Du får gärna kalla mig gråtrunkare men du har inte mer rätt för att du begår grova personangrepp. Det PÅSTÅS i tråden att Patrick var självmordsbenägen och mådde psykiskt dåligt men det finns inga uppgifter som bevisar att så var fallet . Och om han nu mådde psykiskt dåligt , varför har då inte media berättat om det förut?
För mig känns det uppenbart att du VILL att han ska ta tagit livet av sig vilket du inte har några belägg här .
Tydligen brukar du trolla sönder flertalet andra trådar som handlar om olyckor och katastrofer så det säger uppenbarligen mer om dig än om mig .