2023-01-10, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Vad menar du? Inget brott är misstänkt från lastbilschauffören, han körde en porsche på halt väglag, han gled över på fel fil. Varför försöker du spride desinformation?
Varför försöker DU sprida desinformation?

Många VILL få det t ill att Patrick orsakade olyckan men det finns inga bevis ännu . Sjunk nu inte till samma låga nivå som trollen som spred ut att han var död redan innan det bekräftades .
Citera
2023-01-10, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Vad dillar du om? Klart man kan ta ut sina pengar privat om man trädar bolaget under 5 år. Men det innebär att bolaget behöver ligga vilande under den tiden.

Så 0% skatt efter 5 år menar du? Är du dum i huvudet?
Citera
2023-01-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Många VILL få det t ill att Patrick orsakade olyckan men det finns inga bevis ännu . Sjunk nu inte till samma låga nivå som trollen som spred ut att han var död redan innan det bekräftades .

Enligt Richard O’s uttalanden i Aftonbladet så var han på gott humör dagen innan. Det bådar för att krocken var självförvållad.
Citera
2023-01-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Så 0% skatt efter 5 år menar du? Är du dum i huvudet?

Har jag aldrig påstått Men väsentligt mindre i skatt. Du är en riktigt bränd jävel som tror att man bara kan träda bolaget och ta ut pengarna när man har dött.
Citera
2023-01-10, 22:59
Medlem
Citat:
Visa mig var det står någonstans i tråden om inte så håller du käften nu och håller dig ontopic.
Trevligt bemötande. Du vet att det är sant. Du försöker bara verka mer intressant genom att formulera det som att du har nån slags inside info. Alla vet det, förutom du.

Tror förövrigt på att det finns mkt oklarheter kring händelseförlopp kan vara fyllestyrning, sjukdom, mobilpillande eller vadsomhelst som orsakat olyckan. Dock inte självmord.
Hoppas familjen får frid. Har tagit åt mig personligt av detta, även fast jag inte kände karln.
Vila i frid Patrick. Nu ska jag kolla lite av dina gamla klipp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Såg enbild påhan från den där kändis grejen han va på. Och han såg inte glad ut.. Fö tror jag det va en olycka... Han tuppade av... Bilen körde lite hit å dit.. Vakna till förvirrad körde han rakt in i lastbilen

Det är 15 minuters resa mellan festplatsen och hemmet.
Skulle nog tippa på en annan teori än just somna i det här fallet, då resan är hyperkort
Citera
Medlem
Citat:
Enligt Richard O’s uttalanden i Aftonbladet så var han på gott humör dagen innan. Det bådar för att krocken var självförvållad.
Precis tvärtom måste du väl ändå mena? Att den då INTE kan antas vara självförvållad.
Citera
2023-01-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Finns det ingen här som vet vad som hände efter hockeymatchen, som spelades på dagen, var frugan och barnen där?

Ja, hans fru och barn var på matchen. Det framgår av denna artikel:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/l3vEGM/rickard-olsson-om-sista-motet-med-patrick-grimlund
Citera
2023-01-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallade
Precis tvärtom måste du väl ändå mena? Att den då INTE kan antas vara självförvållad.

Nej. Jag menar att krocken var självförvållad så klart? Man pratar inte om någons humör i såna sammanhang annars.
Citera
2023-01-10, 23:03
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Finns det ingen här som vet vad som hände efter hockeymatchen, som spelades på dagen, var frugan och barnen där?

Fru och barn var närvarande vid matchen, sen var iaf PG närvarande vid banketten.

”Dagen innan Patrick Grimlund dog spelade han en ishockeymatch till förmån för Börje Salmings stiftelse.
Programledaren Rickard Olsson var på plats och träffade såväl Patrick Grimlund som hans familj.
– Det är så makabert, jag hälsade på hans fru Sara och stod sedan där med deras barn och tittade på första perioden.”

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/l3vEGM/rickard-olsson-om-sista-motet-med-patrick-grimlund
Citera
2023-01-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Trollen som spred...sanningen?
Citera
2023-01-10, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Trevligt bemötande. Du vet att det är sant. Du försöker bara verka mer intressant genom att formulera det som att du har nån slags inside info. Alla vet det, förutom du.

Tror förövrigt på att det finns mkt oklarheter kring händelseförlopp kan vara fyllestyrning, sjukdom, mobilpillande eller vadsomhelst som orsakat olyckan. Dock inte självmord.
Hoppas familjen får frid. Har tagit åt mig personligt av detta, även fast jag inte kände karln.
Vila i frid Patrick. Nu ska jag kolla lite av dina gamla klipp.

Exakt. Du kan inte bevisa ett skit för det framgår inte i den här tråden sedan innan. Personligen så tror jag att Patrik ville somna in. Resan mellan hemmet och Konferenshallen var inte mer än 15 minuters bilresa så att han somnar på den korta sträckan är uteslutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in