Citat:
Nja, jag har erfarenhet av att en del män visst blir både förbannade, otrevliga och hotfulla när de blir avvisade, även på betydligt vänligare sätt än ett som på något vis antyder att deras utseende inte duger. Så det är nog du som inte har koll. Hursomhelst tycker jag nog att jag har rätt att ta hand om mig själv mer än honom i ett sånt här läge.
Ja, det är nog kanske 20 kilo det rör sig om. Vilket inte är jättemycket att gå upp på 10 år iofs, men det gör ändå rätt stor skillnad, särskilt som han inte var direkt vältränad ens då för 10 år sen.
Hm tja, jag tycker nog varken smink eller filter riktigt motsvarar detta, möjligtvis photoshop där man fixat figuren, lagt på extra hår och slätat ut pannan typ.
För mig så kommer jag nog ur den rätt bra med typ "Du verkar som en trevlig kille men jag har bestämt mig för att gå tillbaka till mitt ex".
Ytligt och ytligt, känns som ett tomt ord när det gäller 99.9% av befolkningen liksom. Jag tycker verkligen inte att utseendet är det viktigaste för att jag ska bli intresserad eller attraherad, men i det här fallet har han blivit ganska överviktig och jag brukar inte bli sexuellt attraherad av kraftigt överviktiga män. Tvivlar på att det är något man kan tvinga sig till att bli med viljestyrka heller.
Ja, det är nog kanske 20 kilo det rör sig om. Vilket inte är jättemycket att gå upp på 10 år iofs, men det gör ändå rätt stor skillnad, särskilt som han inte var direkt vältränad ens då för 10 år sen.
Hm tja, jag tycker nog varken smink eller filter riktigt motsvarar detta, möjligtvis photoshop där man fixat figuren, lagt på extra hår och slätat ut pannan typ.
För mig så kommer jag nog ur den rätt bra med typ "Du verkar som en trevlig kille men jag har bestämt mig för att gå tillbaka till mitt ex".
Ytligt och ytligt, känns som ett tomt ord när det gäller 99.9% av befolkningen liksom. Jag tycker verkligen inte att utseendet är det viktigaste för att jag ska bli intresserad eller attraherad, men i det här fallet har han blivit ganska överviktig och jag brukar inte bli sexuellt attraherad av kraftigt överviktiga män. Tvivlar på att det är något man kan tvinga sig till att bli med viljestyrka heller.
20 kilo diff är mycket och jag skulle nog betrakta det som "bedrägeri" såvida personen inte är 2+ meter lång och muskulös. Jag förstår dig fullt ut där. Dock, vad gäller smink, filter, push-up BH etc är det för mig ingen större skillnad mot ett gammalt inaktuellt kort där vikten är lägre. Båda är för mig oärliga. Vikten har dock den fördelen att han faktiskt kan gå ned. Det är svårare att fixa till bröst och rynkor även om det självklart går men till en större kostnad.
Håller med om att ytlighet känns som ett tomt ord när så många av oss är det. Men det är som mycket annat här i världen, ett sätt för andra människor att döma "andra" för att slippa se sig själva. Du har enligt mig inget att skämmas för där.
// CC