2023-01-10, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Offtopic men trädar man bolaget så försvinner en betydande andel av skatten.

Nu när han är död ja. Men tror inte att han räknat med att dö eller hur? Min poäng kvarstår. De 10 miljonerna på företaget hade HAN inte kunnat ta ut privat.
Citera
2023-01-10, 21:24
Medlem
ViperVens avatar
Riktigt tragiskt. Gillade honom skarpt. Vila i frid ❤️
Citera
2023-01-10, 21:25
Medlem
De flyttade dit för ett par år sedan för att få en nystart .
Citera
2023-01-10, 21:26
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partylikearussian
Var han gift? Annars ärver sambon ingenting.
Ja han var gift. Sen finns även sambolagen och han kanske hade något testamente
Citera
2023-01-10, 21:27
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongsoda
Man sa detsamma om Hagamannen.

Jämförde du han nyss med en serievåldtäktsman, och mordförsökare?
Citera
2023-01-10, 21:43
Medlem
Nån som vet exakt vart olyckan skedde?
Citera
2023-01-10, 21:49
Medlem
Såg enbild påhan från den där kändis grejen han va på. Och han såg inte glad ut.. Fö tror jag det va en olycka... Han tuppade av... Bilen körde lite hit å dit.. Vakna till förvirrad körde han rakt in i lastbilen
Citera
2023-01-10, 22:38
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Med tanke på att vi inte ens vet om Patrick var vållande till olyckan eller inte så var den bilden bara osmaklig .

Mycket skit i den här tråden

Vad menar du? Inget brott är misstänkt från lastbilschauffören, han körde en porsche på halt väglag, han gled över på fel fil. Varför försöker du spride desinformation?
Citera
2023-01-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Vad menar du? Inget brott är misstänkt från lastbilschauffören, han körde en porsche på halt väglag, han gled över på fel fil. Varför försöker du spride desinformation?

Du har väl ingen aning om anledningen var att han var oförsiktig och gled med bilen eller om det kan ha varit sjukdomsfall inblandat?

Det enda jag har sett som skrivits om honom är den där Jackie Ferm som verkar sjuk i huvudet, skulle säkert kunna skriva så om någon om som hon blivit nobbad av. Dessutom var det inte ens någon större grej OM det var sant.

Undrar om du själv är perfekt eller om din familj är det, det kanske ändå inte vore så roligt om folk la upp skämt på nätet om deras död ett par dagar efter.
Senast redigerad av Ny.Koala 2023-01-10 kl. 22:46.
Citera
2023-01-10, 22:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Finns det ingen här som vet vad som hände efter hockeymatchen, som spelades på dagen, var frugan och barnen där?
Citera
2023-01-10, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Nu när han är död ja. Men tror inte att han räknat med att dö eller hur? Min poäng kvarstår. De 10 miljonerna på företaget hade HAN inte kunnat ta ut privat.

Vad dillar du om? Klart man kan ta ut sina pengar privat om man trädar bolaget under 5 år. Men det innebär att bolaget behöver ligga vilande under den tiden.
Citera
2023-01-10, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutusDidactus
Det är inte vad du hört. Det är vad du läst tidigare i denna tråd.

Visa mig var det står någonstans i tråden om inte så håller du käften nu och håller dig ontopic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in