2023-01-10, 20:48
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Möjligen silikon tutte, men ansiktet är av en speciell fenotyp bara & troligen inte opererat
Kolla på detta ansikte en gång till.
https://imgur.com/NPubR95
Vad tror du det är som gör att det är svårt att förstå om hon är på väg att gråta eller skratta eller om hon är chockad eller rädd?.. Det är helt omöjligt att avgöra vad som pågår med ansiktsuttrycket, detta beror troligtvis på att allt är antigen förlamad av botox eller överfylld med fillers, och vem vet vad mer som har gjorts.. Att tro att det där är ett helt naturligt ansikte är nog det mest efterblivna skiten jag har någonsin läst på fb..
2023-01-10, 21:01
Moderator
Dr Kings avatar
Håll er till att diskutera Farmen i denna tråd och inte vilken av de två Farmentrådarna som är bäst. För de som följer säsongen via TV4 Play och vill skriva utan spoilertag så fort ett avsnitt har lagts upp där finns alltså denna andra tråd

(FB) Farmen 2023, spoilers tillåtna efter sändning i TV4 Play

/Moderator
2023-01-10, 21:02
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Fast Tova är ju ihop med ufot Rickard från tidigare säsonger,
otrohet i tv! tror jag inte på
Vem var det? Vilken säsong?
2023-01-10, 21:12
Medlem
Citat:
Fast Tova är ju ihop med ufot Rickard från tidigare säsonger,
otrohet i tv! tror jag inte på

Nej, behöver inte vara otrohet. Men stekaren kommer ju försöka lite, han vill ju vara "nära" alla tjejer på gården, de är ju hans strategi. Sen behöver han ju inte hångla med alla
2023-01-10, 21:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil

Han var med i Farmen 2021

https://www.tv4.se/personer/richard-andersson
2023-01-10, 21:18
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Kolla på detta ansikte en gång till.
https://imgur.com/NPubR95
Vad tror du det är som gör att det är svårt att förstå om hon är på väg att gråta eller skratta eller om hon är chockad eller rädd?.. Det är helt omöjligt att avgöra vad som pågår med ansiktsuttrycket, detta beror troligtvis på att allt är antigen förlamad av botox eller överfylld med fillers, och vem vet vad mer som har gjorts.. Att tro att det där är ett helt naturligt ansikte är nog det mest efterblivna skiten jag har någonsin läst på fb..
Finns det fler utöver dig i tråden som är övertygad fillers & botox?, en komplimang att jag inte vet något om hur fillers ser ut, jag ser mest Farmen Qristina om några år i det där ansiktet, då jag alltså kollar efter ansikts-drag som i skallform, inte ytliga hud-drag som du

Jag är däremot övertygad om att Madde är lesbisk, hon ser ut som Leif Andre möter en Sioux Indian

Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
En skallig gubbe med ganska
feminin röst, googla Rickard Andersson Farmen
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-10 kl. 21:28.
2023-01-10, 21:59
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonFlint
Känns som att alla vet om en "Julia". Den där tjejen som har lite mystik över sig, byter färg på håret beroende på humöret och tycker det är fränt att utöva Wicca. Givetvis kattmänniska och inte främmande för analt. Tröttnar fort och går vidare när det inte finns fler fördelar att hämta. Ogillar sociala normer.

White trash. Var en del av moppe/epagänget. Snusar/snusat. Föredrar öl över vin.
2023-01-10, 23:32
Medlem
CS128s avatar
Gick in på Nyhetssajten MSN och där poppade denna artikel upp om att ägaren till Norra Brandstorp, Gabriel Meyer 78 år har avlidit. Det är där Farmen bl a har spelats in på och det som visas i denna säsong är inspelat där. Produktionen har alternerat mellan två olika torp under sina inspelningar av Farmen så nu får de väl tydligen leta fram ett till och nytt ställe att fortsätta inspelningarna på framöver.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/tv4-s-nya-besked-om-farmen-efter-d%C3%B6dsfallet-nu-bekr%C3%A4ftar-kanalen-st%C3%A4mmer/ar-AA16biv0?ocid=mailsignout&pc=U591&cvid=6428cd262d6 24314b4635078d44f0f72

Den frågan om vem G Meyer var som visades i inledningsavsnittet - att inspelningen tillägnades honom - kom för några sidor sedan upp i denna tråd. Men först nu kom TV4 sig för att bekräfta dödsfallet och att de nu måste agera. Hur återstår att se.
2023-01-11, 00:30
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vad heter flöjtlåten vid 18:18 min kvar
https://www.tv4play.se/program/farmen/del-3-s%C3%A4song-16/13786474
Kanske inte "musica suave de piano" som shazam föreslår
2023-01-11, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du verkar inte fatta vad jag menade så Ok - den tråden jag menar är Originaltråden för Farmen ÄR den HÄR!

I den här gruppen har man satt reglerna från Flashback och deras moderatorer följer reglerna - dessa regler har INTE jag satt. Men jag själv gillar den här tråden och du undrade vilken som var Originaltråden/-gruppen =så du fick svar på det.

Sedan berättade jag att det finns en annan grupp som startades senare för folk klarar tydligen inte av reglerna i den här tråden utan de som VILL spoila stup i kvarten kan göra det i DEN tråden dvs den ANDRA tråden - INTE här!

Vad är det du inte förstår? I mitt svar?

Och jag motsäger mig inte hårt som du skriver - jag berättade hur det är MEN jag la till mina egna åsikter om vilken grupp ( = den HÄR!) jag själv föredrar!
Hur svårt kan det vara!!?
Här är det reglerat med spoiler ( varför man nu skall skriva i förväg)
Enkelt o klart som korvspaa.
2023-01-11, 07:29
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Farmen var som bäst när Sebastian Dawkins var med.
punkt slut finito

Håller till fullo med. Särskilt när han var i Sydafrika. Han var lysande där.

Naken-Janne kommer in som god tvåa.
2023-01-11, 07:48
Bannlyst
Vad heter tjejen med rastahåret som ser så grymt stark ut?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in