2023-01-10, 13:25
Medlem
Vad hände - skar han kurva utan att se att det kom en lastbil

eller

Fick Patrick sladd
Citera
2023-01-10, 13:25
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, han var riktigt snygg och det kan man objektivt se även som man. Som i det här klippet:

https://youtu.be/gJ1CMNVO0Kc?t=442

Tjejen kan knappt koncentrera sig och man ser i hennes blick att hon inte vill annat än äta upp Patrick.

O ja. Stöddig alfahanne i kavaj ger pirr i bäret på damerna. Brevbärare och golvläggare ger inget pirr alls.

Han var tjejernas favorit tv-profilen Patrik Grimlund, men nu har han gjort en James Dean och lämnat oss.
Citera
2023-01-10, 13:26
Medlem
Jenny73s avatar
[Jag hittar inte inlägget från tjejen som satt i lastbilen längre...är det borttaget kanske..QUOTE=Spritsson|83050959]Det är mer tragiskt om han dött. Givetvis.

Läser man inlägget från personen som skriver att hen varit i lastbilen som krockade med det fordonet som uppges vara Patricks här i tråden, då får jag misstankar om att krocken kan ha varit medveten. Vingel. Styrde rakt mot lastbilen etc.

Det kan möjligen förklara medias tystnad om han nu är avliden.

Tragiskt om det är felaktigt skvaller och även om det är sant skvaller.[/quote]
Citera
2023-01-10, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny73
[Jag hittar inte inlägget från tjejen som satt i lastbilen längre...är det borttaget kanske..QUOTE=Spritsson|83050959]Det är mer tragiskt om han dött. Givetvis.

Läser man inlägget från personen som skriver att hen varit i lastbilen som krockade med det fordonet som uppges vara Patricks här i tråden, då får jag misstankar om att krocken kan ha varit medveten. Vingel. Styrde rakt mot lastbilen etc.

Det kan möjligen förklara medias tystnad om han nu är avliden.

Tragiskt om det är felaktigt skvaller och även om det är sant skvaller.
[/quote]

Det står ju överallt på alla sociala medier mm
Citera
2023-01-10, 13:31
Medlem
Jenny73s avatar
Ja det vet jag men ville bara läsa det inlägget igen 😊
Det står ju överallt på alla sociala medier mm[/quote]
Citera
2023-01-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Vad hände - skar han kurva utan att se att det kom en lastbil

eller

Fick Patrick sladd

Hans lane assist krånglade och fick över honom på fel sida av vägen..
Citera
2023-01-10, 13:35
Medlem
Jenny73s avatar
Är det nån som vet om inlägget från tjejen i lastbilen finns kvar. Ville bara läsa det igen.
Citera
2023-01-10, 13:35
Medlem
Jackie Ferm får man ju ta med en nypa salt. Hissen går inte enda upp där.
Citera
2023-01-10, 13:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Jag läste artikeln och hade svårt att fokusera. Så jävla irriterande att läsa "hen" i hela jävla texten. Jag var tvungen att scrolla upp och givetvis hade jag rätt - artikeln är skriven av en flicka.

Är det så att lastbilschauffören är av kvinnligt kön och att feministen Ebba vill dölja detta faktum?

I vilket fall, en otroligt sorglig händelse för alla inblandade. Dessa småvägar kan vara riktigt snåriga att köra på, framförallt under vintern. Att folk kör som galningar nuförtiden gör inte saken bättre.
Reagerade som du på det där löjliga hen. Ännu mer patetiskt eftersom alla vet att det var en han som körde och en kvinna satt bredvid. En av anledningarna varför jag inte läser kommunisttidningen.
Citera
2023-01-10, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbs2022
Ehh en hur ska man ladda upp något om det inte är en fil?

Om det var en bild kan man ju använda en sida som Imgur eller dylikt. Ladda ner okända filer på nätet vill man ju helst inte
Citera
2023-01-10, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Reagerade som du på det där löjliga hen. Ännu mer patetiskt eftersom alla vet att det var en han som körde och en kvinna satt bredvid. En av anledningarna varför jag inte läser kommunisttidningen.

Hur vet man det? För att någon i tråden påstår sig ha varit med i olyckan?
Citera
2023-01-10, 13:44
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny73
Är det nån som vet om inlägget från tjejen i lastbilen finns kvar. Ville bara läsa det igen.
Här
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Här kommer vittnesuppgifter från den mötande lastbilen:

”För att få slut på alla spekulationer så väljer jag nu att berätta vad som hände då jag är den kvinnliga passageraren i lastbilen.
Vi var ute och sandade för att de var halt på skogsvägarna, vi hade precis svängt ut på vägen när vi ser en grön bil komma vinglade över vägbanorna så min sambo bromsar in lastbilen då han trodde att de var någon som kanske tittade på mobilen, personbilen svängde tillbaka till sin vägbana fram till ca 15 m framför oss då den svängde tillbaka in på vår körbana o rakt mot oss, min sambo hann skrika nej o försökte väja undan med lastbilen ner mot diket men hann inte så personbilen träffade oss vänster sida framtill. Vi åkte i ca 45 km/timmen tack vare att vi sandade. Det var en sjuksköterska som var snabbt på plats som sprang fram till personbilen men det fanns tyvärr inget att göra då den föraren tyvärr redan var avliden. En fruktansvärd händelse som jag inte önskar någon”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in