2023-01-10, 13:30
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Poängen som nog de flesta begrep förutom du, är att dumpen inte har några möjligheter att sätta dit nån för ett riktigt övergrepp mot barn. Det är endast polisen som kan göra det genom avlyssning av chattar och liknande. Det dumpen kan göra, är att förstöra för polisen. De förvarnar peddona som kan åka raka vägen hem och radera hårddisken innan ev polis tar dem. Dumpens jakt är kontraproduktiv - de räddar peddon undan rättvisan.

Enda sättet för dumpen att sätt dit ett peddo är att använda äkta barn, men då åker de dit själva också, så nåt sånt kommer inte ske. Så där långt kunde du inte tänka va?

Du talar för döva öron här, de har hittat ljuset, Jesus är tillbaka och han heter Patrik. Han skall frälsa alla barn och tillsammans med skökan skall han förinta alla pedofiler, eller åtminstone visa upp dem för allmänheten.

Efter sin handpåläggning är pedofilen fri att åka hem och fortsätta sin illgärning ty han är enligt den heliga dumpen nu botad från sina drifter att lura barn till otuckt.

Ja antingen visar man upp dem på skampålen eller så låter man polisen göra sitt jobb och bura in dem, det som är bra med att få dem inburade är att de sedan får papper på att de är barnvåldtäktsmän, och det blir jävligt svårt att hitta ett vettigt jobb och umgänge igen.

En uthängning för en med fallhöjd fungerar bra men de flesta förblir anonyma och glöms snart bort, framförallt de som redan står i dyn skiter I dumpen och raggar vidare på nya barn.
Citera
2023-01-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag skriver inte under på dina definitioner av barn och våldtäkt, så du kan sluta upprepa de orden.

I min värld så är ett barn någon som uppenbarligen är ett barn (jämför med hur svensk brukar definieras), och våldtäkt är att tilltvinga sig samlag från någon som inte vill det. Jag vet att det är annorlunda juridiskt, men jag föredrar den språkliga defintionen.

Haha, barbariskt att anse att människor har ansvar för sina egna handlingar. Nu är slutet nära

Nu pratar vi om vad som sker i verkligheten. Och det är att barn inte alls ansvarar för att de blir våldtagna av gubbar. Och det är de Dumpen vill att rättsväsendet ska förhindra bättre. Att polisen får brottsprovocera är en utmärkt väg tycker jag. Det är ju ändå gubbarna som väljer att utsätta sig för risken att åka dit. Och det är bättre de gör det innan något barn blir våldtaget av de kukfixerade asen.
Citera
2023-01-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Ni Dumpenanhängare har drabbats av masspsykos, tragiskt.

”Masshysteri, även kallat masspsykos, innebär att en grupp människor låter sig påverkas av propaganda eller på annat sätt ett budskap vars syfte är att få dessa människor att ryckas med i en viss riktning och agera på ett visst sätt. Orden psykos och hysteri till trots, är människorna för övrigt psykiskt friska.”

Word

Är man emot att man försöker ta tag i problematiken med gubbar som vill våldta barn så ser man det ju så förtås.
Citera
2023-01-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du talar för döva öron här, de har hittat ljuset, Jesus är tillbaka och han heter Patrik. Han skall frälsa alla barn och tillsammans med skökan skall han förinta alla pedofiler, eller åtminstone visa upp dem för allmänheten.

Efter sin handpåläggning är pedofilen fri att åka hem och fortsätta sin illgärning ty han är enligt den heliga dumpen nu botad från sina drifter att lura barn till otuckt.

Ja antingen visar man upp dem på skampålen eller så låter man polisen göra sitt jobb och bura in dem, det som är bra med att få dem inburade är att de sedan får papper på att de är barnvåldtäktsmän, och det blir jävligt svårt att hitta ett vettigt jobb och umgänge igen.

En uthängning för en med fallhöjd fungerar bra men de flesta förblir anonyma och glöms snart bort, framförallt de som redan står i dyn skiter I dumpen och raggar vidare på nya barn.

Det är det här med skampålen som männen själv ordnat till som leder till uppmärksamhet och i förlängningen också att polisen får agera mer aktivt att plocka in dessa. Och även att straffen skärps betydligt redan från det att de pratar med barnen om att träffas för lite mys.

Jag tycker att minst tio år för de som pratar med barn och förbereder, för våldtäkt av någon så är det väl lämpligt med 25 år.
Citera
2023-01-10, 13:41
Medlem
Någon som har kännedom om Dumpen har sk ”frivilligt utgivningsbevis ”?

Om dom har det, ändrar det markant vad dom får publicera.
Citera
2023-01-10, 13:42
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nu pratar vi om vad som sker i verkligheten. Och det är att barn inte alls ansvarar för att de blir våldtagna av gubbar. Och det är de Dumpen vill att rättsväsendet ska förhindra bättre. Att polisen får brottsprovocera är en utmärkt väg tycker jag. Det är ju ändå gubbarna som väljer att utsätta sig för risken att åka dit. Och det är bättre de gör det innan något barn blir våldtaget av de kukfixerade asen.
I verkligheten så handlar det om en massa överkåta gubbar som sitter och skickar penisbilder till allt som rör sig. I de allra flesta fall så är Dumpens svar på deras "hej" det första svaret som de någonsin har fått. Jag våger lova dig att inget barn (oavsett hur vi definierar ett sådant) har blivit våldtaget (om inte våldtäkt numera inkluderar frivilligt sex i gubbens fantasi).
Citera
2023-01-10, 13:44
Medlem
Ni som har koll på allt runt dumpen.
Har fattat det som om gäddorna möter Sara och gänget på kik?
Pratade med två småtjejer (mina kusiner) vid jul. Dom har stenkoll på dumpen, är inne där och läser hela tiden..
Men ingen av dom har använt kik eller känner nån som använder kik.
Är det en föråldrad app för folk (efterblivna gäddor) som hängde i Aftonbladets chatt och passagen?
Sitter det småungar där och chattar?
Citera
2023-01-10, 13:50
Medlem
Jag ser paralleller här:

”Integritetsskyddsmyndigheten (IMY) utfärdade nyligen en reprimand och ett föreläggande mot företaget Verifiera AB som erbjuder en söktjänst för domstolsavgöranden som innehåller uppgifter om tvångsvård på grund av psykisk ohälsa eller missbruk (beslut IMY-2022-1621). I beslutet finner IMY att dataskyddsförordningen är tillämplig eftersom känsliga personuppgifter offentliggörs i en sökbar uppgiftsamling och det finns särskilda risker för otillbörliga intrång i enskildas personliga integritet. Därutöver kom IMY fram till att bolaget inte har någon rättslig grund som gör det möjligt att behandla känsliga personuppgifter.”
Citera
2023-01-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Mycket förenklat skulle man kunna säga att ett barn är en person under 12 år och att en vuxen är en person över 21 år.

En våldtäkt är att knulla någon som säger nej.

Tack för att du fattar vad jag menar med våldtäkt. Anledningen till att jag ibland debatterar dessa frågor är just detta, det vill säga att motdebattörererna har en så svartvit syn på barn och våldtäkt.

Visst, så kan man säkert resonera. Kan jag tolka det som att du lägger all forskning åt sidan kring definitionen av barn?
Dvs den forskning som gett stöd för den definitionen där man tagit i beaktning konsekvenstänk, omvärldsuppfattning m fl m fl, sist men inte minst könsmognad som nu är satt till 15 år.

Vad är man om man är 13-20, enligt din mening?
Citera
2023-01-10, 13:53
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Ni som har koll på allt runt dumpen.
Har fattat det som om gäddorna möter Sara och gänget på kik?
Pratade med två småtjejer (mina kusiner) vid jul. Dom har stenkoll på dumpen, är inne där och läser hela tiden..
Men ingen av dom har använt kik eller känner nån som använder kik.
Är det en föråldrad app för folk (efterblivna gäddor) som hängde i Aftonbladets chatt och passagen?
Sitter det småungar där och chattar?
Undrar det också.
Kik användes ju av många ungdomar 2015 tror jag det var.
Citera
2023-01-10, 13:53
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Nu blev det fel i sista versen va?

Om inga barn vill ha eller träffa vuxna män så behövs inte dumpen.
För det finns inga barn som vill träffa vuxna enligt din tes.

Tyvärr har du fel, det finns många barn och ungdomar som låter sig luras att visa sig och tom gå med på ett möte.

En del barn kan i te sätta gränser och går med på att träffa äldre.

Bäst vore det om din tes är rätt och barnen själva alltid säger nej till gubbar.

Så material till mer uthängningar lär finnas för de här männen vet att det finns riktiga barn att ragga upp.

Ja, om man som exempel tar det här färska fallet så kan man ju undra hur mannen och pojken kommit i kontakt med varann. Det låter ju i alla fall som en potentiell gädda som skulle kunna fiskats upp av Dumpen.

https://sverigesradio.se/artikel/man-gripen-misstanks-ha-valdtagit-minderarig-pojke-pa-hotell-i-koping

Citat:
En man i 40-årsåldern greps på ett hotell i Köping under söndagskvällen, misstänkt för att våldtagit en minderårig pojke som han stämt träff med där.
Citera
2023-01-10, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Detta följer inte Dumpen.

Det gör de vist kan jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto