2023-01-10, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Det brukar vara en av gäddornas favoritursäkt: "Jag visste att det var Dumpen hela tiden!"
Om de nu vet att de chattar med Dumpen och att Dumpen är känd för att hänga ut folk, varför dyker de ens upp på avtalad plats?

Ha ha och sen så klagar folk på att gäddorna hängs ut fast de själva chattat med vad de vet är Dumpen, träffats och pratat med dem fast de vet att de blir filmade och att de läggs ut.

Och ändå ska det på något sätt vara synd om dem.
Citera
2023-01-10, 12:53
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Att anse att någon är skyldig till att någon våldtar dem är en ociviliserad tanke. Det är rätt barbariskt att anse att barn är skyldig till att gubbar våldtar dem.
Jag skriver inte under på dina definitioner av barn och våldtäkt, så du kan sluta upprepa de orden.

I min värld så är ett barn någon som uppenbarligen är ett barn (jämför med hur svensk brukar definieras), och våldtäkt är att tilltvinga sig samlag från någon som inte vill det. Jag vet att det är annorlunda juridiskt, men jag föredrar den språkliga defintionen.

Haha, barbariskt att anse att människor har ansvar för sina egna handlingar. Nu är slutet nära
Citera
2023-01-10, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag skriver inte under på dina definitioner av barn och våldtäkt, så du kan sluta upprepa de orden.
Jag vet att det är annorlunda juridiskt, men jag föredrar den språkliga defintionen.

Ja man kan ju undra varför.
Citera
2023-01-10, 13:01
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru
Ja man kan ju undra varför.
Det har att göra med att dessa ord har missbrukats alldeles för mycket, och att de kan betyda i stort sett vad som helst idag.

Det var bättre förr, där ett barn var typ en 5-åring och en våldtäkt var att en kvinna blev knullad trots ett nej.
Citera
2023-01-10, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det har att göra med att dessa ord har missbrukats alldeles för mycket, och att de kan betyda i stort sett vad som helst idag.

Det var bättre förr, där ett barn var typ en 5-åring och en våldtäkt var att en kvinna blev knullad trots ett nej.

Du kan enkelt separera dessa.

Vad är din definition av ett barn?
Vad är din definition av våldtäkt?

Jag kan säkert se vad du menar angående våldtäkt och det är väl på senare år med oaktsam våldtäkt m.m. av fullvuxna kvinnor som ångrat sig osv. Men ge nu din definition av bägge delar så vi förstår lite bättre vad du åsyftar.
Glömde även att fråga hur ordet barn missbrukats.
Senast redigerad av Flashbckguru 2023-01-10 kl. 13:08.
Citera
2023-01-10, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Många av batikhäxorna är ju också peddosar.

Diskuterades häromdagen. Vissa skäms inte ens för sig utan skriver öppet att dom delar säng varpå liknande systrar instämmer. Kommunisttanter med dessa utseenden vill inte ens snuskgubbar ha i sängen. Lille Ali får snällt ställa upp.

Bara för att barnet har skägg så ändras inte det juridiska. Helt ny jaktmark för Dumpen.
Citera
2023-01-10, 13:13
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Du kan enkelt separera dessa.

Vad är din definition av ett barn?
Vad är din definition av våldtäkt?

Jag kan säkert se vad du menar angående våldtäkt och det är väl på senare år med oaktsam våldtäkt m.m. av fullvuxna kvinnor som ångrat sig osv. Men ge nu din definition av bägge delar så vi förstår lite bättre vad du åsyftar.
Mycket förenklat skulle man kunna säga att ett barn är en person under 12 år och att en vuxen är en person över 21 år.

En våldtäkt är att knulla någon som säger nej.

Tack för att du fattar vad jag menar med våldtäkt. Anledningen till att jag ibland debatterar dessa frågor är just detta, det vill säga att motdebattörererna har en så svartvit syn på barn och våldtäkt.
Citera
2023-01-10, 13:15
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Bara för att barnet har skägg så ändras inte det juridiska. Helt ny jaktmark för Dumpen.
Så Dumpen ska börja jaga människor som raggar på barn i 40-årsåldern?
Citera
2023-01-10, 13:20
Avslutad
Citat:

Man väntar lite på att du ska skriva mer korkade saker och det blir bättre och bättre, eller sämre, beroende på hur man värderar.

Vidden av hur komplext detta är för ett barn, kan jag själv inte förstå. Jag kan dock förstå att det är komplext för ett barn.
Inte nog med det, vill man få in ett riktigt barn i den där världen, bara för att sätta dit någon som vill göra så mot ett riktigt barn?

Det är ju en retorisk fråga som du förstår.
Poängen som nog de flesta begrep förutom du, är att dumpen inte har några möjligheter att sätta dit nån för ett riktigt övergrepp mot barn. Det är endast polisen som kan göra det genom avlyssning av chattar och liknande. Det dumpen kan göra, är att förstöra för polisen. De förvarnar peddona som kan åka raka vägen hem och radera hårddisken innan ev polis tar dem. Dumpens jakt är kontraproduktiv - de räddar peddon undan rättvisan.

Enda sättet för dumpen att sätt dit ett peddo är att använda äkta barn, men då åker de dit själva också, så nåt sånt kommer inte ske. Så där långt kunde du inte tänka va?
Citera
2023-01-10, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Diskuterades häromdagen. Vissa skäms inte ens för sig utan skriver öppet att dom delar säng varpå liknande systrar instämmer. Kommunisttanter med dessa utseenden vill inte ens snuskgubbar ha i sängen. Lille Ali får snällt ställa upp.

Helt klart är det så! På dem bara. Haha
Citera
2023-01-10, 13:22
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Som jag har förstått det så skriver gäddan med det han TROR är ett barn som vill träffa honom.

Att det sen som tur är inte finns ett barn på andra sidan chatten är ju en jävla tur.

Gäddorna skriver och skickar bilder febrilt då de tror sig ha ett barn på kroken!

Det måste fan vara hemskt för både gäddan men framförallt för anhöriga att se chattarna som ligger ute för allmän beskådan. Sicken jävla ångest.

För mig räcker det mer att gäddan TRODDE det var ett barn och det är oväsentligt att det var en vuxen.

Sen att gäddorna dessutom kommer till mötesplatsen avgör alltihop.

Så det är väl ingen som tror att om en gädda tror att det är ett barn han ska möta vill att det står en vuxen där istället.

Nä du har de tagit sig till ett möte med det de trodde var ett barn så spelar det ingen roll att det var en vuxen som gäddan hade skrivit med.

Vuxna äckliga som tror att ett barn vill ha dem.....fyy faan

Nu blev det fel i sista versen va?

Om inga barn vill ha eller träffa vuxna män så behövs inte dumpen.
För det finns inga barn som vill träffa vuxna enligt din tes.

Tyvärr har du fel, det finns många barn och ungdomar som låter sig luras att visa sig och tom gå med på ett möte.

En del barn kan i te sätta gränser och går med på att träffa äldre.

Bäst vore det om din tes är rätt och barnen själva alltid säger nej till gubbar.

Så material till mer uthängningar lär finnas för de här männen vet att det finns riktiga barn att ragga upp.
Citera
2023-01-10, 13:23
Medlem
Ni Dumpenanhängare har drabbats av masspsykos, tragiskt.

”Masshysteri, även kallat masspsykos, innebär att en grupp människor låter sig påverkas av propaganda eller på annat sätt ett budskap vars syfte är att få dessa människor att ryckas med i en viss riktning och agera på ett visst sätt. Orden psykos och hysteri till trots, är människorna för övrigt psykiskt friska.”

Word
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in