Citat:
Ursprungligen postat av
60minuter
Scenarion som dumpen målar upp existerar inte i verkligheten.14 åringar är inte super tända på 55-65 åringar med ölmage,jag vet att de är svårt att förstå för många fans här inne fast lita på mig tonårs tjejer finner inte dessa män som hängs ut i dumpen attraktiva alls.Dom skulle aldrig anstränga sig så mycket för att träffa någon av dem.
Du har ingen aning, vilket är problematiskt.
Ur egen erfarenhet, när jag gick i 7:an eller 8:an i högstadiet. I samma klass fanns det två tjejer som bägge hade pojkvänner som var 25+. Fula som stryk, men något kriminella i orten och tjejerna hade alltid tillgång till hasch och alkohol.
Detta kunde jag se som en 14 årig pojkspoling utan koll på omvärlden, att det var ett problem.
Hur kan du, som förmodligen är vuxen nu, inte fatta att det kan hända?
Det finns tonvis med undersökningar gjorda, studier m.m, kring pedofiler och deras offer. Har du missat detta?
Det är inte som att pedofili upptäcktes i samband med Dumpen, det verkar så för vissa.
Förr i tiden skrek man i stortorget när man skulle hänga ut någon. Dumpen är ungefär som kärringen som skriker i stortorget, fast tack vare internet och framförallt hur vi idag använder oss av internet, så har dem internationell räckvidd om de så vill.
Läs lite undersökningar innan du spyr av dig skit du inte förstår dig på, du är säkert smart på något sätt men du framstår så jävla korkad.