2023-01-10, 10:14
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag menar att folk får sina liv förstörda för ett scenario som inte existerar.Jätte fjantigt faktiskt.Och nej jag är inte peddo däremot har jag med all sannolikhet det som alla män har vilket är en sväng av Efebofili.

Att få ribba av en söt atletisk 14-16 åring en sommardag är nog inget konstigt alls och-element flesta heterosexuella män har nog upplevt den attraktionen någon gång.
Eftersom folk döms för det så existerar det din jävla mupp.
Kapten Klänning är ett känt exempel
Jo du är peddo.
Efebofil vänder sig till äldre tonåringar och unga vuxna.
Inte till barn under femton år.
Citera
2023-01-10, 10:16
Medlem
Citat:
Scenarion som dumpen målar upp existerar inte i verkligheten.14 åringar är inte super tända på 55-65 åringar med ölmage,jag vet att de är svårt att förstå för många fans här inne fast lita på mig tonårs tjejer finner inte dessa män som hängs ut i dumpen attraktiva alls.Dom skulle aldrig anstränga sig så mycket för att träffa någon av dem.

Du har ingen aning, vilket är problematiskt.
Ur egen erfarenhet, när jag gick i 7:an eller 8:an i högstadiet. I samma klass fanns det två tjejer som bägge hade pojkvänner som var 25+. Fula som stryk, men något kriminella i orten och tjejerna hade alltid tillgång till hasch och alkohol.

Detta kunde jag se som en 14 årig pojkspoling utan koll på omvärlden, att det var ett problem.
Hur kan du, som förmodligen är vuxen nu, inte fatta att det kan hända?

Det finns tonvis med undersökningar gjorda, studier m.m, kring pedofiler och deras offer. Har du missat detta?

Det är inte som att pedofili upptäcktes i samband med Dumpen, det verkar så för vissa.

Förr i tiden skrek man i stortorget när man skulle hänga ut någon. Dumpen är ungefär som kärringen som skriker i stortorget, fast tack vare internet och framförallt hur vi idag använder oss av internet, så har dem internationell räckvidd om de så vill.

Läs lite undersökningar innan du spyr av dig skit du inte förstår dig på, du är säkert smart på något sätt men du framstår så jävla korkad.
Citera
2023-01-10, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru
Ur egen erfarenhet, när jag gick i 7:an eller 8:an i högstadiet. I samma klass fanns det två tjejer som bägge hade pojkvänner som var 25+. Fula som stryk, men något kriminella i orten och tjejerna hade alltid tillgång till hasch och alkohol.

Detta kunde jag se som en 14 årig pojkspoling utan koll på omvärlden, att det var ett problem.

Det finns tonvis med undersökningar gjorda, studier m.m, kring pedofiler och deras offer. Har du missat detta?

Det är inte som att pedofili upptäcktes i samband med Dumpen, det verkar så för vissa.

Förr i tiden skrek man i stortorget när man skulle hänga ut någon. Dumpen är ungefär som kärringen som skriker i stortorget, fast tack vare internet och framförallt hur vi idag använder oss av internet, så har dem internationell räckvidd om de så vill.

Läs lite undersökningar innan du spyr av dig skit du inte förstår dig på, du är säkert smart på något sätt men du framstår så jävla korkad.

I denna gruppen är väl alla dumpen kritiker korkade så vet inte om ja ska ta åt mig eller inte.
Citera
2023-01-10, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru

Fast alla har alltid ett val det fanns väl en anledning att de gick till Johannes 26 i stället för att gå till Gerald 62 eller hur? Även om de är villiga att ge sexuella tjänster för alkohol och sprit så gör de inte så med vem som helst. Någon gnutta attraktion måste finnas.
Citera
2023-01-10, 10:27
Medlem
När lönen sinar snabbt och elräkningen slår alla rekord, då behöver man tröst i vintermörkret.

Ge oss gärna information om hur rektors-gäddan och han livssituation ser ut.

Det ger lite tröst i eländet. Därför swishar jag dumpen en slant och hoppas på nya äckliga gäddor att få se falla fritt.

Ge oss mer om hur det gått för gäddorna efter Dumpens konfrontationer.

Någon som har ny info om Avenyn-galloppgäddan?

Hans fru har fortfarande kvar en ”jag älskar dig”-hälsning till gäddan på sin Facebook-sida.

Sådant förvånar.
Citera
2023-01-10, 10:29
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Självklart men rätt ska vara rätt!

Vad är då rätt i detta fallet?
Citera
2023-01-10, 10:36
Avslutad
Och Sara fortsätter med sitt ljugande - "du har chattat med mängder med barn!"

Det vet hon ju ingenting om och kan inte bevisa. "Big Chigurr" har chattat med Dumpens fiskare - det är det enda hon vet och kan bevisa. Att det ska va så svårt med sanningen från de där två.
Citera
2023-01-10, 10:47
Medlem
Citat:
I denna gruppen är väl alla dumpen kritiker korkade så vet inte om ja ska ta åt mig eller inte.

Jaja bara att du skriver sådär, det är som när man argumenterar med idioter som har enkla svar på komplexa problem.

Det finns nivåer på idioti i denna tråd, egentligen från bägge sidor men tyvärr mest från anti-dumpen anhängare.
De flesta anser att det är omoraliskt alternativt olagligt. Den första är en känsla jag inte förstår mig på, det andra är jag för dåligt insatt i lagen men kunde inte bry mig mindre, syftet är för för bra för att jag ska anse att det är olagligt.

Din nivå dock, den är någon helt annan. Det finns absurt många domar över hela världen där minderåriga hamnat i håven hos ett peddo.
Ruggigt mång av dessa flickor har en skev uppväxt tyvärr. Några få av dem blir utsatta av familjenära vänner som de litar på och har någon "gubbkärlek" för.
Sedan finns det mest tragiska av de alla, prostituerade yngre. De som själva prostituerat sig, utan hallick. Mycket tragiskt.

Du skriver att det omöjligt finns 14 åringar som "gillar 60-65 åringar". Det tror jag inte heller i många fall, men det är nog inte så du vill förmedla det du skriver. Du försöker få det att framstå att det är omöjligt att dessa två paras ihop självmant. Men där har du fel. Därför framstår du som otroligt korkad som skriver något utan belägg.
Citera
2023-01-10, 10:48
Medlem
Citat:
Fast alla har alltid ett val det fanns väl en anledning att de gick till Johannes 26 i stället för att gå till Gerald 62 eller hur? Även om de är villiga att ge sexuella tjänster för alkohol och sprit så gör de inte så med vem som helst. Någon gnutta attraktion måste finnas.

Sluta svamla nu pucko.
Citera
2023-01-10, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vad är då rätt i detta fallet?

Att om man kan utföra ett arbete ska man ha ersättning utifrån den procenten man är arbetsför.

Så kan du jobba 50% så ska du alltså ha 50% ersättning.

De gör ett jättebra jobb men att samtidigt uppbära full ersättning som sjuk och också göra jobbet de gör.

DET är inte rätt och faktiskt kriminellt det kan du inte komma ifrån.

Sen vill jag tillägga att de som swishar också kan begå ett brott: Medhjälp till bidragsfusk!

Och ja jag vet sjukpenning är inget bidrag men faller under det i lagens mening.
Senast redigerad av Andsved 2023-01-10 kl. 10:57. Anledning: Felstavning
Citera
2023-01-10, 11:03
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det beror på att det är gäddorna som raggar upp barnen och inte tvärtom.
Jag kan påminna dig om en fjortonåring som bestämde möte med Kapten Klänning.
Nu bröt polisen in och hindrade att det mötet fullföljdes.
Jag undrar om du tycker Kapten Klänning kunde klassas som ung snygg och lockande.
Du försöker lägga ansvar på barnen.
Det finns inte.
Det är alltid den vuxnes ansvar.
Även om ungen kryper upp i deras knä och kör upp könet i ansiktet på dem.
Nej det är för låga krav på pervon som ger sig på barn och det är absolut får låga straff.
Skärp dig, har du läst chattarna som Dumpen publicerar? Bara för att gubben skriver hej så innebär det inte att fiskaren inte aktivt raggar upp honom.

Det är självklart att jag lägger ansvar på "barnen". Att vi generellt lägger för lite ansvar på barn och unga är ett av de största samhällsproblemen vi har. Självklart har gubbarna ansvar för vad de hittar på, men att ensidigt lägga allt ansvar på gubbarna visar att man egentligen inte är ute efter att minimera antalet knull mellan 13-åringar och gubbar. Jämförelsen med trafiken är klockren om du frågar mig.
Citera
2023-01-10, 11:21
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Och Sara fortsätter med sitt ljugande - "du har chattat med mängder med barn!"

Det vet hon ju ingenting om och kan inte bevisa. "Big Chigurr" har chattat med Dumpens fiskare - det är det enda hon vet och kan bevisa. Att det ska va så svårt med sanningen från de där två.

Massa snoppbilder och chatloggar, räcker inte det? Samt IP-verifiering.

Ni peddos börjar bli desperata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in